Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 30. Foran sommervinduet 2026

Started by Asbjørn, February 10, 2026, 15:55:32

Previous topic - Next topic

Pettersen97, pedro, Killa and 16 Guests are viewing this topic.

Eriksen55

Quote from: Kickthemdown on June 24, 2026, 00:11:40
Quote from: Eriksen55 on June 23, 2026, 22:14:34Da er det Charles, Brandt og Wilson som er de heteste inn på midtbane og ving.

Charles hadde vært en topp signering. Kan spille i alle 3 posisjoner på midten. Ta over for Ampadu og flytte han ned?

Brandt - Indreløper, 10er, venstre og høyre ving. Stach, Ampadu og Brandt lukter krutt. Charles, Tanaka, Longstaff og Gruev back Up - Sterkt!

Wilson - Hadde vært en kanonsignering. James blir og Gnonto selges. Jeg hadde digget å få Rutter tilbake. Skjer ikke, men masse X-faktor som kan spille 10er, spiss, høyre og venstreving. Må få inn flere enn Okafor som kan dra av spillere.
Nmecha og Gray backup.Aaronson i mixen på midten og kant.

Vi må ha en venstreback. Helst en som virkelig utfordrer Gabriel.

Strujik tror jeg selges desverre. Tror økonomien i det gjør at vi må. Da må han erstattes av en venstrebeint stopper. Bør være bedre enn alle vi har. Rodon og Bijol kjemper om siste plassen. Bornauw fin og ha i troppen. James sterk i fjor uansett posisjon. Bogle og han dekker høyresiden.

Keeperplassen - Hva bør vi gjøre? Trafford glipper. Flere keepere linket. Zion Suzuki fra Parma en av dem. Hva skjer med Darlow og Perri?
Signeres ny keeper så ryker en av dem. Trolig Darlow som er uten kontrakt om ca 1 uke..

Håper Wöber, Ramazani, Schmidt, Harrison er ferdige. Samme med Piroe.
Tror som sagt Gnonto og Strujik selges. Ryker Tanaka eller Gruev også?
Hva skjer med Crew?
Får Gelhardt en sjanse til?
Hvilke unggutter får sjansen? Chambers? Cresswell? Chadwick? Lienou?
Går stortalentene Pickles eller Morris foran de andre i køen?

Ingenting er mer gøy enn at egne unggutter slipper til og lykkes.

Blir en spennende sommer 😀


Flytte Ampadu ned? Du er sprø som et knekkebrød. Hva mener du?

For gudsskyld Ikke fast. Men i kampens hete eller ha Ampadu som typ 5-6 valg på stopperplassen og kriseløsning. Han er en solid stopper også.
Vil heller at pengene skal legges inn på noe kreativt fremover enn en ny Bournauw for å få litt bredde på stopperplass

asbfjell

Quote from: Eriksen55 on June 24, 2026, 20:17:31
Quote from: Kickthemdown on June 24, 2026, 00:11:40
Quote from: Eriksen55 on June 23, 2026, 22:14:34Da er det Charles, Brandt og Wilson som er de heteste inn på midtbane og ving.

Charles hadde vært en topp signering. Kan spille i alle 3 posisjoner på midten. Ta over for Ampadu og flytte han ned?

Brandt - Indreløper, 10er, venstre og høyre ving. Stach, Ampadu og Brandt lukter krutt. Charles, Tanaka, Longstaff og Gruev back Up - Sterkt!

Wilson - Hadde vært en kanonsignering. James blir og Gnonto selges. Jeg hadde digget å få Rutter tilbake. Skjer ikke, men masse X-faktor som kan spille 10er, spiss, høyre og venstreving. Må få inn flere enn Okafor som kan dra av spillere.
Nmecha og Gray backup.Aaronson i mixen på midten og kant.

Vi må ha en venstreback. Helst en som virkelig utfordrer Gabriel.

Strujik tror jeg selges desverre. Tror økonomien i det gjør at vi må. Da må han erstattes av en venstrebeint stopper. Bør være bedre enn alle vi har. Rodon og Bijol kjemper om siste plassen. Bornauw fin og ha i troppen. James sterk i fjor uansett posisjon. Bogle og han dekker høyresiden.

Keeperplassen - Hva bør vi gjøre? Trafford glipper. Flere keepere linket. Zion Suzuki fra Parma en av dem. Hva skjer med Darlow og Perri?
Signeres ny keeper så ryker en av dem. Trolig Darlow som er uten kontrakt om ca 1 uke..

Håper Wöber, Ramazani, Schmidt, Harrison er ferdige. Samme med Piroe.
Tror som sagt Gnonto og Strujik selges. Ryker Tanaka eller Gruev også?
Hva skjer med Crew?
Får Gelhardt en sjanse til?
Hvilke unggutter får sjansen? Chambers? Cresswell? Chadwick? Lienou?
Går stortalentene Pickles eller Morris foran de andre i køen?

Ingenting er mer gøy enn at egne unggutter slipper til og lykkes.

Blir en spennende sommer 😀


Flytte Ampadu ned? Du er sprø som et knekkebrød. Hva mener du?

For gudsskyld Ikke fast. Men i kampens hete eller ha Ampadu som typ 5-6 valg på stopperplassen og kriseløsning. Han er en solid stopper også.
Vil heller at pengene skal legges inn på noe kreativt fremover enn en ny Bournauw for å få litt bredde på stopperplass

Ampadu blir trukket lavere ned i banen i kamper der vi spiller med to stoppere.
 
Charles blir hentet fordi han er bedre enn Gruev, og mer stabil enn Tanaka.
 
Longstaff har mer å by på enn det han fikk vist forrige sesong, og det passer helt fint da vi trenger konkurranse om plassene og fullgode erstattere i alle posisjoner. Og dette får vi større grad den kommende sesongen.

Jeg finner gode grunner til optimisme!

Cherry

Jeg finner Gnonto mer interresant enn James i PL...Daniel blir liksom "for enkel". :-[

Brandt og Stach på midten er jo en drøm, men som flere skriver, så har jo Longstaff
MYE å gå på - tror han kommer i gang denne sesongen!
Vi trenger flere mål fra midten...

Om Stujic går (helt greit) , så er Nico Elvedi hot igjen ser jeg av rykter.
Fint om Wilson blir bekreftet offisielt nå, slik at vi "er i gang".

Farke har igjen noen ess i ermet`tror jeg...noen vi ennå ikke har hørt rykter om.
 

Eriksen55

Quote from: Cherry on Today at 14:13:23Jeg finner Gnonto mer interresant enn James i PL...Daniel blir liksom "for enkel". :-[

Brandt og Stach på midten er jo en drøm, men som flere skriver, så har jo Longstaff
MYE å gå på - tror han kommer i gang denne sesongen!
Vi trenger flere mål fra midten...

Om Stujic går (helt greit) , så er Nico Elvedi hot igjen ser jeg av rykter.
Fint om Wilson blir bekreftet offisielt nå, slik at vi "er i gang".

Farke har igjen noen ess i ermet`tror jeg...noen vi ennå ikke har hørt rykter om.

Hadde valgt Gnonto over James alle dager i uken. Men Gnonto er verdt en del mer og han er nedskrevet og vil gi enormt mye i kassa ift PSR.

Longstaff opererte vel hofta på slutten av sesongen. Mulig han var litt plaget forrige sesong. Uansett trenger vi å styrke oss. Brandt kan også spille lenger frem.

Stach, Brandt, Ampadu, Longstaff, Tanaka og Charles er kruttsterkt uansett trio som blir valgt

Asbjørn

Nytt navn kastes inn - fra fransk journalist.

Lassine Sinayoko (26 år, Mali), spiss, spiller på Auxerre...


👀det rører seg for Lassine Sinayoko 🇲🇱

⚠️Klubber fra Ligue 1, men også fra Bundesliga og Premier League (inkludert Brighton og Leeds) er i samtaler med spilleren og hans nærmeste

https://footmercato.net/a5827034729894318307-aja-lassine-sinayoko-en-discussion-avec-plusieurs-clubs-francais-et-europeens
https://x.com/sebnonda/status/2070162838987944423?s=20

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Quote from: Eriksen55 on Today at 18:27:31
Quote from: Cherry on Today at 14:13:23Jeg finner Gnonto mer interresant enn James i PL...Daniel blir liksom "for enkel". :-[

Brandt og Stach på midten er jo en drøm, men som flere skriver, så har jo Longstaff
MYE å gå på - tror han kommer i gang denne sesongen!
Vi trenger flere mål fra midten...

Om Stujic går (helt greit) , så er Nico Elvedi hot igjen ser jeg av rykter.
Fint om Wilson blir bekreftet offisielt nå, slik at vi "er i gang".

Farke har igjen noen ess i ermet`tror jeg...noen vi ennå ikke har hørt rykter om.

Hadde valgt Gnonto over James alle dager i uken. Men Gnonto er verdt en del mer og han er nedskrevet og vil gi enormt mye i kassa ift PSR.

Longstaff opererte vel hofta på slutten av sesongen. Mulig han var litt plaget forrige sesong. Uansett trenger vi å styrke oss. Brandt kan også spille lenger frem.

Stach, Brandt, Ampadu, Longstaff, Tanaka og Charles er kruttsterkt uansett trio som blir valgt

En knallsterk midtbane, uten tvil. Men er det ikke litt overkill med tanke på økonomien? Gruev er fortsatt i klubben, og både Aaronson og Wilson kan spille på midten i gitte scenarioer. Hvis det skal så mye kvalitet inn, tror jeg trioen Tanaka, Gruev og Aaronson må ut for ganske gode summer. Alle de tre vil nok gi solid PSR-effekt, men liker ikke helt at det blir den store folkevandringen når vi har et sterkt kollektiv som faktisk funker.

auren

Noen må definitivt ut. Men kan tenkes at Farke går for 4-3-3 i flere kamper neste sesong. Kanskje noe slik hvis de som ryktes kommer inn?

Trafford - Bogle, Rodon, Bijol, Gudmundsson - Stach, Ampadu, Charles - Wilson, DCL, Brandt


auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

For to dager siden meldte Teamtalk:
⚪️🟡🔵 Leeds have made what's described as an 'aggressive push' to sign Harry Wilson in recent days.

Vi vet hvordan det gikk :)

...i dag melder de:
Leeds making aggressive push to sign Julian Brandt as hopes increase of another huge transfer coup

https://www.teamtalk.com/leeds-united/julian-brandt-aggressive-push-hopes-increase-another-huge-transfer-coup

Jepp, eg tar hintet :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan