Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - TK20

#1
Quote from: Hawley on Today at 17:49:18
Quote from: Eriksen55 on Today at 16:16:36
Quote from: Hawley on Today at 13:56:44
Quote from: Eriksen55 on Today at 11:43:22
Quote from: Hawley on Today at 10:55:45Mista dessverre mye av respekten for Solbakken i går. Bryter m alt jeg står for og grunnprinsippene i idrett og fotball.


100% enig med Solbakken.

Lite hvile fra sist kamp og kort tid til neste. Endelig en trener som tør å ta upopulære valg!
Topptrente idrettsutøvere som må hviles fordi det «kun» er 4 dager til neste kamp. Latterlig, rett og slett!

Flyreiser, varme, skaderisiko, vært lenge på tur og man kan ikke sammenligne dette med PL.
Ingen lag hadde kortere tid mellom kamp 2 og 3 enn Norge. Elefantene hadde mer hvile inn mot tirsdagens kamp enn oss. Frankrike roterte mer mot Irak og Senegal enn vi gjorde.

Dette er helt vanlig å gjøre. Og det handler ikke om at spillerne ikke tåler det. Det handler om å gi de utvalgte bedre forutsetninger tirsdag. Vi er bare ikke vant med slik kynisme i Norge!
Kyniske folk har vi nok av i verden. Det bare strider helt mot mine verdier og prinsipper. Sorry

Jeg deler ikke den holier-than-thou-holdningen, men jeg er skeptisk til hva det gjør med en prestasjonsgruppe å dele opp på den måten. Dere er de gode, dere er de dårlige. Usikker på stemningen i troppen nå frem mot kampen mot Elfenbenskysten.
#2
Ordet er fritt / Re: Dagens kamper i VM 2026
June 25, 2026, 23:09:51
Quote from: TK20 on June 25, 2026, 22:59:52Potensielt Gudmundsson mot Tanaka i natt. Når var sist gang to Leeds-spillere spilte mot hverandre i en VM-kamp?

For å besvare mitt eget spørsmål ser det ut som Tyler Adams møtte Daniel James i Qatar '22
#3
Ordet er fritt / Re: Dagens kamper i VM 2026
June 25, 2026, 22:59:52
Potensielt Gudmundsson mot Tanaka i natt. Når var sist gang to Leeds-spillere spilte mot hverandre i en VM-kamp?
#4
Ordet er fritt / Re: Dagens kamper i VM 2026
June 15, 2026, 22:54:33
Noen som skal se Bielsa i natt?
#5
Ordet er fritt / Re: Dagens kamper i VM 2026
June 14, 2026, 22:14:55
Dårlig med spilletid på våre utvalgte så langt.
#6
Quote from: Russel_Doig on May 25, 2026, 23:33:36
Quote from: Kato on May 25, 2026, 21:02:5038 av 47 mål denne sesongen er kommet fra nysigneringer. Sier litt om det vi gjorde i sommer. 2 mål fra stopperposisjon (Rodon begge) er altfor svakt med alle de innkastene og cornerne.

Bijol scora mot Chelsea

Mener å huske at Justin spilte stopper da han brasset inn den første mot Wolves.
#8
foreløpig ser det bare ut som det er Leeds som har noe å spille for...
#9
Quote from: Asbjørn on May 24, 2026, 16:28:28Såppas ja!

Leeds United have gone through an entire league season without naming an outfield player aged 30+ in a starting XI for the first time in the club's history. #lufc
https://x.com/JRCooper26/status/2058546031227236389?s=20

Er ikke Harrison over 30?
#10
Quote from: auren on May 23, 2026, 16:37:00Enkelt valg: Hull! Både fordi de fortjener det pga fadesen med Soton og Boro som var utslått, og fordi de sannsynligvis er det svakeste laget i neste års PL. Og i tillegg er de fra Yorkshire.

Men Boro tar det nok dessverre...

auren

Godt poeng. Boro har det muligens i seg å ta en "Leeds og Sunderland" neste sesong. Hull skal være fornøyd om de tar 25 poeng. Sånn sett må vi konkurrere med 19 andre om å unngå to nedrykksplasser.
#11
Hvem heier folk på?

Hull: Gelhardt, Drameh, Coyle, Gyiabi, McBurnie

Boro: Ayling
#12
Quote from: Forever Whites on May 20, 2026, 05:39:56
Quote from: auren on May 19, 2026, 23:11:09Chelsea vinner 2-1. Da skal alt avgjøres i siste runde.

Hva håper vi på hvis WH får straffe på stillingen 0-0 5 minutter på overtid, og Everton har slått Tottenham?

auren

Håper Leeds vinner uansett. At de kommer høyest mulig på tabellen. Hvem som rykker ned av Tottenham og WestHam har lite betydning.

Enig. Håper vi knuser de 3-0 og sender de ned.
#13
Denne mannen har virkelig ikke gjort seg bort de få gangene han har fått sjansen!
#14
Quote from: Hallgeir * on May 16, 2026, 16:14:44I Skottland har Hearts ledet serien mye av sesongen, tidvis med mange poengs forsprang på Celtic og Rangers. Celtic har nærmet seg den siste tiden, og laget lå poenget bak før møtet med Hearts. Det er vel rundt 40 år siden et annet lag enn Celtic eller Rangers tok tittelen. (Aberdeen med Alex Ferguson i 1986, tror jeg).

Hva skjer så? Celtic vinner 3-1, og alt er ved det gamle.

VAR-avgjørelsen som gikk i Celtics favør dyypt inn i overtiden i nest siste kamp borte mot Motherwell ble avgjørende. Antakelig den mest uforståelige, ubrukelige, inkompetente og patetiske VAR-avgjørelsen jeg har sett.

Absolutt 0% fortjent ligagull og en total skam hele greia.
#15
Likte ikke helt at Ampadu dytta Maddison i ryggen helt uprovosert. Heldig som ikke fikk sitt andre gule der.
#16
300 poeng: Rodon
2p Tanaka
1p Justin
#17
Quote from: Lucas the Kop Cat on May 11, 2026, 23:05:52
Quote from: auren on May 11, 2026, 23:04:38Da blir det vel straffe til Tottenham 13 minutter på overtid! Fy faen!

auren
Tottenham supporterne Semb og Toft dømmer straffe, jeg ser at Nmecha toucher ballen.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Var jo på ball. Da er det ikke clear and obvious.
#18
Millwall - Hull 0-2! Gelhardt med den ande.
#19
Aaronson tilfører ingenting i dag. Ser mot VM?
#20
Quote from: auren on May 11, 2026, 21:18:13
Quote from: GeirO on May 11, 2026, 21:15:33Hvorfor lar vi oss presse helt på defensiven av dette bunnlaget?

Ja, taper vi denne fortjener vi ikke å holde oss!

auren

Seseongen er over!
#21
Vill redning av Kinsky
#22
Brendy på kant. Har det noen gang funket? Hvorfor ikke Gnonto?
#23
Plutselig så tabellen veldig mye skumlere ut  :-\
#24
Matchday  8) (for West Ham)

I dag skal det avgjøres om avgjørelsen faller i dag eller om vi må vente til i morgen eller kanskje enda lenger på avgjørelsen.
#25
Quote from: auren on May 08, 2026, 21:10:35Tipper Struijk rekker kampen og da blir nok dette laget:

Darlow - Rodon, Bijol, Struijk - Bogle, Ampadu, Tanaka, Justin - Stach, Nmecha - DCL


Tidlig tips: 1-1 (Tanaka)

auren

Hmm. Jeg tror Brendy for Nmecha. Ellers enig.
#26
Quote from: Hawley on May 08, 2026, 13:26:12
Quote from: Cherry on May 08, 2026, 13:05:40For å gå litt motsatt vei av Topic:
Det viktigste er nå å ikke selge det som jeg mener er CORE i laget.
Rodon-Ampadu-Stach-DCL
Gode nok mener jeg også at Gudmundsson-Tanaka-Longstaff og Okafor er også.

Utenom disse 8 så kan det fint gjøres mye business. Kjør debatt! ;)
Jeg mener det er skummelt å selge spillere som vi vet kan bidra, som Gnonto og Longstaff.
Vi bør heller kvitte oss med daukjøttet: Byram, Meslier,Harrison,Piroe,Ramazani(litt usikker)Joseph, Schmidt, Gelhardt,Wober,Bornauw

En liten brannfakkel: Gudmundsson - ikke god nok defensivt og har kostet oss en del poeng, samt at han faktisk ikke har bidratt spesielt offensivt selv om han har hatt mange gode raid.

Enig, men vi må nok akseptere noen "store salg" for å bevege oss fremover. Det er ikke veldig mange som vil ha spillerne du nevner, og verdien er lav.
#27
Hadde jeg vært West Ham-supporter hadde jeg vært forbanna på Villa. Totalt b-lag. Mings, Barkley, Abraham, Sancho fra start. Blytungt.
#28
Quote from: auren on May 02, 2026, 15:39:17Hadde folk vært fornøyd med følgende lagoppstilling i første kamp neste sesong?

Trafford - Bogle, Rodon, Esteve, Gudmundsson - Stach, Ampadu, Hackney - Wilson, DCL, Okafor

Er vel kanskje ikke så urealistisk. Spm er om Hackney er god nok og om vi klarer å få lokket Trafford og Wilson til oss.

auren



Needs more Tanaka
#29
Harry med assist i dag
#30
Quote from: Hallgeir * on May 01, 2026, 23:15:01Dommer Bramall får karakter 1 i YEP.

Var vel ikke så ille, var han det?