Macca vurderer Parker igjen m.m

Started by Cherry, March 25, 2008, 12:41:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Mac-ponders-loan-options.3909522.jp

Han bør da være med "inn" i avslutningen.....
Se også på andre fora`at Mac ser etter ennå ett par "forsterkninger" før 31.Mars .

Kickthemdown

Hent han hjem og sett han rett inn i første11'ren :) Framtidens back på Elland Road !

Alta-White

Runar

Vet ikke om han er framtidens back på Elland Road, men han burde ihvertfall være nåtidens

auren

Så svarer Macca med å forlenge utlånsavtalen ut sesongen. Jeg finner nesten ikke ord! Heldigvis har vi en release clause, men han anser altså Sheehan som et bedre alternativ enn Parker.

auren, meget skuffet over trenerapparatet... >:(
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Dette er meget skuffene, men ikke veldig overraskende egentlig. Macca har ikke vist tillitt til Parker før, og jeg hadde ikke ventet at han ville gjøre det nå - og jeg frykter egentleig at han aldri vil gjøre det.

Ben Parker er ung, men han er 20 år, og er ikke så veldig ung heller. Dersom trenerteamet ser på han som ett stort talent ville han selvsagt spilt fast i Leauge One med Leeds nå. I fjor var vi i CCC og da var han lånt ut til L1, og i år er vi i L1 og han blir lånt ut til L2 - her er det noe som ikke stemmer, og jeg er redd Parker får beskjed til sommeren at han ikke blir satset på. Selv om jeg mener han har vist nok i år til å forsvare en plass!
marching on together,
derudaf forever...

Webredaktøren

Vi hadde virkelig hatt bruk for Parker nå, siden Sheehan jo er litt opp og ned.

Men jeg er ganske sikker på at om McAllister fortsetter som manager, så blir Parker å finne på Leeds Uniteds førstelag neste sesong. Kanskje ikke som fast på laget, men i allefall veldig nær en plass...

Klausen

Quote from: Webredaktøren on March 27, 2008, 12:15:56
Vi hadde virkelig hatt bruk for Parker nå, siden Sheehan jo er litt opp og ned.

Men jeg er ganske sikker på at om McAllister fortsetter som manager, så blir Parker å finne på Leeds Uniteds førstelag neste sesong. Kanskje ikke som fast på laget, men i allefall veldig nær en plass...

Hva mener du med dette?

Hvis man er på førstelaget, er man ikke da fast på laget? Jeg skjønner ikke helt tankegangen din her..

TK20

Det er en forskjell på å spille hver kamp, og å være på førstelaget. Frazer Richardson er på førstelaget, selvom han ikke er fast på laget, hvis du skjønner.

Jeg tolker det hvertfall sånn.

Dennis

Tror nok Gary McAllister vil ta Ben Parker inn i varmen, om han er manageren til høsten, dersom ikke et klart bedre alternativ skulle dukke opp.

Husk at Macca har spilt profesjonelt, vært manager tidligere og omgåes Leeds-spillerne flere timer daglig. Hans grunnlag for å låne ut Parker er grundigere enn vår jamring og hamring om å gi han fast plass i laget, som i høyeste grad grunnes individuelle rapporter fra kampene - med unntak.

Jeg synes også utlånet var relativt merkelig, spesielt siden verken Alan Sheehan eller Frazer Richardson synes å bekle rollen halvparten så godt som friskusen Parker, men det ligger kanskje mer bak? På Waccoe har det svirret rykter om uprofesjonell og arrogant oppførsel fra Parkers side. Man skal selvsagt ikke ta rykter bokstavelig og dette kan jo kun ha vært en konklusjon en enkelt supporter har tatt, ettersom det kunne vært nærliggende å tro at 'feilen' ligger hos Parker, når to managere er motvillige til å bruke han, men likevel skryter av hans kvaliteter. Minner på at Wise før sesongen uttalte at han ikke hadde venstrebacker i stallen...

Kanskje var grunnen til utlånet så udramatisk at McAllister kun mente at denne Stephen O'Halloran var langt bedre enn Parker per i dag, men det forklarer derimot ikke hvorfor Parker ble utlånt, ettersom O'Halloran ble skadd og kun fikk noen minutter i oppvarming som Leeds-spiller. I tillegg har Alan Sheehan kun spilt en til to gode kamper - igjen etter rapportene - i Leeds-drakt, så å gi han venstrebacken fast, kun basert på innsatsen mot Walsall, er (dum?)dristig.

Uansett så hadde det hatt lite for seg, for Garymac spesielt, å gå ut med at Ben Parker har en lysende fremtid foran seg på Elland Road, dersom ønsket hadde vært å kvitte seg med gutten. Dette kunne selvsagt vært brukt som en defensiv mekanisme med tanke på fansens "vrede" over å ha lånt ut det beste alternativet, atpåtil en egenprodusert spiller. Da hadde det derimot ikke vært særlig vits å blande Paul Huntington opp i dette. Det er da relativt få som spør seg hvorfor ikke den unge midtstopperen spiller hver uke. Dermed tror jeg Gary McAllisters utsagn er velment og uten underbetydninger.

Kanskje er alt Parker trenger for å bli en toppspiller, litt mer erfaring. Selvsagt kunne han fått erfaring ved å spille hver kamp for Leeds, den klart største klubben han har vært i, men han kan også ha godt av å få miljøforandringer - spesielt om det er noe i oppførsels-ryktene, noe jeg ikke vil spekulere ytterligere i.

Tilsynelatende mener Gary McAllister at Parker er en særdeles talentfull herremann, men at han akkurat nå, mangler det lille ekstra. Ben Parker er i hvertfall en uredd, angreps- og skuddvillig venstreback av den moderne arten, som jeg er sikker på har en fin fremtid foran seg - i Leeds United!
Marching on together!