Beste historie LEEDS vs KJÆRESTE

Started by jarle, April 12, 2008, 15:50:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jarle

Så at det var flere som hadde problemer med dama/ kona idag under kampen.

Tenkte vi kunne dele morsomme historier om hvordan Leeds alltid går før våre kjære damer.

Jeg starter med 2 historier.

1) FA cup mot Arsenal (det året vi møtte de 3 ganger i løpet av en uke?) 1994?
Jeg hadde bursdag og samboeren hadde invitert sinj mor, bestemor og tante + min famile.
Jeg hadde gitt beskjed om at ingen måtte komme før kl 18.00 pga kamp på TV
Hele gjengen dukker opp 16.00 selvsagt.

I en liten 2 roms leilighet på 45 kvm så ble dette mildt sagt et problem.
Det endte med jeg sto på mitt og at kampen sto på midt i stua med meg på gulvet foran og alle de gamle sittende i sofaen foran TV´n i fulle 90 minutter.
Tror jeg mista noen stjerner på hos svigermor der!

1) Semifinale Champions League.
Tidenes kamp selvsagt for en Leeds supporter.
Dama ringer å sier hun må prate om noe alvorlig.
Jeg forklarer situasjonen med CL og Leeds etc...og sier at hun kan komme etter kampen.
Hun insisterer på å komme med engang og jeg gir etter.
Rett før avspark ringer hun på døren og strigråter.
Jeg prøver igjen med sett deg ned så prater vi etter kampen. Dette er 90 minutter med historie som kanskje aldri oppleves igjen, så det må være viktigere enn det å måtte vente et par timer med det du har på hjertet.

Hun skriker ut at hun er GRAVID å må prate nå... Hun mer eller mindre ødelegger hele første omgang med kaklingen sin.
Jeg ber henne mer eller mindre klappe igjen å sette seg rolig ned å vente.

Historien ender med abort og slutt på forholdet!

HåvardK

Webredaktøren

Kommer til å få et problem 3. mai jeg. Da spiller vi mot Gillingham på Elland Road og jeg skal samtidig i konfirmasjon til broren til samboeren.

SirOlsen

Oi, her lukter det innbyrdes erkerivaloppgjør av det virkelig sjeldne slaget! Kampen om tittelen på fotballøya blir en svanesjø-ballett i forhold kan det virke som!

--------
Quote from: Webredaktøren on April 12, 2008, 16:25:42
Kommer til å få et problem 3. mai jeg. Da spiller vi mot Gillingham på Elland Road og jeg skal samtidig i konfirmasjon til broren til samboeren.
-SirOlsen-

Webredaktøren

Quote from: SirOlsen on April 12, 2008, 16:41:55
Oi, her lukter det innbyrdes erkerivaloppgjør av det virkelig sjeldne slaget! Kampen om tittelen på fotballøya blir en svanesjø-ballett i forhold kan det virke som!

--------

Noen må oppdatere meg på SMS da!

SirOlsen

Hæ?!!.. gir du etter?!...  :o

du er en SKAM for det som står skrevet under avataren din!  >:( :o hehe

---------
Quote from: Webredaktøren on April 12, 2008, 16:43:07

--------

-SirOlsen-

Budda

Quote from: jarle on April 12, 2008, 15:50:33

1) Semifinale Champions League.
Tidenes kamp selvsagt for en Leeds supporter.
Dama ringer å sier hun må prate om noe alvorlig.
Jeg forklarer situasjonen med CL og Leeds etc...og sier at hun kan komme etter kampen.
Hun insisterer på å komme med engang og jeg gir etter.
Rett før avspark ringer hun på døren og strigråter.
Jeg prøver igjen med sett deg ned så prater vi etter kampen. Dette er 90 minutter med historie som kanskje aldri oppleves igjen, så det må være viktigere enn det å måtte vente et par timer med det du har på hjertet.

Hun skriker ut at hun er GRAVID å må prate nå... Hun mer eller mindre ødelegger hele første omgang med kaklingen sin.
Jeg ber henne mer eller mindre klappe igjen å sette seg rolig ned å vente.

Historien ender med abort og slutt på forholdet!

:o En utrolig historie. Ingen kan tvile på din lojalitet til Leeds i alle fall
Endre

Webredaktøren

Quote from: SirOlsen on April 12, 2008, 17:26:14

---------

--------

Ã... komme på kant med sin svigermor er vel ofte det samme som døden...eller verre? ::) ;D

SirOlsen

Hehe, mjoda, mulig du har et poeng, men du kom jo aldri så langt at du kom på kant med svigermor i det tilfellet da :D SVIKER!
hehehe ;)
-SirOlsen-

fjellhaugen

Quote from: Webredaktøren on April 12, 2008, 17:55:06
Quote from: SirOlsen on April 12, 2008, 17:26:14

---------

--------

Ã... komme på kant med sin svigermor er vel ofte det samme som døden...eller verre? ::) ;D

her må jeg få komme med forslag til mobilt bredbånd og handsfreesett på øret el?
som kjent brukt suksessfullt gang på gang i amerikanske klassikere...
kos deg i kjerka. jeg sitter på nett..... og jubler
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

må si at min beste historie LEEDS vs KJÆRESTE må være uten å gå i for dype detaljer den gangen jeg lå på senga og så yeboah putte et av sine utallige mål samtidig som jeg kikka ned og så dama med festkjeppen min godt inni gebisset sitt...
blie litt av en plingfest den lørdagen!

hehe..
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Klausen

Quote from: fjellhaugen on April 12, 2008, 22:32:51
må si at min beste historie LEEDS vs KJÆRESTE må være uten å gå i for dype detaljer den gangen jeg lå på senga og så yeboah putte et av sine utallige mål samtidig som jeg kikka ned og så dama med festkjeppen min godt inni gebisset sitt...

hehe..

Dèt var jo ikke detaljert i det hele tatt...

djiiiiz

gill

hehe..
he-he... rått

GeirO

Skjønner ikke problemet. Den kampen blir jo forhåpentligvis betydningsløs. Gå på konfirmasjonen og vent med konfliktene til det kommer en viktig kamp.
MOT

Webredaktøren

Quote from: GeirO on April 13, 2008, 13:31:20

Skjønner ikke problemet. Den kampen blir jo forhåpentligvis betydningsløs. Gå på konfirmasjonen og vent med konfliktene til det kommer en viktig kamp.

Forhåpentligvis ja...men for meg er ingen kamper med Leeds United betydningsløse...

Taper vi en kamp, så er resten av dagen ødelagt uansett!

flynn

Første gang jeg skulle ha med meg min nåværende samboer hjem (vi skriver 1993...) hadde jeg gjort opptak av en Leeds-kamp. Jeg gjorde selvsagt utrykkelig oppmerksom på at jeg skulle se dette opptaket med en gang jeg kom hjem, så det var egentlig greit.
Videospilleren jeg hadde dengang hadde et tellerverk som ble nullstilt når kassettene ble satt inn, og spolig stoppet automatisk opp etter at tellerverket kom til 0.
Dette tenkte jeg desverre ikke på når jeg spolet tapen tilbake. Resultatet var at når jeg startet avspilling var kampen 56 minutter gammel, og stillingen 0-0  ::)

Som den naturligste ting i verden spolet jeg deretter båndet helt tilbake til kampstart, og satte meg til rette for å se den første målløse timen  :o

Dette definerte meg en gang for alle som helskrudd fotball-idiot i hennes verden. Jeg har blitt minnet på denne seansen cirka tusen ganger siden, men slik jeg ser det var dette en riktig fornuftig syretest på forholdet vårt.

flynn

Erik M

Ta dem med til Elland Rd og sørg for en god shoppingrunde i byen.  Da er alle problem løst - hvis hun er glad i deg da.

B-m

Artig 1. historie Jarle, men nummer 2 var litt hjerterå.  :-\ Men uansett.

Såg Leeds-millwall hos min sommerflørt sensommeren for noen år siden(premieren i CCC). De hadde viasat så det passet jo bra, men så hadde viasat bestemt seg for å vise kampen i mikroskopisk forminsket størrelse. Ikke nok med det, hun dama skulle absolutt henge over meg og susse på meg hele kampen(dont blame her).
Jeg var fysisk og psykisk utmattet etterpå. Hadde det blitt tap ville jeg nok drept henne.

Nå for tiden låser jeg meg inn på rommet, alene. Og det synes dama er bra.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Leeeeeeeeeeeeds

Quote from: B-m on April 15, 2008, 19:47:09
Artig 1. historie Jarle, men nummer 2 var litt hjerterå.  :-\ Men uansett.

Såg Leeds-millwall hos min sommerflørt sensommeren for noen år siden(premieren i CCC). De hadde viasat så det passet jo bra, men så hadde viasat bestemt seg for å vise kampen i mikroskopisk forminsket størrelse. Ikke nok med det, hun dama skulle absolutt henge over meg og susse på meg hele kampen(dont blame her).
Jeg var fysisk og psykisk utmattet etterpå. Hadde det blitt tap ville jeg nok drept henne.

Nå for tiden låser jeg meg inn på rommet, alene. Og det synes dama er bra.
Den kampen husker jeg. Bittelite bilde
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

fmtj

hehe..

ingen detaljer her nei, og ihvertfall ikke dype..... 8)! Både Yeboah og enkelte av tilskuerne fikk putta`n her skjønner jeg utfra det beskrevne!
Håper du har funnet deg noen på din egen alder nå da, med sine egne tenner! ;D
Yeboahs vitne