Skrevet av Emne: Lørdagens dommer  (Lest 1164 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Lørdagens dommer
« på: Mai 02, 2008, 09:54:10 »
Nå like før play-off er det ganske typisk for Leeds å få en dommer som viser ut en spiller hver fjerde kamp han dømmer og i tillegg deler ut minst 3 kort pr kamp. Vet ikke helt hvordan Phil Dowd ligger an som dommer, men han er veldig opptatt av å bli sett ser det ut til.

http://www.gillingham-mad.co.uk/news/loadroll.asp?cid=ED62&id=390321


Har han dømt oss i år, mon tro?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

KeyserSoze

Sv: Lørdagens dommer
« Svar #1 på: Mai 02, 2008, 10:00:13 »
Nå like før play-off er det ganske typisk for Leeds å få en dommer som viser ut en spiller hver fjerde kamp han dømmer og i tillegg deler ut minst 3 kort pr kamp. Vet ikke helt hvordan Phil Dowd ligger an som dommer, men han er veldig opptatt av å bli sett ser det ut til.

http://www.gillingham-mad.co.uk/news/loadroll.asp?cid=ED62&id=390321


Har han dømt oss i år, mon tro?

Jeg håper i det minste vi har spillere som forstår at man ikke går inn i to-fotstaklinger, taklinger som siste mann etc i en kamp som ikke har noen betydning. I alle fall de av gutta som mangler ett eller to gule før en suspensjon.

Noen som har oversikt over hvilke spillere som er i faresonen?
 

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Lørdagens dommer
« Svar #2 på: Mai 02, 2008, 10:55:56 »
Synes ikke dette er dramatisk i det hele tatt. Dowd dømte Leeds i bortekampen mot Carlisle, og kampstatistikken hans, som finnes her...


... tyder ikke på at de rød kortene sitter så veldig løst. Han har flere års erfaring fra å dømme i The Premier League, og bør dermed ha god erfaring med å dømme kamper med mye publikum og høy temperatur.

Jeg ser imidlertid at dette bygger seg opp til en eksplosiv kamp, og selv om de beste dommerne også kan ha en dårlig dag på jobben, er jeg glad for at vi slipper å bli dømt av tullinger som han som dømte bortekampen mot Gills....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....