Hvorfor er Leeds så treige med signinger

Started by Promotion 2010, June 15, 2008, 16:56:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Er vi ikke utrolig trege med å signe spillere denne sommeren som de forrige?

Møtet på tirsdag skal liksom åpne lommeboka til Bates. Men hvorfor nå? Har Macca vært på ferie? Hvem har jobbet med overganger? Har flere signet pre-kontrakter som Robinson? Elles skjer alt siste uken i juni og første i juli?

Bekymret jeg. Ryktene lover mye, men jeg er redd vi kan bli forferdelig skuffet!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Jeg liker også når det meste er klappet og klart før pre-season starter, men så lenge vi får de spillerne vi trenger innen overgangsvinduet er klart så er jeg fornøyd.

Sitter å håper på at endel stallfyll blir borte snart for det gjør jo plass til endel nye spillere. Ser ikke for meg 3-4 nye kjøpe hvis ikke 6-7 forsvinner... Så jo lengre tid det går før vi blir kvitt noen jo lengre tid tar det før noen detter inn døra på Elland Road..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Synes ogs at ting tar mer tid enn nødvending, hvorfor har vi ikke blitt "kvitt" spillere som Weston og andre spillere som ikke lengre har enn framtid hos oss...?

Dennis

Det er lite som er spikret, men jeg tror det skjer ganske så mye bak kulissene i klubben. Det jobbes helt sikkert med en eller flere av spissene som er linket, mens agentene til Westlake, Weston, Elding m.fl. helt sikkert jobber med å finne nye klubber til spillerne sine.

Tror nok snøballen vil begynne å rulle snart!
Marching on together!

fmtj

Er helt enig! Dette har vi blitt utsatt for litt for mange ganger nå! Badre å få ting på plass før vi må nøye oss med nedfallsfrukt!
Yeboahs vitne

h.b

Min lille teori er den at Leeds ikke er den store klubben den engang var, og at spillere venter til at toget er gått i andre presumptivt større klubber før de innser at de ikke er så attraktive mere at Leeds er en reel mulighet for å få spille i en klubb igjen. Lenge siden jeg så at Leeds var frempå og kjøpte ut en spiller av kalliber fra en annen klubb. Men på den andre siden. Hvorfor signe for et lag på tredjenivå med lav lønnspolitikk når man tjener bedre i andre klubber

Dennis

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=10653.0

Denne tråden finnes da alt?

Synes faktisk ikke det er så veldig mange signeringer rundt omkring uansett. Noen her og noen der, men få lag har hamstret spillere alt. Er det ikke bedre å finsikte de ønskede, kontra 7-8 signeringer i forskjellig kvalitet a la årets januarkjøp?
Marching on together!

Leedsfan

Dette er jo bare BS.

Lubos, Kilkenny og Marques motbeviser jo det.

Hvis ingen av "stjernene" våre forsvinner i år så beviser jo det at de tror på klubben sin!

Hvilke spillerer mener du kunne/burde forsterke laget vårt hb?

Vi kan jo fortsette å være "silly" i denne tråden og være seriøse i den andre tråden!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

peacock

Quote from: h.b on June 16, 2008, 16:08:21
Min lille teori er den at Leeds ikke er den store klubben den engang var, og at spillere venter til at toget er gått i andre presumptivt større klubber før de innser at de ikke er så attraktive mere at Leeds er en reel mulighet for å få spille i en klubb igjen. Lenge siden jeg så at Leeds var frempå og kjøpte ut en spiller av kalliber fra en annen klubb. Men på den andre siden. Hvorfor signe for et lag på tredjenivå med lav lønnspolitikk når man tjener bedre i andre klubber

Bullshit, som vanlig!
Selvsagt får vi ikke "stjerner" på 3. nivå. Men, om om spillere har valget mellom middels League One eller CCC, velges nok Leeds. Spillere tiltrekkes av fasiliteter, publikum og historie. Hvorfor tror du spillere som Michalik, Prutton, Kilkenny, Huntington og Douglas gidder å spille i denne divisjonen?

h.b

Fordi de ikke er gode nok for høyere spill. Gammel historie betyr nada i fotballverdenen. Penger betyr alt.Det at Leeds betaler midt på treet i denne divisjonen beviser at de ikke hadde gode nok tilbud fra andre lag

josoer

Bates er vel ikke kjent for å ha altfor mye penger.

Leedsfan

Leeds in no rush to sign players

Manager Gary McAllister insists Leeds United will not be forced into panic-buying ahead of the new season.

McAllister has confirmed his interest in three strikers - West Brom's Kevin Phillips, Sunderland veteran Andy Cole and Celtic forward Derek Riordan.

He said: "That is the calibre of player we are looking to bring in. There's a wee bit behind all of those guys.

"The common denominator is the quality. Much as we'd like to get some business done quickly it's not imperative."

The United boss is discussing transfer targets with chairman Ken Bates on Tuesday.

Støtter denne tankegangen helt og holdent. Vi er ute etter forsterkninger, ikke stallfyll!

Runar

Quote from: h.b on June 16, 2008, 23:14:25
Fordi de ikke er gode nok for høyere spill. Gammel historie betyr nada i fotballverdenen. Penger betyr alt.Det at Leeds betaler midt på treet i denne divisjonen beviser at de ikke hadde gode nok tilbud fra andre lag

Hvordan vet du at vi betaler midt på treet i denne divisjonen? Robinson signerte for Leeds og fikk sikkert mer penger her enn i svansesjøen. Lubo forlot Bolton, tviler på han ikk ¨å mye ned i lønn for å komme til Leeds.

Leeds betaler HELT sikkert best i League one

Masinga

Kan noen fortelle meg når dette såkalte "overgangsvinduet" er åpent? Jeg fant dette sitatet på et nettsted:
QuoteTil nå har overgangsvinduene vært åpne fra 15. november til 31. mars og 1. juli til 31. august. Vinduet vinterstid er nå kortet ned til å gjelde fra 1. januar til 31. mars, mens ”åpningstiden” om sommeren begrenses til perioden mellom 1. august til 31. august.
Det kan kanskje forklare hvorfor Leeds er "så treige med signeringer".
Eller er det andre regler nedover i divisjonene?
Masinga, medl.nr. 1250

isak

Quote from: Masinga on June 22, 2008, 12:11:05
Kan noen fortelle meg når dette såkalte "overgangsvinduet" er åpent? Jeg fant dette sitatet på et nettsted:
QuoteTil nå har overgangsvinduene vært åpne fra 15. november til 31. mars og 1. juli til 31. august. Vinduet vinterstid er nå kortet ned til å gjelde fra 1. januar til 31. mars, mens ”åpningstiden” om sommeren begrenses til perioden mellom 1. august til 31. august.
Det kan kanskje forklare hvorfor Leeds er "så treige med signeringer".
Eller er det andre regler nedover i divisjonene?
Det må no vera det norske overgangsvindauga du har funne? Sovidt eg veit går det engelske frå 1.Juli til 31.August. Om vinteren 1.Januar til 31.Januar. Men 100% sikker det er eg ikkje....

T-R

Det er vell penger som stopper alt opp som vanlig.
Når eieren ikke vill eller bryr seg blir det som det blir.
Håper gjerri pompen snart selger.
God sommer alle sammen.