Er dette godt nok for opprykk?

Started by Kato, August 06, 2008, 11:00:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Vi virker til å ha mange i dagens lag som står frem og putter på mål når det trengs.

I fireren bak har både Huntington og Marquez potensialet til å score noen mål i League One.

I midtbaneleddet får vi nok se noen mål fra både Howson og Robinson.

Men for å rykke opp er vi avhengig at det ryker fra spissene.

Enoch Showunmi    - 50 kamper og 13 mål i alle turneringer for Bristol City.
                          - Sendt på dør av Gary Johnson etter fjorårssesongen.
                          -  102 kamper og 14 mål for Luton

Jermaine Beckford  - 40 kamper og 20 mål i League One.
                          - Godkjent, (men ikke mer) da han var 1. valg på ett av ligaens beste lag.
                          - Viste med all tydelighet i Play-Off at han ikke er en spiller for store 
                             anledninger.

Luciano Becchio     - 38 kamper og 22 mål for Merida i fjor
                          - 91 kamper og 15 mål de fem sesongene før det for diverse klubber.
                          - Et stort spørsmålstegn i britisk fotball

Tresor Kandol        - Langt ute i kulden. Går sikkert til Crewe.

Robert Snodgrass   - 79 kamper og 15 mål for Livingston siste fem sesonger

Konklusjon:            Ikke trygg på at disse gutta leverer nok mål.
                           Avhengig av at Becchio blir en hit?
                           Stoler ikke på Beckford , men kanskje for farget av elendig Play-Off
                           Avhengig av å få inn Freedman?

Roy

JA - DETTE ER GODT NOK FOR OPPRYKK  ;D ;D ;D ;D ;D

MOT!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Fripp

20 mål på 40 kamper av Beckford er mer en godkjent! Putter i annenhver kamp.

Leedsfan

Det er mange mål i de spillerne du nevner.. Jeg tror årets sesong kommer til å bli en parademarsj.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ferre

Det bør være godt nok. Beckord har vært meget god i treningskampene, og kommer nok til å putte opp mot 20 mål denne sesongen. Enoch er ingen storscorer, men scorer han rundt 10 mål er jeg fornøyd. Becchio kan bli årets hit, eller en gedigen skuffelse. Vanskelig å si hva man får av han. Tror nok også at vi kommer til å se flere mål fra midtbanen i år enn i fjor.

Frode

Usikker på Beccio.  Vi har det med å synes at brasilianske og argentinske spillere er eksotiske greier, men bare et fåtall av dem klarer overgangen til engelsk fotball. (selv Thevez brukte 1 år på å aklimatisere seg)  Er redd vi blir skuffet. 

Dennis

Som du selv sier, kato, tror jeg nok manges inntrykk av Beckford i fjor er litt farget av playoff-kampene. Jeg merker selv jeg sitter med et aldri så lite spørsmålstegn rundt vår spiss. Men for all del, 20 scoringer i fjor er da mer enn godt nok!

Husk også at han i playoff-kampene var småskadet eller ikke helt i form etter skader. Da blir hans smålate innstilling enda mer synlig. Jeg tipper Becks scorer 25+ i år, dersom han holder seg unna skader og angrepsspillet fungerer.

Becchio er spennende, men et uskrevet blad. Merida-scoringsratioen hans er veldig god, mens de før er så som så. Men så må vi huske at han spilte i Boca Juniors og Barcelona (riktignok på reservelaget).

Snodgrass' fjorsesong var visstnok veldig god, der han scoret ti mål fra venstrekant.

Jeg tror også det er godt nok, men alt avhenger av hvordan Maccas planer og syn på angrep fungerer i praksis. Vi har spillermateriellet til å vinne denne divisjonen, nå er det opp til gutta og trenerne.
Marching on together!

stian

Dette er godt nok for opprykk. Vi har en spiss som scorer 20 mål eller mer, brukbar bredde i angrepsrekka, samt en midtbane med en rekke målfarlige spillere (Howson, Snodgrass, Robinson). Dette blir opprykk med klar margin:)

abbe

Hvis det ikke er godt nok for opprykk har jeg akkurat donert 500,- til bet24 :-(

jarle

ikke glem at det ser ut som vi har en hel midtbane med mange scoringer i seg...

pluss at våre stoppere ser ut til å være målkåte iår... legg til noen susere fra Sheehan så ser dette vedlig bra ut!

rd1

Selvsagt rykker vi opp! Laget er forsterket iforhold til ifjor og vi har hatt en normal sesongoppkjøring..

Beck dunker inn 25+ i serien, becchio, snodin, enoch, Robinson og Howson 10+!!!

Itillegg har god keeper og godt forsvar! Dette blir en paradamarsj og 100 poeng+
"Who needs Cantona??"

pedro

Ikke glem Bradley Johnson, han scoret noen susere han også i fjorårets sesong. I siste kampen satt jeg ringside og så en virkelig suser fra denne karen 8) Ã...rets sesong ender med direkte opprykk, det er jeg rimelig komfortabel med at vil skje. Stallen bør allikevel toppes med Freedman.
Leedsomaniac

GeirO

Angrepet holder i League One, men ikke i toppen av CCC.
MOT

rd1

vi må selvsagt forsterke stallen betydelig neste sommer, for å sikre vårt 2. strake opprykk!!

Premier Leauge om 2 år :)
"Who needs Cantona??"

Tom S

COME ON LEEDS !!