Skrevet av Emne: En naturlig leder  (Lest 3691 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

En naturlig leder
« på: August 18, 2008, 15:22:09 »
Har vi egentlig noen som står frem i motgang og styrer spillet? En captain-fantastic ala Strachan?

Freedman var en som stabiliserte mye i fjor mot slutten av sesongen da vi virkelig fikk en formkurve på vei opp.

Douglas var en stabiliserende spiller på midten når han ikke var skadet.

Forsvaret manglet kanskje den spilleren i fjor. Rui tok rollen, men pr dags dato så har vi ingen som peker seg ut.

Nå er vi mer avhengige at unggutter "har dagen". Sentrallinjen i laget har vel ikke en gjennomsnittsalder på over 21 år: Huntington, Howson, Beckford, Snodgrass, (Delph). DET er ikke nok i løpet av en hel sesong.

Det holder IKKE når manageren sier at alle hadde en OFF-DAY!

SKAFF OSS MER RUTINE!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Per-Stian

Sv: En naturlig leder
« Svar #1 på: August 18, 2008, 15:48:11 »
Dette er vanskeleg for oss her på nordkalotten å seie noko om, men mykje tyder vel på at vi ikkje har nokon klar "hærførar" på bana/i troppen. Valet av kaptein er vel kanskje eit prov på dette? Føler meg ikkje trygg på at Freedman har slike kvalitetar heller.

I år trur eg kollektivet må dra lasset saman, så får vi berre håpe at Oldham-kampen var eit arbeidsuhell som ikkje gjentek seg...


Sheridan

Sv: En naturlig leder
« Svar #2 på: August 18, 2008, 19:23:52 »

I år trur eg kollektivet må dra lasset saman, så får vi berre håpe at Oldham-kampen var eit arbeidsuhell som ikkje gjentek seg...


for ofte nei  ;)

stian

Sv: En naturlig leder
« Svar #3 på: August 19, 2008, 08:16:52 »
Du er inne på noe viktig her, Promo: Vi mangler den/de tydelige lederne som vi er helt nødvendig når laget ellers er ungt og uerfarent. Utnevningen av Fraz som kaptein er et symptom på at vi mangler nettopp dette: Kapteinsbindet fordeles som en belønning for lang tjeneste og gode holdninger utenfor banen, mer enn lederegenskaper på banen.



pale

Sv: En naturlig leder
« Svar #4 på: August 19, 2008, 08:46:51 »
Dagens naturlige leder når Douglas er ute, er naturligvis Prutton.
Innsats, tæl, rutine og Jesuslook er det vi trenger fra en kaptein.
Men Macca så det annerledes.....

Sydhagen

Sv: En naturlig leder
« Svar #5 på: August 19, 2008, 08:59:07 »
Dagens naturlige leder når Douglas er ute, er naturligvis Prutton.
Innsats, tæl, rutine og Jesuslook er det vi trenger fra en kaptein.
Men Macca så det annerledes.....


enig!  prutton burde absolutt  blitt utnevnt til kaptein!  vi treng menn med hår på brøstet, som ledere, når vi skal i krigen!  8)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Torgeir

Sv: En naturlig leder
« Svar #6 på: August 19, 2008, 14:03:03 »
Dagens naturlige leder når Douglas er ute, er naturligvis Prutton.
Innsats, tæl, rutine og Jesuslook er det vi trenger fra en kaptein.
Men Macca så det annerledes.....


enig!  prutton burde absolutt  blitt utnevnt til kaptein!  vi treng menn med hår på brøstet, som ledere, når vi skal i krigen!  8)

Hvis Prutton viser samme innstilling som han gjorde lørdag så havner han i beste fall på benken.

 8) 8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Torpe-do

Sv: En naturlig leder
« Svar #7 på: August 19, 2008, 14:31:03 »
Montru om Telfer kan vere ein slik person?

Er han ikkje ein 37-åring med masser av erfaring?

rd1

Sv: En naturlig leder
« Svar #8 på: August 19, 2008, 15:04:55 »
Jeg vet ikke hva som skjer med Douglas, men han burde være fast på laget og kaptein. Jobber knallhard, binder laget sammen og gir defensiv trygget. Han har vært skadet??

Tipper han snart er tilbake som kaptein i XI.
"Who needs Cantona??"

Per-Stian

Sv: En naturlig leder
« Svar #9 på: August 19, 2008, 15:20:59 »
Jeg vet ikke hva som skjer med Douglas, men han burde være fast på laget og kaptein. Jobber knallhard, binder laget sammen og gir defensiv trygget. Han har vært skadet??

Tipper han snart er tilbake som kaptein i XI.

"Innsatsen" hans mot Chester i andre omgang imponerte iallfall ikkje meg. Sjølv hadde eg peika ut Douglas som eit kapteinsemne før sesongstart, men er han kanskje på veg bort?

rd1

Sv: En naturlig leder
« Svar #10 på: August 19, 2008, 18:16:06 »
jo det ser ut som han er på vei bort.. vanskelig å vite hvorfor??

Og da ser det nesten litt dårlig ut med kapteins emner.. Vi får konsentrer oss om å rykke opp, og hente inn en lederskikkelse på banen, når vi skal videre opp..
"Who needs Cantona??"

Karl Hot Shot

Sv: En naturlig leder
« Svar #11 på: August 19, 2008, 18:34:10 »
Gary Mac kan utnevne Jonathan Howson som kaptein, når han blir nødt til å benke Frazer Richardson pga. mange tabber. David Prutton har de rette holdningene, men er ikke en god nok fotballspiller til å bære kapteinsbindet. Dersom Jermaine Beckford kunne forsikre Gary Mac om at han har til intensjon å forbli på Elland Road, kunne han ha gjort seg som kaptein.
 

auren

Sv: En naturlig leder
« Svar #12 på: August 19, 2008, 20:57:23 »
Gary Mac kan utnevne Jonathan Howson som kaptein, når han blir nødt til å benke Frazer Richardson pga. mange tabber. David Prutton har de rette holdningene, men er ikke en god nok fotballspiller til å bære kapteinsbindet. Dersom Jermaine Beckford kunne forsikre Gary Mac om at han har til intensjon å forbli på Elland Road, kunne han ha gjort seg som kaptein.

Hvordan kan du si at Prutton ikke er en god nok fotballspiller, da han ble kåret til årets spiller forrige sesong? Forundret over at du nevner Becks som kapteinsevne, da han absolutt ikke er spilleren som gir 100% i hver kamp og heller ikke ser ut til å blø for drakta. Han er ALT for ustabil.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Sv: En naturlig leder
« Svar #13 på: August 19, 2008, 22:36:26 »
Vedder en tier på at Robinson har kapteinsbindet før sesongen er omme. Virker å være et knallkjøp!

flynn

Promotion 2010

Sv: En naturlig leder
« Svar #14 på: August 26, 2008, 22:16:42 »
I dagens kamp virker det som om Telfer styrer forsvaret og roer ned alle rundt seg. "Ballen er min, osv...". Selv Frazer er uten feil, virker det som!

På midten peker og ordner Kilkenny, og Beccio / Luziano (lurer på hva han skal hete?) står frem som et skikkelig oppspillpunkt!

Idag er lederne der!!!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: En naturlig leder
« Svar #15 på: August 26, 2008, 22:20:45 »
I dagens kamp virker det som om Telfer styrer forsvaret og roer ned alle rundt seg. "Ballen er min, osv...". Selv Frazer er uten feil, virker det som!

På midten peker og ordner Kilkenny, og Beccio / Luziano (lurer på hva han skal hete?) står frem som et skikkelig oppspillpunkt!

Idag er lederne der!!!  ;D

...godt mulig De har rett i det :)

Spent på lørdagen!!!

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan