Skrevet av Emne: Felles dugnad for å snu trenden!  (Lest 1769 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Felles dugnad for å snu trenden!
« på: Januar 18, 2014, 12:27:00 »
Ber til høyere makter om at vi får noe ut av denne, samt at ØBS har lovet hyppige turer i kjøleskapet. Viktig at alle bidrar til å snu den vonde trenden.

La oss samle forslag til gode bidrag i denne tråden. BMD og gutta trenger all hjelp de kan få hvis de skal klare å ta poeng mot Leicester, med det haster! Under en time igjen!

Kjør på gutter!  ;D
Jon R.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Felles dugnad for å snu trenden!
« Svar #1 på: Januar 18, 2014, 12:33:58 »
Bare og si fra hvor dugnaden finner sted, så møter sikkert de fleste opp.

Har kun ett tips:)

En stille bønn til vår herre. (for de som har en religion i tillegg til Leeds):

sportcarl1

Sv: Felles dugnad for å snu trenden!
« Svar #2 på: Januar 18, 2014, 12:42:00 »
ja nu är det bara att ställa upp för klubben spelarna och tränaren, skulle inte vilja vara i mcdermotts kläder om vi förlorar
 

Sleivind

Sv: Felles dugnad for å snu trenden!
« Svar #3 på: Januar 18, 2014, 12:43:19 »
Har merket at Leeds gjør det dårlig så lenge jeg har dongeribukse på meg. Har derfor fyrt i ovnen og tatt på meg shorts!

Jon R

Sv: Felles dugnad for å snu trenden!
« Svar #4 på: Januar 18, 2014, 13:11:11 »
Jeg har gjort det superdårlig på season long siste måned. Tipper nesten alltid feil utfall og resultat. Har derfor lagt inn 3-0 til Leicester som dagens tips! Alle monner drar osv..... ;D
Jon R.

Xern

Sv: Felles dugnad for å snu trenden!
« Svar #5 på: Januar 18, 2014, 19:34:02 »
1. ALLTID lever inn tippekupong hvor du har krysset av at Leeds taper.
2. ALDRI bruk Leeds-drakt under en leedskamp, helst ikke iløpet av timene før heller.
3. Gå ofte på do, da scorer Leeds. Hver eneste gang.
4. Gjerne switch over til en annen kamp, da blir det også mål, men her mer usikkert om det er for eller imot målet går.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

sportcarl1

Sv: Felles dugnad for å snu trenden!
« Svar #6 på: Januar 18, 2014, 20:52:52 »
1. ALLTID lever inn tippekupong hvor du har krysset av at Leeds taper.
2. ALDRI bruk Leeds-drakt under en leedskamp, helst ikke iløpet av timene før heller.
3. Gå ofte på do, da scorer Leeds. Hver eneste gang.
4. Gjerne switch over til en annen kamp, da blir det også mål, men her mer usikkert om det er for eller imot målet går.
kan väl tillägga att TV-match är lika med förlust