Leeds på Scotsman i morgen

Started by Neech0609, November 06, 2008, 23:21:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Neech0609

1. rundekampen mellom Leeds og Northampton blir vist på The Scotsman i Oslo i morgen. Den vil bli vist i sportspuben i 2. etasje fra 20.40.
Så hvis du befinner deg i Osloområdet og har lyst til å se Super - Leeds er dette stedet.

Therese

Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Neech0609

lufc86

Blir det her Leeds fansen i Oslo samlast i morgo? Eller er det snakk om andre alternativ?
@m_sortland på twitter

PetterH

Quote from: Neech0609 on November 06, 2008, 23:21:09
1. rundekampen mellom Leeds og Northampton blir vist på The Scotsman i Oslo i morgen. Den vil bli vist i sportspuben i 2. etasje fra 20.40.
Så hvis du befinner deg i Osloområdet og har lyst til å se Super - Leeds er dette stedet.

Bra sted å se (topp)fotball.
Ses nok der .

RuneR

Hva skjer?
Er det splittelse i hovedstaden? 
Er ikke TwoDogs bra nok for alle?
Er det bevisst fraksjonsvirksomhet?

hilsen
Rune - som vil se flest mulig samlet på ett sted.

Quote from: pemberton on November 03, 2008, 22:04:33
Hallo
Jo jeg har gitt beskjed. Sist mot Rotherham i JPT var vi 55 midt i uka, og dama bak disken fikk nesten hjrtestopp. Håper vi blir mange denne kvelden. Det kan bli knall.

Ray Tørnkvist
...
Quote from: Bjorn on November 03, 2008, 08:19:02
... Kommer de til å vise Leeds? Da mener jeg ikke i bakgrunnen uten lyd... Ellers forsvinner jeg til Tempest eller et annet.. Vet Two Dogs gjerne ville vite på forhånd om ca hvor mange Leeds supportere som kommer på enhver kamp så de hadde nok personale på.
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

mac_gyver

Pride of Yorkshire

McMidjo

Quote from: RuneR on November 07, 2008, 10:21:35
Hva skjer?
Er det splittelse i hovedstaden? 
Er ikke TwoDogs bra nok for alle?
Er det bevisst fraksjonsvirksomhet?

hilsen
Rune - som vil se flest mulig samlet på ett sted.

Betyr vel bare at pubene i Oslo skjønner at Leeds United drar mye folk, og at det har blitt en hard kappestrid om å få oss på besøk.

Etter en del lange fuktige kvelder på Oslo Sportsbar har det nok gått gjetord i Oslos uteliv om at vi Leedssupportere ødsler masse penger i baren - i tillegg til at vi er så interessante og kjekke mennesker at blodfattige Scum og Liverpoolsupportere kommer løpende etter oss for å oppleve litt ordentlig fotballstemning......  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Bjorn

Scotsman er vel et dårlig alternativ til Two Dogs??

Blir selv å se på Two dogs mellom 8-8.30...

Marching On! 4276

janove

Quote from: Bjorn on November 07, 2008, 12:19:40
Scotsman er vel et dårlig alternativ til Two Dogs??

Blir selv å se på Two dogs mellom 8-8.30...

Enig Bjorn!
Med folk spredt rundt omkring, ender man vel opp med at ingen viser Leedskamper i fremtiden,
pga lite oppmoete!

Kickthemdown

Dette er overhodet ingen god ide >:( Vi bør holde oss til two dogs alle mann!

Bortsett fra meg da som skal på jobb....

Alta-White

auren

Hva i ytterste hel*** er det moderatorene driver på med????? De må da meg for sa*** få flyttet dette jæv** innlegget til lokale avdelinger der det hører hjemme.

Nå er resten av dagen ødelagt >:( >:( >:( >:(

auren ;D
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

readysteady

... og endre tittelen til  Leeds på Scotsman i dag .

Larsen.

Noen som skal på Scotsman i Bergen?
Pride of Yorkshire

Therese

Bestem dere! Hvor ligger Two dogs?
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

RuneR

Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Therese

Stemmer. Kampstart er kvart på ni? veeel, Toffa Flo danser jo om en semifinaleplass gjør han ikke? Jeg skal prøve å dra med meg min kjære å se kamp. Trur nok vi da joiner Two Dogs om det er der det skjer!! ;)

auren

Quote from: Therese on November 07, 2008, 13:54:44
Stemmer. Kampstart er kvart på ni? veeel, Toffa Flo danser jo om en semifinaleplass gjør han ikke? Jeg skal prøve å dra med meg min kjære å se kamp. Trur nok vi da joiner Two Dogs om det er der det skjer!! ;)

Er det slik at du vurderer å sitte hjemme å se på Flo danse enn å se Leeds danse Northampton ut av cupen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Therese

Nei, det er slik at jeg prøvde å være morsom.

JanPSyse

Quote from: auren on November 07, 2008, 13:00:12
Hva i ytterste hel*** er det moderatorene driver på med????? De må da meg for sa*** få flyttet dette jæv** innlegget til lokale avdelinger der det hører hjemme.

Nå er resten av dagen ødelagt >:( >:( >:( >:(

auren ;D

Skulle til å skrive det samme, bare på en litt mindre liksomsint måte. ;)
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Neech0609

Greien var at da jeg sjekket var ikke denne kampen oppsatt på noen annen pub, da jeg oppdaget på mytisk vis at kampen skulle gå på The Scotsman. Var heller ikke klar over at Two Dogs var "offisiell" Leedspub, trodde faktisk ikke vi hadde hatt det siden Slaintes blei nedlagt. Beklager virkelig hvis jeg har skapt storm i et vannglass her nå.