Skrevet av Emne: Lovende trener til City  (Lest 2052 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Lovende trener til City
« på: Januar 12, 2009, 21:00:21 »
WACCOE-facts:

Been gone a couple of weeks now, but Man City appointed ex Academy coach Dave Harrison from Leeds.

A fantastic coach who will be missed by Leeds.

He was head of recruitment at Leeds.


Var det nok en Boothy, vets?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SOL

Sv: Lovende trener til City
« Svar #1 på: Januar 12, 2009, 21:27:37 »
Det verserer mange rykter på Waccoe, og dette er et av dem. Dette ryktet sier også at flere coacher i akademisystemet har sluttet eller er i ferd med å slutte fordi de har blitt dolket i ryggen av Neil Thompson. Han skulle vissnok ha lovet denne navngitte treneret U-18 laget, men det fikk som kjent Neil Readfern nylig...... ???
 

veteranen

  • Gjest
Sv: Lovende trener til City
« Svar #2 på: Januar 12, 2009, 22:35:29 »
WACCOE-facts:

Been gone a couple of weeks now, but Man City appointed ex Academy coach Dave Harrison from Leeds.

A fantastic coach who will be missed by Leeds.

He was head of recruitment at Leeds.


Var det nok en Boothy, vets?

Aner ikke, Knut.

Nå er det jo ikke uvanlig at trenere bytter klubber, men i Leeds har aktiviteten i svingdøra vært ekstrem i mange år nå. Dette skyldes først og fremst mangel på stabilitet og kontinuitet på ledersiden. Det er manageren som bør håndplukke de forskjellige trenerne, basert på den fotballfilosofi og kultur han ønsker å bygge. Når vi så vet at vi har hatt 8 ulike managere på 6 ½ år, så sier det seg selv at det er bortimot umulig å bygge noe av langsiktig verdi.

Kontinuitet, stabilitet og planlegging (både kortsiktig og langsiktig) bør nå prioriteres. Dette innebærer at Grayson (som jeg tror er en bra mann) må få tid og mulighet til å bygge klubben slik han vil ha den.



Promotion 2010

Sv: Lovende trener til City
« Svar #3 på: Januar 12, 2009, 22:49:31 »
Mer gossip:

Trevor todd has left for man city he is in his forties. dave harrison offered him a position after trevor had already quit t.a because of the behavoir of one individual who i arent prepared to name. the actions of this person has also led to mass exidous of the scouts and coaches, neil thompson is now getting wind of the situation that has occured and of who and why it has happend.

No doubt there will be futher changes at t.a when it all comes out. oh and all the scouts and coaches that have left have joined manchester city.
neil redfern was tommos choice it was all agreed before when macca was stil in charge.

None of the staff who've left, left through choice as all of them support the club as well as working for them. I myself included it hurts to have left but when your working for next to nothing its not worth it anymore.

The actions i have witnessed and seen and heard that have taken place of people within the club, taking advantage of their postion is sickening. It turns my stomoch and i made me not like leeds in a way ill never stop supporting them but the way excellent coaches and scouts have been treated is appalling and if anyone in the postions high up in the club are reading this i hope they realise something is majorly wrong.


&


Very disappointing to hear this!! Met DH a couple of times and was a top top guy, the kids at the club loved him. Also thought Daral Pugh was very good as well. Not so sure at NT being in charge of the academy, doesnt fill me with confidence.

Yes we are a 3rd division club but it seems all we have been preached in the past about the Academy etc is now out of the window!!



Tja....... Ække noe lyspunkt noe sted!  :(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28998
  • Total likes: 2679
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lovende trener til City
« Svar #4 på: Januar 12, 2009, 23:26:45 »

Tja....... Ække noe lyspunkt noe sted!  :(

Joda. Problemet er bare at det lyset du ser er et tog som kommer rett imot oss :(

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lovende trener til City
« Svar #5 på: Januar 13, 2009, 08:35:24 »
....så det går til helvete med rekrutteringen også nå da!!!??? Dette ser slett ikke særlig bra ut!
Yeboahs vitne

Svend Anders

Sv: Lovende trener til City
« Svar #6 på: Januar 13, 2009, 13:31:27 »
Har mailet med en av trenerne idag. Det er noe kaotisk på Thorp Arch om dagen på grunn av t de har mistet en rekke folk.

Manchester City har raidet klubbens juniorsatsning. Først og fremst gjennom å headhunte Dave Harrison, som deretter har tatt med seg sin høyre hånd og en rekke speidere og sjefer for lokale "talentbaser".

Det gjør at klubben nå har tre lokale "talentbaser" uten leder, og folk må dekke både to og tre sentere på egenhånd, trenere må jobbe dobbelt, etc etc.

I tillegg, fra det jeg leser over, har minst en person fått sparken som følge av internt bråk - men jeg forstår det slik at det langt på vei var selvforskyldt av vedkommende. Jeg kjenner ikke hele historien her.

HELDIGVIS tror jeg SYSTEMET er bygget opp, og folkene kan erstattes. Det blir mange interne opprykk, og klubben har vært dyktige på å utvikle trenere og "ungdomsarbeidere" gjennom årene. Jeg tipper et par av spillerne går over i trenerroller etterhvert også (les om David Lucas i siste TPN).

SA

Dennis

Sv: Lovende trener til City
« Svar #7 på: Januar 13, 2009, 13:46:00 »
Så får vi håpe dette ikke resulterer i juniorspiller-raid også fra Wankchester Shitty. Det siste vi trenger er at akademiet forer lillebror Manchester med spillere. De trenger vi selv! Men, Wise gjorde jo samme forsøk i Newcastle og da ba Bates han om å gå hjem og formere seg visstnok.  ;)
Marching on together!