Paul Telfer

Started by Tom S, August 28, 2008, 17:35:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Marching on together!

75 SOLLI

Tror han kan gjøre en god jobb for oss i L1!

Per-Stian

Det viser seg ofte, slik som med Freedman i fjor, at det er nyttig med rutine på laget. Skal heller ikkje sjå vekk frå at Telfer har eitt og anna å lære bort til Huntington, White, Gardner og andre på treningsfeltet heller.

Roy

Quote from: Per-Stian on August 29, 2008, 16:48:42
Det viser seg ofte, slik som med Freedman i fjor, at det er nyttig med rutine på laget. Skal heller ikkje sjå vekk frå at Telfer har eitt og anna å lære bort til Huntington, White, Gardner og andre på treningsfeltet heller.

Dette er kanskje det viktigste bidraget han kommer med. Rutinerte spillere er gull verd på feltet.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Tom S

Etter at Telfer kom inn i førsteelleveren har vi vel ikkje tapt ein kamp, og det er ikkje tvil om at hans rutine har stabilisert backfireren.

Kor vikitig er Telfer for oss i kampen om opprykk?
Telfer har vel vert ein del skada siste årene (?), kva skjer om han vert langtidsskadet? Har vi godt nok cover der bak?
COME ON LEEDS !!

Dennis

Quote from: Tom S on September 30, 2008, 13:25:07
Etter at Telfer kom inn i førsteelleveren har vi vel ikkje tapt ein kamp, og det er ikkje tvil om at hans rutine har stabilisert backfireren.

Telfer har vel vert ein del skada siste årene (?), kva skjer om han vert langtidsskadet? Har vi godt nok cover der bak?

Godt spørsmål!

Det er vanskelig å konkludere med det ene eller andre, men jeg må si at jeg trekker et lettelsens sukk når jeg ser Paul Telfers navn i lagoppstillingen. De andre midtstopperne - kanskje aller mest Paul Huntington - har opptrådt varierende så langt. Rui Marquez var meget god i fjor, men har ikke kommet til de samme høydene etter Afrikamesterskapet. Lubomir Michalik er nok nå mitt valg nummer to, men trenger tydeligvis en sjef ved siden av seg.

Jeg tror nok vi stiller langt dårligere dersom Paul Telfer blir lenge ute med en skade. På den andre siden er både Michalik og Huntington talentfulle spillere, samt at Rui har et godt potensiale inne. Han har vel også tatt seg opp veldig utover høsten? Kanskje har også Hunty hatt godt av å være vraket fra laget i noen uker, som burde gi han en blanding av ro og motivasjon til å komme sterkere tilbake.
Marching on together!

Per-Stian

Quote from: Tom S on September 30, 2008, 13:25:07

Ingen tvil om at Telfer, med sin rutine og leiareigenskapar, har ført gode ting med seg den siste tida. Vi opplevde tilsvarande opptur med Marques forrige sesong før han forsvann til Afrika-meisterskapet. Trur dei begge har kvalitetar som er essensielle for eitkvart forsvar. Eg tek ingen sorgar på forskot og håpar både Telfer og Marques held seg skadefri heile sesongen.

BERGH

Jeg la merke til i Hereford kampen at han et par ganger kom ut som ei kule og tok ballen fra motstanderen.
Det er en slik vi trenger som støtter opp om midtbanen.  Helt konge

Pettersen97

Paul Telfer har blidt enig med klubben om å si opp kontrakten med Leeds United.

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1541536,00.html
The Mighty Whites

Tom S

Like greit.

Etter nokre kamper tilbake i oktober i fjor virket det som om Telfer hadde det som skulle til for å styre forsvaret vårt, men det viste seg at han er way over the top - sjølv i L1.
COME ON LEEDS !!

Budda

Endre

Pettersen97

Han e jo blidd "gammel" for fotball på topp nivå om vi skal ha låv å kalle det det sjøl om vi ligg i L1..
Ser på det hær som at Grayson har bynnt å få bort "daukjøtte" som mange av åss hær inne på forumet har ønska :)
The Mighty Whites