Reserves Leeds - Barnsley m trialist ikveld kl 20.00 direkte på LUTV

Started by sveifors, January 20, 2009, 09:20:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Budda

Endre

h.b

3 mål av Grella. dette hadde jeg ikke ventet . sign ham før andre gjør dette

Fripp

Bra av Ovington, som ikke pirket ballen over streken, slik at han fikk hat-trick

Ferre

Leser på et amerikansk forum om Grella:

"The guy is an a$$hole, plain and simple.
But he can play, that's for sure."

"Yeah, I'm a grad student at Duke and I've watched him most of his career. Posters above are pretty much spot on. One of the best strikers in the ACC, best player on his team (especially this season), huge a$$hole."

God spiller, men med dårlige holdninger tydeligvis. Da får vi håpe Grayson klarer å få skikk på gutten...

http://www.bigsoccer.com/forum/showthread.php?t=905026

Asbjørn

Quote from: h.b on January 20, 2009, 21:42:55

Det er det jeg alltid har sagt, Håkon er så positiv så :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Quote from: Asbjørn on January 20, 2009, 21:47:54

Vi får handle Grella hvis han passer inn i gruppen spillere. Noe rasshøl vil vi ikke ha inn. Det holder med Wise i dette decenniet!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

Quote from: Asbjørn on January 20, 2009, 21:47:54

F..., dette var en glipp. Hysj asbjørn. Blikke noe mere øl på deg da vettu ;D

Crazyleeds

Noen som har noen statistikk på grella? Og hvor han kommer fra??

mac_gyver

Pride of Yorkshire

Trond90

Fikk ikke sett kampen i dag, er Grella en og satse på tror dere? eller bør vi hente Dickinson feks elle andre..?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

auren

Quote from: Trond90 on January 20, 2009, 23:12:12
Fikk ikke sett kampen i dag, er Grella en og satse på tror dere? eller bør vi hente Dickinson feks elle andre..?

Nå får vi se hva Grella viser på trening (med vi mener jeg Grayson  :)). Så 2 av de 3 målene hans i går. Forarbeidet var strålende, men han har vel kanskje ikke det beste skuddbeinet (?)

Antydes at han har dårlige holdninger. Så det stod at han var en real a$$hole. Dollartegnene kan vel antyde at han er grådig og ønsket høyere lønn, evt. ønsker seg til en større klubb. Jeg vet ikke. I så tilfelle tyder det på en kar med troen på seg selv og høye ambisjoner.

Personlig tror jeg Dickinson kan være vel så bra.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

4ever arcticwhite

Quote from: auren on January 21, 2009, 08:09:56

Nå får vi se hva Grella viser på trening (med vi mener jeg Grayson  :)). Så 2 av de 3 målene hans i går. Forarbeidet var strålende, men han har vel kanskje ikke det beste skuddbeinet (?)

Antydes at han har dårlige holdninger. Så det stod at han var en real a$$hole. Dollartegnene kan vel antyde at han er grådig og ønsket høyere lønn, evt. ønsker seg til en større klubb. Jeg vet ikke. I så tilfelle tyder det på en kar med troen på seg selv og høye ambisjoner.

auren

A$$hole er vel kanskje brukt fordi Asshole ikke ville gått gjennom sensurfilteret i det store frie landet på den andre siden av Atlanteren. Men her på Ordet er Fritt kan vi skrive Asshole så mye vi vil. Asshole Asshole Asshole Asshole. Sånn. Nå vil jeg ikke skrive Asshole mer.

Ellers er det vel omtrent bare Christer George (eks RBK og Godset (eller er han i Godset enda?)) som har hatt slik suksess som "trialist"....
The future's so White I've got to wear shades 8)

soumoh

Er Telfer ute i kulda? Var ikke med i går, og har vel ikke startet en eneste kamp under Grayson. Savner han ikke akkurat. Men men. Vi har Hunty tilbake snart.

Gleder meg til han kommer tilbake.
We'll be back.

readysteady

Quote from: 4ever arcticwhite on January 21, 2009, 09:05:18
Quote from: auren on January 21, 2009, 08:09:56

auren

A$$hole er vel kanskje brukt fordi Asshole ikke ville gått gjennom sensurfilteret i det store frie landet på den andre siden av Atlanteren. Men her på Ordet er Fritt kan vi skrive Asshole så mye vi vil. Asshole Asshole Asshole Asshole. Sånn. Nå vil jeg ikke skrive Asshole mer.

Ellers er det vel omtrent bare Christer George (eks RBK og Godset (eller er han i Godset enda?)) som har hatt slik suksess som "trialist"....
Christer George er i Godset ennå.

4ever arcticwhite

Quote from: soumoh on January 21, 2009, 09:07:28
Er Telfer ute i kulda? Var ikke med i går, og har vel ikke startet en eneste kamp under Grayson. Savner han ikke akkurat. Men men. Vi har Hunty tilbake snart.

Gleder meg til han kommer tilbake.

Sakset fra YEP:
The prospects of experienced centre-back Paul Telfer were not helped by his departure from the field after 10 minutes with what seemed to be a thigh injury, [...].
The future's so White I've got to wear shades 8)