Reserves Leeds - Barnsley m trialist ikveld kl 20.00 direkte på LUTV

Started by sveifors, January 20, 2009, 09:20:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sveifors

Leeds mønstrer et sterkt lag ikveldens reservelagskamp. Det er ventet at en ny trialist skal få prøve seg

Leeds United: Reserves duty for Kilkenny

Published Date:  20 January 2009
By Phil Hay

Kilkenny â€" a £150,000 signing from Birmingham City last year â€" did not travel with the first-team squad to Brighton on Saturday, and a number of League One clubs are believed to be monitoring his position with the transfer window entering its final stages.

David Prutton, Alan Sheehan and Lubomir Michalik will also feature tonight, while Leeds are expected to field a trialist striker.

United: Lucas, Gardner, Telfer, Michalik, Parker, Prutton, Kilkenny, Sweeney, Sheehan, Christie, Trialist. Subs: White, Hotchkiss, Cartman, Ovington, Edwards.

The full article contains 151 words and appears in EP Leeds First & County newspaper.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

raggen

sterkt lag egentlig og spennende men en ny trialist.

får håpe alle vil gi jernet og vise de er verdig førstelagsplass. får er flere her som er "inne" på a laget men langt fra presterer mot det de kan
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Quote from: raggen on January 20, 2009, 09:35:46

får håpe alle vil gi jernet og vise de er verdig førstelagsplass. får er flere her som er "inne" på a laget men langt fra presterer mot det de kan

Så du sist kamp mot Bradford reservene? Stilte med like sterkt mannskap og ble rundspilt i første omgang. Et under at vi ikke slapp inn mål. Bedre med i andre omgang og vant 1-0 med et mål i siste spilleminutt av Ovington. Reservelagskampene er en stor vits! Fungerer kun som opptrening for spillere som har vært ute med skader.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Crazyleeds

Hvorfor kan dem ikke gå ut å si hvem denne trialisten er ??!!

Stifler

Quote from: Crazyleeds on January 20, 2009, 10:33:02

For at ikke andre klubber skal kunne ta han fra oss ::)
-Nr 2 er den første taperen-

Runar

Januar er i gang....

Laget bærer preg av å stille mange spillere som "kan" være aktuell for andre klubber. Så sitter det agenter og speidere fra andre klubber å jakter, Sweeney og det som være er

Crazyleeds

Jojo..men er vel samme om man går ut med det vel? er jo ikke så vanskelig å finne ut hvem som spilte dagens kamp?!

Dennis

Er det ikke han Maheta Molongo da?
Marching on together!

auren

Quote from: Mr Kaizer on January 20, 2009, 13:56:05

Er det ikke han Maheta Molongo da?

Denne Molango har ikke engang vært god nok for Grays Athletic. Heller ikke i Wrexham, Oldham, Lincoln og Brighton har han fått tillit.

Jeg håper fortsatt dette bare er oppspinn! :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

MacMurder

Mike Grella er den "mystiske trialisten". Yankee forøvrig!
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1526758,00.html

Dennis

Quote from: MacMurder on January 20, 2009, 15:23:27
Mike Grella er den "mystiske trialisten". Yankee forøvrig!

http://www.youtube.com/watch?v=7BbIbmDEbmw

http://proplayerpipeline.wordpress.com/2007/05/22/mike-grella-duke/

Søker litt rundt på google om han, og i forumet omtales han som en teknisk talentfull spiller med et holdningsproblem. Skal også ha hoppet over muligheten for spill i MLS til fordel for trials i Europa.

Blir spennende å se han
Marching on together!

raggen

Quote from: auren on January 20, 2009, 09:51:34
Quote from: raggen on January 20, 2009, 09:35:46

Så du sist kamp mot Bradford reservene? Stilte med like sterkt mannskap og ble rundspilt i første omgang. Et under at vi ikke slapp inn mål. Bedre med i andre omgang og vant 1-0 med et mål i siste spilleminutt av Ovington. Reservelagskampene er en stor vits! Fungerer kun som opptrening for spillere som har vært ute med skader.

auren

he he. nei så ikke sist kamp så mulig du har ett poeng ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Promotion 2010

9 spillere "under threat":

But that means letting some go and the reserves gave Grayson a final chance to assess where he wants to strengthen and who he is willing to sell.

Grayson hinted that Paul Telfer, Lubo Michalik, Ben Parker, David Prutton, Neil Kilkenny, Peter Sweeney, Alan Sheehan, Malcolm Christie and keeper Dave Lucas were all playing for their future at the club.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Per-Stian

Quote from: Promotion 2010 on January 20, 2009, 18:49:42
Grayson hinted that Paul Telfer, Lubo Michalik, Ben Parker, David Prutton, Neil Kilkenny, Peter Sweeney, Alan Sheehan, Malcolm Christie and keeper Dave Lucas were all playing for their future at the club.

Prutts og Christie kunne eg tenkje meg at Grayson gjev fleire sjansar før han bestemmer seg. Resten kan vi leve utan.

Dennis

Quote from: Per-Stian on January 20, 2009, 18:59:41
Quote from: Promotion 2010 on January 20, 2009, 18:49:42

Prutts og Christie kunne eg tenkje meg at Grayson gjev fleire sjansar før han bestemmer seg. Resten kan vi leve utan.

Enig, men velger å slenge på Michalik. Mener fortsatt han vil spille bedre med en sjef ved siden av seg.
Marching on together!

Promotion 2010

Han er vel aldri på disse kampene han.

Stor sjanse yankee'en og enda en....fortsatt 0-0!
Min første Leeds-kamp:

kjelvi

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Klingen

Klingen
Medlemnr. 456

Promotion 2010

Da var det vel Ovington som kom inn.

Lubo i Tverrligger (kryss).  Et bra sjanser og god innsats!
Min første Leeds-kamp:

Klingen

Quote from: Promotion 2010 on January 20, 2009, 20:19:29
Da var det vel Ovington som kom inn.

Lubo i Tverrligger (kryss).  Et bra sjanser og god innsats!
Tom Lees som kom inn, nr. 14.
Klingen
Medlemnr. 456

Promotion 2010

Lubo eller skal jeg si bambi, header høyt over upresset på corner!
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Livlig han nye Grella, Christie er ikke veldig venn med ballen.

Litt lite oppfinnsomt, flere halvsjanser, men hvor er den gode nest-siste pasningen?

Ike her i alle fall...
Min første Leeds-kamp:

Klingen

Klingen
Medlemnr. 456

Promotion 2010

Parker (?) med godt løp, innlegg og flott flikk av Grella. Han er en ganske bra 3.divisjonsspiller, tror jeg. Parker og Sheehan på kanten ghar vært bra.

1-0 Grella
Min første Leeds-kamp: