incredible Tørnkvist

Started by testo, October 22, 2009, 00:52:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

testo

Ray (47) er Norges råeste «groundhopper»

BURNLEY (VG Nett) Hver gang en ny stadion popper opp på de britiske øyer, kaster norske Ray Tørnkvist (47) seg på flyet.

Utrolige siffere med fotball turer denne karen har gjennom årenes løp. 8)
Ikke akkurat noen Rookie dette her  ;D

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=576571
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

h.b

Tørnkvist går vel under ordet nerd. Får Nerd er ifølge ordboka myntet på de med en ekstrem interesse for det de liker

Promotion 2010

Quote from: h.b on October 22, 2009, 10:44:53
Tørnkvist går vel under ordet nerd. Får Nerd er ifølge ordboka myntet på de med en ekstrem interesse for det de liker

Da er vi alle NERDER her inne i hvert fall! 

Ekstreme, det er oss det!   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

Ray Tørnkvist troner alene på topp og Kjell Skjerven er en bane unna den eksklusive over 100 listen 8) Tviler på at Hjartøy brødrene klarer 100 :-\

... og enig med deg Promo, vi er Leeds nerder hele gjengen :D

Asbjørn

Quote from: Promotion 2010 on October 22, 2009, 18:24:54

Mye Leedsfolk på denne listen!

Heri må vi vel nesten inkludere herrene Øvensen & Uvaag Johansen :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kjell Skjerven

Quote from: Rudi G. on October 22, 2009, 18:44:06
Ray Tørnkvist troner alene på topp og Kjell Skjerven er en bane unna den eksklusive over 100 listen 8) Tviler på at Hjartøy brødrene klarer 100 :-\

Ã... ha 100 baner betyr ikkje noko meir enn at det er eit rundt tal.
Det er 92 lag i ligaen,det er det som teller,og so kjem evt baner i Skottland og Conference.
Side before self,every time.

Rudi G.

Quote from: Kjell Skjerven on October 22, 2009, 20:09:13

Det er 92 lag i ligaen,det er det som teller,og so kjem evt baner i Skottland og Conference.

ååååhh... ikke hver beskjeden Kjell, 99 baner!!!!! Respekt 8)

Hvor mange av de 92 lagene har du sett da? :)

Geir Magne

Jeg er imponert over dere! Skulle gjerne hatt tid og råd til å prioritere flere kamper i England, men det får bli med en tur annet hvert år. Ligger an til en opprykkstur til våren!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Kjell Skjerven

Quote from: Rudi G. on October 22, 2009, 20:25:33
Quote from: Kjell Skjerven on October 22, 2009, 20:09:13

ååååhh... ikke hver beskjeden Kjell, 99 baner!!!!! Respekt 8)

Hvor mange av de 92 lagene har du sett da? :)

Fullførte målet mitt(92 baner)for 3 år siden.Har mist nokre baner etter kvart som det kjem nye.Men har egentleg ikkje noko planer om å holde meg på 92.Men viss det er Leedskamp på ei ny bane eg ikkje har vore på so reiser eg.Har eg ein dag til overs mens eg er i England so finner eg meg ei bane om det so er på 8 nivå :)
Side before self,every time.

pemberton

Det viktigste av alt er å støtte Leeds United. Jeg vet ikke om jeg har sagt det før, men alle supporterklubber i Norge er stolte av oss, og det gjelder også klubben i rødt bak åsen som vi pleier å slå. 100 eller 1 eller 99 baner. Leeds United alltid prioritet 1.

Ray Tørnkvist
pembo

Masinga

Hva er det Karl "Hot Shot" har funnet på nå? Står registrert under Hibernian. Noen hver av oss er ganske "fed up" av Ken Bates, men det får da være grenser!
Masinga, medl.nr. 1250

mac_gyver

Visste ikke at ray er Skeidsupporter også ;D Herlig! Leeds og Skeid er den perfekte blandingen 8)
Pride of Yorkshire

fmtj

Quote from: h.b on October 22, 2009, 10:44:53

Og da er dette et hedersuttrykk i dette tilfellet!!!
Yeboahs vitne

Karl Hot Shot

Quote from: Masinga on October 24, 2009, 15:13:19
Hva er det Karl "Hot Shot" har funnet på nå? Står registrert under Hibernian. Noen hver av oss er ganske "fed up" av Ken Bates, men det får da være grenser!

Det kreves vel en oppklaring her. Groundhopperlista til Supporterunionen for britisk fotball tillot tidligere at man registrerte to favorittklubber, f.eks. Leeds United og Hibernian (de spiller jo ikke i samme land, så det pleier å være greit å ha ett favorittlag i England og ett annet i Skottland). Men de siste årene har groundhopperlista bare registrert ett av favorittlagene. Etter at vi i fjor grunnla en egen supporterklubb for Hibs i Norge, tenkte jeg derfor at det var på tide å flagge Hibernian. Det ligger ikke noe mer i det enn som så. Ken Bates vil før heller enn siden være borte fra korridorene på Elland Road, og han er et null i mine øyne, og Leeds United-interessen min er likevel intakt. Jeg bar til og med over med Verry Teribles og Peter "Kick and run" Reid som managere i West Yorkshire, for jeg visste at de ville gå på hue og ræva ut av svingdøra på Elland Road fortere enn svint. MOT

pemberton

Fått det fra far. I gamle dager på Manglerud på 60 tallet var det Skeid, Gerhardsen,Arbeiderpartiet som gjaldt. Alt annet var utenklig.

Ray Tørnkvist
pembo