Beckford granskes av FA.

Started by newsome, February 11, 2009, 10:56:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Quote from: sportcarl1 on February 13, 2009, 10:20:41
håller för en gångs skull med hot shot,  såg situationen likadant, han fick en liten smäll av målvakten först men kunde inte ta den på rätt sätt, Beckford visade vid det tillfället och ofta när man sett honom under matcherna han är ingen lagspelare, detta drabbar ju klubben leeds med.avstängningen är inget att säga till om hoppas han kan ta det på rätt sätt och mogna som människa, millwall skulle haft en utvisning och avstängning med men så är det i fotboll och hålla på leeds

Vi er vel alle enige om at Beckford fortjente sin straff, men vi var uenige med fremgangsmåten til dommer og Liga.

Det er vel liksom kjernen her.....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

ragnar

Dette er en god måte å takle det på. Mye bedre enn tidligere episoder.

Er enig at FA, FL og dommerene må bli flinkere til å være konsekvent. Enten det er i L1 eller PL.

For det væreste som finnes er ikke en dårlig dommer, men en dommer/forbund som er inkonsekvent.
*In El Loco we trust!*

Boxman

Helt greit at Beckford straffes, men jeg ser en skjult agenda her.
Det var også en episode hvor Andy Robinson ble "albuet", og det ble delt ut et gult kort. Jeg tør påstå at dommeren heller ikke der så albuen, som altså burde resultere i direkte rødt. Men denne situasjonen er merkelig nok oversett av både dommer og FA.
Korrupt, kaller jeg det.  >:(
Proud to be Leeds!

Joe Jordan

Denne tråden er skremmende paranoid. Jeg er forbanna, og det er på Beckford, som opptrer tilbakestående, både i situasjonen og det pinlige intervjuet etterpå. Det er ingenting å si på at han får straff for slikt idioti. Bare synd det kommer til å koste oss altfor mange poeng.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Jon R

7 siders tråd, og man må allikevel lete med lupe for å finne konklusjonen i denne saken.  :P

Dagens Quiz:  Hvilke kamper må Leeds Uniteds Jermaine Beckford stå over, etter den famøse albuen i Millwall kampen?  ::)
Jon R.

ragnar

Har lest tråden med lupe og funnet svaret.  ::)

tre kampers øyeblikkelig karentene som starter i dag...
*In El Loco we trust!*

Jon R

Det korrekte svaret skal altså være:

"Jo nå skal du høre min gode mann: Jermaine Beckford må stå over League One kampene mot Hudderfield Town, Hereford United og Cheltenham Town? " ::)
Jon R.

h.b

Akkurat om han må stå over disse kampene, ja det bryr jeg meg ikke om. Vinner vi ikke disse 3 kampene uten Beckford, så har vi ingenting blandt de 6 beste å gjøre

fjellhaugen

Quote from: h.b on February 14, 2009, 12:37:56
Akkurat om han må stå over disse kampene, ja det bryr jeg meg ikke om. Vinner vi ikke disse 3 kampene uten Beckford, så har vi ingenting blandt de 6 beste å gjøre

hb back in buisness!!
alt som normalt med andre ord ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Promotion 2010

Quote from: Jon R on February 14, 2009, 12:26:20
7 siders tråd, og man må allikevel lete med lupe for å finne konklusjonen i denne saken.  :P

Dagens Quiz:  Hvilke kamper må Leeds Uniteds Jermaine Beckford stå over, etter den famøse albuen i Millwall kampen?  ::)

Les mine innlegg du, Jon, så får du de rette svarene....  ;)
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

http://i197.photobucket.com/albums/aa135/Low_Profile99/Beckfordtwatted.gif

Klikk på linken!

After reviewing video evidence Alan Wiley decided that this is the offence for which he gave Beckford a yellow card

;D
Min første Leeds-kamp:

Tom S

Sånn er det å vere Leeds....
COME ON LEEDS !!

lojosang

Stygg skalle mot albuen der. Klart gult kort.  ;D
- Leif Olav

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

Rudi G.