Farvel Jermaine, farvel Fabian- LEVE LEEDS!

Started by fmtj, May 15, 2009, 09:49:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

Leeds manager Simon Grayson:
"I thought we'd go on and get the winner, but now I'll sit down with the chairman.

"We had plans for Championship football and League One football, we know where we are with players and budgets.

"So we'll get over it, start again and give it a real good go for automatic promotion next season."

Ja vel folkens! Det gikk ikke denne gangen heller og dette vet jeg mange av oss har hatt i bakhodet! For min egen del er ikke sjokket lammende og har ikke ført til koma! Dette var et ikke usannsynlig utfall av kampene mot Millwall! Jeg ser at Grayson og gamlefar også har planlagt for begge situasjoner; CCC og L1. Vel, vi er fortsatt i L1 og skal knive med Charlton, Norwich og Southampton om neste års opprykksplasser, blant mange andre mulige konkurrenter selvsagt.
La oss støtte laget og stå på videre som bare Leedsfans er i stand til, herdet av mange års motgang!
L1 vinner 09/10???? Det kan godt skje!!!

Det blir vel antagelig uten Becks og Delph, men de vil sette oss i stand til noen kjøp forhåpentligvis og Grayson vet hva som gjelder på dette nivået.
Marching on Together!!!!
Yeboahs vitne

Leif Egil

Har trua på Grayson. Dette skal vi klare - LEEDS kommer garantert tilbake - vi må bare ha litt tålmodighet... ::)

Er langt nede i dag - men klarer likevel å tenke fremover. Håper de som styrer i Leeds klarer det også.

MOT

Stifler

Grayson nevnte jo igår at Leeds ikke er i den situasjonen der de må selge og at han forventet alle spillerene til å møte opp igjen av begynnelsen av sesongen.
-Nr 2 er den første taperen-

fmtj

Quote from: Stiffler on May 15, 2009, 11:02:38
Grayson nevnte jo igår at Leeds ikke er i den situasjonen der de må selge og at han forventet alle spillerene til å møte opp igjen av begynnelsen av sesongen.

Jeg håper inderlig at du har rett i det, men vi har alle opplevd dette før og salg av spillere etter skuffelser som det vi nå har sett. Tror det blir salg av disse to jeg dessverre, men kanskje blir det positivt likevel med nye penger til nytt blod! Velger å se det på den måten nå for å trøste mæ sjæl!
Yeboahs vitne

Kickthemdown

Utopi... Delph går garantert...

Alta-White

J-R

Håper vi beholder Becks også neste sesong.... Delph selger vi for en stor peng og handler kvalitet. MOT

jackbauer68

Quote from: snoddy on May 15, 2009, 11:25:45
Håper vi beholder Becks også neste sesong.... Delph selger vi for en stor peng og handler kvalitet. MOT

Store penger ???
Ka i alle dager du innbiller deg? £1,5 mill?
Eller fantaserer du om £5 mill +++???

Torgeir

Beholder vi Delph og Becks, så skal jeg la håret gro( det som er igjen). I august så tror jeg vi må lære en haug med nye navn.

8) 8) 8) 8) 8) 8)

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

olsen leeds

Trur ikke Beckford forsvinner ikke etter gårsdagen kamp :-\ :-\

Adis

Det stemmer nok ganske så bra at vi kan beholde de spillerne vi vil SÃ... LENGE SPILLEREN VIL. Og det er her det blir interessant å se i sommer. Jeg har faktisk ingen formening om Delph og Becks. Det kan godt hende at mora til Delph holder han i ørene og sier han skal bli. Delph selv har sagt han vil ikke ende opp som nissene som dro til Chelsea og forsvant, men det finnes selvfølgelig mange andre klubber på høyere nivå der han nok får spille uansett så lenge vi ligger så langt nede som vi gjør. Men jeg tror ganske sikkert det handler om hva spillerne selv ønsker!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Sleivind

Strengt tatt er vel både Delph og Beckford under kontrakt med Leeds. Hvorfor ikke nekte dem å gå til andre klubber? Er jo en grunn til at man har kontrakt med spillere. Om de så setter seg på bakbeina og nekter å spille, greit nok, selg dem.

Se på RBK og Sapara. Mannen grein jo nesten når han ikke fikk gå i vinter. Nå spiller han fremdeles for RBK, smiler og er fornøyd og spiller god fotball.

Det er vel ikke verre?

Crazyleeds

Spørsmålet blir vel bare snakk om økonomi, om vi faktisk har kapital til å beholde dem, dette er jo 2 store salgsobjekter som vi kan tjene mye penger på. Delph forsvinner nok til sommeren, hadde håpet vi beholdt becks, og brukte penga fra delph til en klasse angriper til. Eller kanskje en skikkelig god keeper

Hobben

Beckford for versegod bli i Leeds og hjelpe oss opp, etter den håpløse straffen han skulle sette i går !

Jeg håper spillerene viser at de elsker klubben og fansen å blir med oss neste år !
Rogaland Whites

Ferre

Noe positivt dagen derpå:

Grayson vows to keep Leeds stars

Simon Grayson was appointed Leeds manager in December
Leeds United manager Simon Grayson has vowed to keep hold of the club's best young talent, despite his side missing out on promotion to the Championship.

Grayson's side were beaten by Millwall in their League One play-off semi-final, losing 2-1 on aggregate.

Striker Jermaine Beckford and young midfielder Fabian Delph are now thought to be targets for Premier League clubs.

"There is a lot of hype about players leaving but I know the chairman is reluctant to allow that," Grayson said.

"I'll sit down with the chairman soon, but we've already drawn up some plans over the past couple of weeks for next season.

"We've got a group of players who are very young but who have already achieved a lot.

"Those young players will feel the benefit of reaching the play-offs. They want to be part of this football club and they want to help this club win promotion next season.

"The majority of the squad are under contract, only three aren't and we don't need to sell any players unless we get ridiculous offers."

Grayson, who was appointed Leeds manager in December, says missing out on promotion has spurred him on to go one better next season and fulfil the club's ambitions.

He said: "I can cope with the expectation levels.

"It is this type of expectancy that I came to Leeds for. I'm a better person, a better manager and I've learned a lot.

"I'll use this experience to galvanise the players in July."

Men selvfølgelig, er det spillere som ønsker seg bort blir de nok solgt. Håper Grayson klarer å motivere blant annet Beckford, Delph, Snoddy og Becchio for en til sesong i League One.

readysteady

Quote from: Ferre on May 15, 2009, 12:35:09

...

"I'll use this experience to galvanise the players in July." [/i]
Med galvaniserte spillere tror jeg vi blir uslåelige neste sesong.
Interessant!

fmtj

Quote from: readysteady on May 15, 2009, 12:39:59

...

Interessant!

....eller Tectyl behandling????  :D
Yeboahs vitne

JanH

...

Interessant!

Neeeeeeiiiiii ... galvanisering medfører ofte sinkforgiftning med mage og tarmforstyrrelser - dette må for all del unngås   ;)

lojosang

Quote from: JanH on May 15, 2009, 13:36:24

...

Interessant!

Neeeeeeiiiiii ... galvanisering medfører ofte sinkforgiftning med mage og tarmforstyrrelser - dette må for all del unngås   ;)

Men så unngår vi rust, da. Det vil være viktig spesielt i begynnelsen og slutten av sesongen. Og i julehelga også, forsåvidt.  :D
- Leif Olav

abbe

Quote from: olsen leeds on May 15, 2009, 12:03:35
Trur ikke Beckford forsvinner ikke etter gårsdagen kamp :-\ :-\

Han har en egen evne til å svikte katastrofalt når det gjelder som mest.

sviper

er langt nede i dag og må få lov å komme med litt oppgulp
hva har beckford gjort over to kamper mot millwall??forventer ikke at han scorer i hver kamp,men innsats det må vi ha lov å forlange >:(
hadde han jobbet halvparten av en tredjedel så mye som beccio så hadde jeg akseptert det
vet selvsagt at han har over 30 mål i år,men forlanger fortsatt jobbing og at tullete kort og utvisnger med karantene blir borte.
er ellers livredd for at noen har sett utviklingen til snoddy og at han drar :(
håper det ikke blir altfor mange nye fjes i seriepremieren,for vi har en bra stamme på gang.
LIFE IS LEEDS

J-R

Quote from: jackbauer68 on May 15, 2009, 11:32:21
Quote from: snoddy on May 15, 2009, 11:25:45

Store penger ???
Ka i alle dager du innbiller deg? £1,5 mill?
Eller fantaserer du om £5 mill +++???
Nei, £ 10 mill.