Sognefjordcup og Leedsrelasjoner

Started by Ronald, June 22, 2009, 14:37:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ronald

Skal til Sognefjordcup med lillegutt laget eg trener. Jølster il.
Og fikk nylig tilsendt kamp oppsettet. der så eg noe som varmet et gammelt Leeds hjerte. Vi skal altså møte "Lyngbø-Lorimer". Kunne dette være tilfeldig? Eg saumfarte lagpåmeldingen og oppdaget at Lyngbø stiller med to lag " Lyngbø-Lorimer" og " Lyngbø-Bremner". For en fantastisk ide å bruke slike navn i stedet for 1 og 2.
Kan ikkje love at vi skal være snille, men det gir en ekstra dimensjon til kampen.

PS! er det kanskje noen her inne som trener disse laga???

lakris

Artig..
Skal på Sognefjordcup selv med laget vårt. 95-guttene til Tertnes.
Hadde vært gøy og sett disse Lyngbø-guttene. Når og hvor skal de spille?
Har jeg tid og mulighet kommer jeg og ser de. Med Leedsdrakt :)

Ronald

De spiller på Hafslo 0940 og 1300 på fredag, 1710 og 1940 på lørdag og 1500 på søndag. Forøvrig så er vi, Jølster il og Lyngbø Lorimer i pulje med Tertnes Blå, så vi møter din klubb og.

Ronald

Så var sognefjordcup over for denne gang. Flotte opplevelser og prestasjoner. Det var mange trenere med Leedsrelasjoner. Det digger vi. Man finner oss (Leedssupportere) over alt. Hadde en prat med trenerene til Lyngbø, og er imponert over innstillingen deres. " Vi skal overføre de gode verdiene og lagfølelse til den yngre garde. Skaffe nye Leedssupportere." Stå på Lyngbø. Vel og bra at vi slo dokkar, men holdningene er det ingen ting i veien med.

Hadde og en fin opplevelse da en guttunge på 11-12 år stoppet meg og sa:" Utrolig flott drakt du har." Eg gjekk med bortedrakten til Leeds fra 2008. Det lover bra for etterveksten.