Main Menu

James Milner

Started by jarle, August 14, 2009, 20:44:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jarle

Noen som så England kampen mot Nederland?

Et av de bedre innhoppene jeg har sett... Han er mye bedre en jeg trodde... på kort tid terroriserte han på en uvant venstrerolle sin back og holdt på å vinne kampen på egen hånd...

Meget meget god!!!

Blir våt i øynene med tanke på han og Lennon på hver sin kant og Woods og Delph i midten...
I en helhvit drakt...  :'( :'( :'(

Smith og Rose på topp...

Tenk et helt lag fra eget Academy i PL... åhhhhhhh....

Dennis

Endelig noe vi kan enes om!  ;)

En liten kloning av Milner og Lennon hadde vært den fødte ving. Milners pasninger, innlegg og ballbehandling + Lennons ekstreme fart og smidighet.

Har alltid rated Milner som den beste fotballspilleren av dem, men han mangler noe av toppfarten som Lennon har.

PS. Woods og Rose er fortsatt ikke PL-spillere. Det er ikke sikkert laget vårt hadde vært styrket med Ben Gordon eller Luke Garbutt på v.back, med Tom Taiwo og Michael Woods i midten. Om Danny Rose er bedre enn Bradley Johnson er også vanskelig å vite. OM DE KAN bli det derimot...
Marching on together!

berlin

Dessverre så fikke jeg ikke med meg det, men det er flott å høre.

Ellers tror jeg fort Delph kan bli en liten sensasjon, allerede i år. Blir nok å følge AV litt nøye,
selv om jeg har et helt nøytralt forhold til klubben, til tross for at det var avdøde Øyvind Johnsens favorittlag. Morsom den historien om at han alltid hadde med seg en fiskobollboks på sine turer til England.

Rudi G.

Quote from: jarle on August 14, 2009, 20:44:42

Et av de bedre innhoppene jeg har sett... Han er mye bedre en jeg trodde... på kort tid terroriserte han på en uvant venstrerolle sin back og holdt på å vinne kampen på egen hånd...

Meget meget god!!!

Blir våt i øynene med tanke på han og Lennon på hver sin kant og Woods og Delph i midten...

Smith og Rose på topp...

Nei, så dessverre ikke kampen, men drømmen er jo og rykke opp i PL forts som fa.. og hente hjem igjen det som tilhører oss!

Hallgeir *

Quote from: berlin on August 14, 2009, 21:43:54

Ellers tror jeg fort Delph kan bli en liten sensasjon, allerede i år. Blir nok å følge AV litt nøye,
selv om jeg har et helt nøytralt forhold til klubben, til tross for at det var avdøde Øyvind Johnsens favorittlag. Morsom den historien om at han alltid hadde med seg en fiskobollboks på sine turer til England.
Og ikke hvilket som helst merke heller. Det måtte være "Vesteraalens Fiskeboller".  :)
Super Leeds since 1968

berlin

Quote from: hallghel on August 14, 2009, 22:26:09
Quote from: berlin on August 14, 2009, 21:43:54

Og ikke hvilket som helst merke heller. Det måtte være "Vesteraalens Fiskeboller".  :)

selvfølgelig!  :)

sveifors

Quote from: Rudi G. on August 14, 2009, 22:11:26

Meget meget god!!!

Smith og Rose på topp...

Nei, så dessverre ikke kampen, men drømmen er jo og rykke opp i PL forts som fa.. og hente hjem igjen det som tilhører oss!

Smith kan vi vel plukke opp neste år når vi rykker opp. Vi kan vel tilby ham muligheten å være med på oppturen med Smith som kaptein. Få mannen til å nekte å signe noen kontrakter så får vi ham på fri transfer.  ::)
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Roy

Quote from: sveifors on August 14, 2009, 23:06:06
Quote from: Rudi G. on August 14, 2009, 22:11:26

Meget meget god!!!

Smith og Rose på topp...

Smith kan vi vel plukke opp neste år når vi rykker opp. Vi kan vel tilby ham muligheten å være med på oppturen med Smith som kaptein. Få mannen til å nekte å signe noen kontrakter så får vi ham på fri transfer.  ::)

;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Kickthemdown

Like his manager, Milner has no doubts about the Blues fulfilling their destiny, which will wind the clock back to the early days of the England star's career, when he believed personal ambitions could be met at boyhood idols Leeds.

Born and brought up in the city, Milner has watched from afar as the West Yorkshire outfit crumbled.

And if there is one hope beyond his own aims, it is that when City finally arrive at their destination, it is for Leeds not to be far behind.

"I have not been back to play against Leeds since I left," said Milner.

"I have played at Elland Road for England Under-21s and got a good reception but it would be quite a difficult day for me.

"It would mean playing against the team you have supported all your life.

"But it would be quite an experience and I would love to do it.

"It is good to see them on the way back up. The manager (Simon Grayson) is doing a great job and hopefully they can make it back into the Premier League, if not this season, then next."

Herlig fyr. Kommer garantert til å spille for oss igjen.. :)

HåvardK

Quote from: Alta-White on November 20, 2010, 23:57:36
Herlig fyr. Kommer garantert til å spille for oss igjen.. :)

Tror jeg modererer meg til garantert muligens.

Here we go again

Og i denne mimrestunden over gamle spillere ble vår gamle "helt" på godt og vondt Lee Bowyer matchvinner for Birmingham mot Chelski i dag.  33 år har han blitt. Skal si tiden flyr! ;)