MK Dons- Leeds

Started by Lorimer, September 11, 2009, 12:15:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lorimer

Hei

Skal til London med ein kompis som ikkje er så fotballintr 23-27 sept, og hadde lyst å ta toget for å sjå MK Dons- Leeds.

Nokon som veit kor lett det er å få billett til MK sine kampar- nokon som har vore der før og veit om det er greit å reise med toget frå Euston i London og nordover  osv ?

LeedsU878

Quote from: Lorimer on September 11, 2009, 12:15:59
Hei

Skal til London med ein kompis som ikkje er så fotballintr 23-27 sept, og hadde lyst å ta toget for å sjå MK Dons- Leeds.

Nokon som veit kor lett det er å få billett til MK sine kampar- nokon som har vore der før og veit om det er greit å reise med toget frå Euston i London og nordover  osv ?

Det er ganske enkelt å kjøpe billett til Dons sine kamper, bare å kjøpe via siden www.mkdons.com. Nå er Milton Keynes et ganske fredlig sted, men generelt sett vil jeg advare mot å kjøpe hjemmebilletter når Leeds spiller borte, med mindre du selvfølgelig er forberedt på å juble om Dons scorer, og "erge deg" når Leeds gjør det.

Veldig enkelt å komme seg fra London til Milton Keynes. Det er bare å ta Manchester Picadelly-toget fra Euston hvor det tar 35 min ca til Milton Keynes. Fra Stasjonen der kan du enten ta et lokaltog videre, eller ta en taxi. (Det siste anbefales)

En siste ting. Dra opp til stadion så sent som mulig, og bli på en pub nede i byen. Det finnes nemmelig INGEN puber rundt Stadium MK.

Ellers så regner jeg med å ta turen ned selv, så er vel muligheter for å treffe på en nordmann eller 2 :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

LeedsU878

Andre som skal ned dit forresten?

Asbjørn

Quote from: LeedsU878 on September 12, 2009, 15:31:54
Andre som skal ned dit forresten?

Herr Skjerven skal iallefall :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kjell Skjerven

Side before self,every time.

LeedsU878

Finnes det noen planer om å møtes dernede, og i så fall hvor?

Jon

LeedsU878

Quote from: Jon on September 15, 2009, 11:29:13
jeg skal og...

Siden vi nå er noen stykker som skal ned dit, hadde det jo vært kult å møtes på en pub og få noen øl før kampen. :)

Jon

sikkert ikke dumt det da...skal dere bare på den matchen eller skal dere også på carlisle/charlton match? Jeg og dama reiser tur-retur london på kampdagen. så om det er best å starte med pils i london eller ta noen i MK (evt. begge) vet jeg ikke...

LeedsU878

For min egen del bor jeg litt lenger nord i England, så å dra ned til London først blir litt bakvendt for meg, men det ligger en del bra puber i Milton Keynes.

Klarer ikke å finne en desidert away pub, men Weatherspoon pleier å være et safe bet de fleste steder:

"If coming out of the station you go straight up Midsummer Boulevard in front of you, then after around five minutes walk you will find a Wetherspoons outlet located on the left."

Jon

ja kanskje det... driver å vurderer litt hvordan vi skal gjøre det den dagen... har reservert bord i london på kvelden, så drar rett etter kamp, men har ikke helt hvordan og når vi skal komme oss til MK enda.. men må vel bestille snart, brant meg istad på å ha venta for lenge med togbilletter til Leeds....

LeedsU878

Ok.

Jeg tipper ihvertfall at jeg drar til Weatherspoons, og så gjenstår det jo bare å håpe at Leeds klarer å vinne denne kampen.

Jon

Er i MK ca 12 tenker jeg. Fler som er der da?

LeedsU878

Jepp, jeg tar som sagt turen til Weatherspoons og regner med at jeg er der i 12-12.30-tiden.

Kjell Skjerven

Reiser med White Rose,so da blir vel ein pubstopp ein eller annen plass utenfor byen :D

Jon

da satser vi på å komme oss dit vi og...kunne jo sendt meg et nr eller no? Satser på at vi ikk blir hivi ut med Leeds utstyr eller?

Kjell Skjerven

Quote from: Jon on September 23, 2009, 17:52:43
da satser vi på å komme oss dit vi og...kunne jo sendt meg et nr eller no? Satser på at vi ikk blir hivi ut med Leeds utstyr eller?

Hmmm,var det svaret til meg eller?
Har ikkje sjekka kor me skal ha pubstoppen,men da går jo an å finne ut.

Jon

Egetlig ment på LeedsU878, men hadde ikke gjort noe om det er fler som skal.. Evt om det er fler på et annet sted enn weatherspoons... mitt nr er i allefall 46420425 så kan man sende en melding når man vet mer. Jeg tar flyet til london i kveld, og er ikke 100% sikker på hvor mye nett jeg har fremover...