PRE SEASON: vs. BLACKBURN ROVERS 25/7

Started by kjelvi, July 19, 2009, 00:21:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Evig Pint

Hvorfor skulle han på død å liv sklitakle der? Mistet jo hodet gutten, off så treig han er. BORT MED DEG. Parker / White er langt bedre.
Marching on together

Evig Pint

Quote from: Rudi G. on July 25, 2009, 18:13:06
Quote from: Trond90 on July 25, 2009, 18:11:47
Må si Higgs imponerte meg i dag, og Johnson tok seg veldig opp i 2 omgang.

Higgs viste klasse i feltet!

Virker trygg i klypene ja denne Higgs. Ser ut som en solid og erfaren sisteskanse uten for mye tull. Trygghet bakerst er ufattelig viktig.
Marching on together

LUFC MOT

Quote from: Trond90 on July 25, 2009, 18:11:47
Må si Higgs imponerte meg i dag, og Johnson tok seg veldig opp i 2 omgang.

Ja absolutt... Higgs var god både på strek og i feltet... Johnson var som resten av midtbanen veldig god før bytter!

Bjorn

Synd! Men greit. Sheehan gjør ikke det der igjen..  ::)

Bring on Newcastle og Burnley! (Tror de blir tøffere på bortebane enn Blackburn)

MOT!
Marching On! 4276

LUFC MOT

Gleder meg sykt til serie start nå... tror vi har ett lag som kan gi oss stor glede fremmover!

Rudi G.

Det som hendte etter byttene var bingo, det som hendte før byttene lover bra for sesongen!

Promotion 2010

Hvem var nummer 4 med kapteinsbindet....! Så bare et glimt i muren helt på slutten!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

LUFC MOT

Var ihvertfall herlig og se at unge leeds spillere kler av norges premier league klyse  he he he

Tom S

Quote from: Promotion 2010 on July 25, 2009, 18:17:41
Hvem var nummer 4 med kapteinsbindet....! Så bare et glimt i muren helt på slutten!  ::)

Billy Bremner
COME ON LEEDS !!

Trond90

Leyton Orient 6 - 1 Newcastle  :D :D Da går vi for 7-1 på onsdag  ;)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

metaljon

Quote from: sveifors on July 25, 2009, 17:51:00
Quote from: h.b on July 25, 2009, 17:49:51

Ikke for å være negativ. Men Allardyce er ikke med Blackburn til Leeds i dag. Dette fordi han er på leit etter en spiss til laget. Og nå får han vel beskjed om at Beckford er på hugget denne sesongen også. Så vi skal ikke se bort fra et bud  fra Blackburn

Allardyce er i Russland

Beckford er vel ikke aktuell for alle gode lag bare fordi han scorer mot premiershiplag
The Chief!

Rudi G.

Quote from: metaljon on July 25, 2009, 18:35:09
Quote from: sveifors on July 25, 2009, 17:51:00
Quote from: h.b on July 25, 2009, 17:49:51

Ikke for å være negativ. Men Allardyce er ikke med Blackburn til Leeds i dag. Dette fordi han er på leit etter en spiss til laget. Og nå får han vel beskjed om at Beckford er på hugget denne sesongen også. Så vi skal ikke se bort fra et bud  fra Blackburn

Allardyce er i Russland

Beckford er vel ikke aktuell for alle gode lag bare fordi han scorer mot premiershiplag

Beckford er vel akkurat nå bare aktuell for ett godt lag. Nemmelig Leeds United ;D

Sølvreven

Quote from: Tom S on July 25, 2009, 18:18:22
Quote from: Promotion 2010 on July 25, 2009, 18:17:41

Billy Bremner
Eller Howson....... din gjøk  ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

jackbauer68

Tom S

COME ON LEEDS !!

ragnar

Tror Higgs, Kisnorbo og Crowe vil vise seg å være gode signeringer. Kan se for meg at Higgs blir førstekeeper Crowe fast hb samt Kisnorbo/Naylor fast midtstopperpar. Og enda er det ca 5 uker igjen til overgangsvinduet stenger. Mye kan skje både av nye spillere og spillere i avgang.

Det betyr nok at enten blir Casper andre keeper eller martin blir enten 2. keeper eller lånt ut. Casper kan jo og bli solgt.

Det er vel per dags dato for mange midtstoppere i stallen og en av Hunty/Mikkelikk/Rui bør bli solgt. Dobbeldekning på midtstopperplassene er mer enn godt nok, i tillegg er det lovende unggutter som og aspirerer til en backup plass her.

En plass som jeg tror det kommer til å bli gjort noe med er en tøft taklende ballvinner sentralt på midtbanen. Kan Howson utvikle seg til å bli en litt sånn type? Uansett må det og jeg tror det vil komme en sånn type i løpet av vinduet og det er jo en spillertype som trengs på dagens midtbane. De fleste sentrale midtbane parene er vel egentlig for "lette". Er vel eneste Prutts som representerer en sånn type og han tror jeg er laaaangt unna en plass på laget.
*In El Loco we trust!*

B-m

God kamp fra oss. Becchio imponerte meg voldsomt og tror han kunne ha spilt på et mye høyere nivå. Er knallsterk og har en god touch, virket til og med rask nå. Synes Bradley Johnson var elendig, og er ikke enig med dem som sier han var god. Rett og slett fo treg og lite skarp.-- SELG.

Higgs var overraskende sikker. Likte utspillene hans, hadde et fint tillslag på ballen. Kisnorbo virker som en spillende midtstopper og sikker på det han gjør.. Rui og Kisno spilte fint sammen.

Crowe var sikker, tror det blir en av den bedre høyrebacken vi har hatt de siste 5-6 årene.

Midtbanen løper bra og spiller fint sammen til tider, liker når vi slår ball på 1-2 touch, da går det fort fremover. Beckford var svak og stykket opp spillet. Likte innhoppet til Grella- tror han kan bli jævlig god om han får spilletid.

Higgs 8
Crowe 6.5
Rui 7
Kisnorbo 7
Parker 7

B.johnson 5
Howson 6.5
Delph 7.5
Snod 7

Beckford 6.5
Becchio 9 MOTM
---------------------------