PRE SEASON: vs. BLACKBURN ROVERS 25/7

Started by kjelvi, July 19, 2009, 00:21:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

får det ikke opp. Men det er vel kanskje ikke så rart. Bates har vel merket seg min nettadresse og sperra meg ute fra denne tjenesten. Men det vil dere sikkert få en reportasje om i matchday program

Evig Pint

Ja jeg synes vi ser friske ut. Eller er det Blackburn som gjerne ikke tar det så alvorlig/hardt? Uansett.. Denne vinner vi! :D
Marching on together

Killa

Meget lovende takter fra gutta! Synes vi langt på vei spille rut laget fra Premier League! Synes jammen Delph likner ganske mye på en toppspiller.....

Hallgeir *

Quote from: Killa on July 25, 2009, 16:32:13
Meget lovende takter fra gutta! Synes vi langt på vei spille rut laget fra Premier League! Synes jammen Delph likner ganske mye på en toppspiller.....
Hvilket lag som spiller i PL er ikke gitt å finne ut for en "ikkevitende". Men Leeds må sette sjansene for å vinne kamper mot slik motstand. Vi kan fort bli straffet her. Uansett meget positivt så langt.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Artig å se at Kisnorbo dirigerer bak der. Naylor og han kommer til å bli bra. Keeperen virker sikker også..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

LUFC MOT

knall halv time... masse sjangser og og godt spill!!!

Killa

Bra dette her, men nå MÃ... gutta snart begynne å sette sjansene!!

LUFC MOT

Fortjener og få en ball i mål nå gitt!!!! MOT

Sleivind

Gleder meg vanvittig mye til sesongen starter nå!

olsen leeds

får sett 2 sek så begynner den å henge, har kansje sett 30 sek til sammen! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

h.b

Quote from: olsen leeds on July 25, 2009, 16:53:03
får sett 2 sek så begynner den å henge, har kansje sett 30 sek til sammen! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Garantert Giske som har ansvaret for LUTV

MooCow

Quote from: h.b on July 25, 2009, 16:55:26

E Mira Craig på LUTV  :o ???

Sølvreven

Jeg måtte bytte over til Opera, etter at både firefox og explorer kødda med meg. Nå er det knall kvalitet.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sølvreven

Topp førsteomgang. Meget bra spill av Leeds mot et toppet Blackburn. Tre stolpeskudd og to gode forsøk av B&B som burde blitt mål.  Gleder meg til vår siste sesong i League One  ;D

Rudi G.

Spiller vi slik som i de første 45 kommende sesong rykker vi rett opp med glans. Det eneste som manglet var målene! :)

sveifors

Vi har kvalitet nok i laget til å komme oss ut av L1, det viser dette.

Det vi har manglet i 2 sesonger er tøffhet/fighting spirit til å ta poeng på de tunge dagene.

Bare det at vi avga mange poeng til alle lagene som rykket ned fra L1 viser at det er mye å gå på når det gjelder guts.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Per-Stian

Eg er meget tilfreds med det gutta presterte i første omgang. Vi kunne glatt ha leia 2-0. Crowe verkar som ein god pasningsspelar samstundes som han har vore god mann-mot-mann. Kisnorbo dirigerer backrekka godt og er meget solid i duellspelet sitt. Becchio held fram slik han avslutta forrige sesong. Einaste som skuffar meg er Johnson. Han verkar like tung og uinteressert som fjorårssesongen.

olsen leeds

Quote from: Sølvreven on July 25, 2009, 17:00:44
Jeg måtte bytte over til Opera, etter at både firefox og explorer kødda med meg. Nå er det knall kvalitet.
Det er kansje fordi jeg er på kreta det er vel derfor jeg ikke ser kampen tenker jeg.

Sølvreven

Quote from: olsen leeds on July 25, 2009, 17:08:33
Quote from: Sølvreven on July 25, 2009, 17:00:44
Det er kansje fordi jeg er på kreta det er vel derfor jeg ikke ser kampen tenker jeg.
:D da så.....

LUFC MOT

Quote from: h.b on July 25, 2009, 16:55:26

HE HE

Evig Pint

Dårlig på firefox, men bra på explorer her.

God førsteomgang, synes vi ser ut som et spillende lag faktisk.

Håper ikke Snoddys smell var noe alvorlig.
Marching on together

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

DaGa

We all LOVE LEEDS!

Trond A

Luscos medl. 338

LUFC MOT

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

LUFC MOT

og der viste higgs seg som ny 1 keeper!!!!

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Jostein.

Leeds Carajo!