Main Menu

Gossip

Started by jarle, August 16, 2009, 20:14:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jarle

Traff en hyggelig Leeds gutt i Monaco idag som tidligere drev Car shining firma i Leeds.
Han var spesialisert i luxury cars og hadde således hele Leeds laget på kundelisten.

Han kunne melde at Krasner er kjent som en lokal kjeltring som ingen burde gjøre business med.

Av spillere var hands erfaring fra jobben hans at Radebe var en utrolig hyggelig kar som inviterte på kaffe når bilen ble levert tilbake... samme med Viduka.

Bowyer var en super drittsekk... "just get my car cleaned quick"
Woodgate det samme... veldig arrogant vist

Seth Johnson bodde rett ved garasjen hans han var konstant på puben... hver dag... hele dagen...
For en tulling... superlønn .. skada... og bare driver med møkk!!!

Samme mente han med Bow og Woodgate... på puben non stop.. (de bodde vist på samme gate...2 min fra puben)

Litt sladder på en søndag kveld...

Promotion 2010

QuoteHan kunne melde at Krasner er kjent som en lokal kjeltring som ingen burde gjøre business med.

Men-men, hvem er helten vår da?

Ridsdale - var helt, men kunne ikke regne så bra.....det fortsetter han med også i Cardiff

Mckenzie - den gale øko-professoren. Han som fant gullfiskene. men som ikke hadde peiling på fotball og langt mindre peiling på å drive en fotballklubb.

Krasner - er plutselig nå en kjeltring

Bates - er en kjeltring

Er det greit at jeg starter en tråd for hver av våre tidligere styreformenn, slik at vi kan få all skitten frem og slipper å drøfte dette kjedelige spillet - fotball.  ::)

Jeg er også veldig overrasket over de signalene du har fått på en pøbb i Monaco:

Radebe hyggelig  :-\

Woody og Bowyer drittsekker  ::)

..og at Seth ikke gikk regelmessig i kirken?  :o

For meg så slår dette alt......  ;)  ::)

Tilbake til ditt hjemsted: Kan ikke du få fatt i han derre Bates. Guardian møtte ham på stamrestauranten en gang, søk bare etter den artikkelen, og prøv å få ham i tale. Gjør noe nytte for deg. Spør ham ut om han er ute etter å skvise klubben vår for midler. Spør ham om han putter det meste i lomma. Spør ham om han har hatt urent mel i posen når han tusket til seg vår kjære klubb. Spør ham om har bruker mer penger på kona, Susanna, enn på Leeds United. Kanskje klubben også betaler turene hans fra skatteparadiset og til Leeds, verdens utpost for ham som bor midt i smørøyet. Spør mann, spør...

...og nå: SPORT!

:D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Masinga

Siden Bates fortsatt har adresse Monaco, må det bety at han fortsatt gjør penger. Tror Bates er kjempehappy med å ha Leeds i League One med flereogtjuetusen på tribunen og lave lønninger. Hvis Grayson gjør en litt for god jobb, er det fare for flere spillersalg, playoff og tap i finalen på Wembley. Bates har ingen sportslige ambisjoner, bare økonomiske.
Masinga, medl.nr. 1250

Rudi G.

Quote from: Masinga on August 16, 2009, 22:15:27
Siden Bates fortsatt har adresse Monaco, må det bety at han fortsatt gjør penger. Tror Bates er kjempehappy med å ha Leeds i League One med flereogtjuetusen på tribunen og lave lønninger. Hvis Grayson gjør en litt for god jobb, er det fare for flere spillersalg, playoff og tap i finalen på Wembley. Bates har ingen sportslige ambisjoner, bare økonomiske.

Er det mulig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fmtj

Quote from: jarle on August 16, 2009, 20:14:00
Traff en hyggelig Leeds gutt i Monaco idag som tidligere drev Car shining firma i Leeds.
Han var spesialisert i luxury cars og hadde således hele Leeds laget på kundelisten.

Han kunne melde at Krasner er kjent som en lokal kjeltring som ingen burde gjøre business med.

Av spillere var hands erfaring fra jobben hans at Radebe var en utrolig hyggelig kar som inviterte på kaffe når bilen ble levert tilbake... samme med Viduka.

Bowyer var en super drittsekk... "just get my car cleaned quick"
Woodgate det samme... veldig arrogant vist

Seth Johnson bodde rett ved garasjen hans han var konstant på puben... hver dag... hele dagen...
For en tulling... superlønn .. skada... og bare driver med møkk!!!

Samme mente han med Bow og Woodgate... på puben non stop.. (de bodde vist på samme gate...2 min fra puben)

Litt sladder på en søndag kveld...

Hmm, artig med litt sladder utenom banen, og godt det gjelder personer som ikke lenger gjør sine tjenester for oss, mtp. de sinnsyke lønningene de hevet og alle de turene innom puben de kunne unne seg for en dagslønn for å si det sånn. Visste forresten ikke at Bowyer hadde så mye følelser for bilen sin..... ;)
Yeboahs vitne

jarle

Merkelig svar Promo... det var bare ment som et innlegg med noen korte ord fra en som faktisk har hatt mer nærkontakt med disse gutta en de fleste av oss...

Og bekreftelsen at mange av de tilbrakte timer og dager på puben... er vel ingen surprise men trist å få bekreftet... det var med på å ødelegge det laget vi hadde på gang.

(Bow og Woody hadde "drept" en kar edru...)

Og ja... skulle jeg treffe på Bates så skal jeg love deg det blir et par spørsmål...

fjellhaugen

du må huske det jarle, at uansett hve du sier fremover vil du bli slaktet av "captain fantastic" og han positivitets tog :D :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Svend Anders

Forslag, jarle: Sett deg ned og skriv et velformulert og saklig brev til Bates, så kanskje du får svar. Ta med telefonnummeret ditt.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders