Stadion tur på Elland Road

Started by h.b, July 27, 2010, 09:50:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Ser at det er slike turer der hver fredag klokken 3 og hver søndag klokken 2.
sist jeg var på en slik guidet tur var med mad Jack i 1994. Men det var på den tiden hvor det var stas for ledelsen å ha slike turer. Nå er det onde Bates som regjerer på Elland Road.
Spørsmålet er følgende. Hva innebærer en slik tur, og hvordan reagerer de på om jeg tar med meg et kamera og stativ for å ta panoramabilder av stadionet fra midtsirkelen på banen. Og hva skjer med Bates når han finner ut at jeg skal evt selge slike bilder. Vil han da forlange å få 50 % av overskuddet. For den mannen skyr jo ingen midler for å få tak i penga til supporterne

chief

Quote from: h.b on July 27, 2010, 09:50:03
sist jeg var på en slik guidet tur var med mad Jack i 1994. Men det var på den tiden hvor det var stas for ledelsen å ha slike turer. Nå er det onde Bates som regjerer på Elland Road.
Spørsmålet er følgende. Hva innebærer en slik tur, og hvordan reagerer de på om jeg tar med meg et kamera og stativ for å ta panoramabilder av stadionet fra midtsirkelen på banen. Og hva skjer med Bates når han finner ut at jeg skal evt selge slike bilder. Vil han da forlange å få 50 % av overskuddet. For den mannen skyr jo ingen midler for å få tak i penga til supporterne

Tror ikke du slipper inn på gresset i det hele tatt H.B. Idag er det John Mclelland som guider. Selv om Jack "The Rotweiler" var kjent for å leve opp til navnet vil du nok få samme behandlingen av Mr. Mclelland.
Men for all del, du må gjerne pröve ;)
1 4 all and all 4 1

h.b

Quote from: chief on July 27, 2010, 10:07:54
Quote from: h.b on July 27, 2010, 09:50:03

Men Mad jack var faktisk så slemsnill at han slapp meg inn på gressteppet :-)

Tror ikke du slipper inn på gresset i det hele tatt H.B. Idag er det John Mclelland som guider. Selv om Jack "The Rotweiler" var kjent for å leve opp til navnet vil du nok få samme behandlingen av Mr. Mclelland.
Men for all del, du må gjerne pröve ;)

Bjorn

Du får løpe ut og se hva som skjer da vet du...  :D

Er vel sjelden klubber slipper inn folk på gresset nå til dags er det ikke?
Marching On! 4276

ToreLA

Hehe, det er Bates som er den griske når du vil tjene penger på deres produkt altså?  ;D

h.b

Quote from: ToreLA on July 27, 2010, 10:51:25
Hehe, det er Bates som er den griske når du vil tjene penger på deres produkt altså?  ;D

Jepp.
Nå bør jeg få tilbake noen kroner av alle de penga de har tatt fra meg i årene som har vært ;)

ollan

Rart at du som er en erfaren supporter luerer på slike ting?? Eller er du stort sett "vekke" på turer der du avtaler møte med andre supportere??? Håkon sjerpings!!! ;)

Det er jo for f... ikke noe å lure på? det er jo bare å om spørre om lov, jeg gjorde det sist i feb og nada prob ???lemos,bilder og gresstuster fikk vi med oss... jeeezzzzzzzzzz for noen problemstillinger du lager
Ollan

SindreWikre

Skal over til Leeds og se min 3 og 4 kamp på Elland Road, er bare 17 år da ! :) og lurer på om jeg skal ta en guidet tur! er det noen plass jeg kan lese om timeplaner og så? Leeds - Derby og Leeds - Lincoln skal jeg se ! gleder meg stort!! var og så Leeds - Southend for to sesonger siden.

Lloyd Sam!
Pontus ❤

ANNAN

så var vi inne på en ny Bates tråd............................................

[move]BATES                BATES              BATES[/move]

LIFE IS LEEDS

Svend Anders

Jeg har vært med på en del guidede turer det siste tiåret eller så, og uavhengig av styret har det hver eneste gang vært nulltolleranse mot å i det hele tatt sette sin for på gresset utenfor sidelinjen.

Det har ingenting med Bates å gjøre (skjønt det kan være vanskelig å godta en slik forklaring for enkelte), men styres stort sett av banemann, guide eller sikkerhetsvakter som har kjeppjaget de som har prøvd seg ut av banen.

Jeg tror forøvrig ikke bilder som blir tatt kan stoppes av klubben til videre bruk, om man ikke legger på rettighetsbelagte logoer, etc. Eller tar bilder av enkeltpersoner som ikke har gitt godkjenning, etc.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

kristoffera

Var på stadion tur før Brighton kampen sist sesong, skikkelig bra opplegg varte nesten i to timer, masse røverhistorier fra Stix (turguiden), vi fikk vært på banen, i gaderoben, presseboksen og alle andre fassiliteter. Vi hadde forøvrig videokamera med oss og det var intet problem. Annbefalles på det sterkesete, hadde med meg to spurs fans og en blackburn fan som også syntes det var utrolig bra :)

SindreWikre

Quote from: kristoffera on July 31, 2010, 15:22:00
Var på stadion tur før Brighton kampen sist sesong, skikkelig bra opplegg varte nesten i to timer, masse røverhistorier fra Stix (turguiden), vi fikk vært på banen, i gaderoben, presseboksen og alle andre fassiliteter. Vi hadde forøvrig videokamera med oss og det var intet problem. Annbefalles på det sterkesete, hadde med meg to spurs fans og en blackburn fan som også syntes det var utrolig bra :)

Vett du tidene det er åpent for Guidet tur? og Pris?
Pontus ❤

kristoffera

Er som regel klokken 10 når kampen begynner fire, kostet ca 150 kr tror eg, vi bare ringte å bestillte når vi var der nede, verdt pengene :)

Jon R

For en usedvanlig tøvete tråd. Off topic så det holder. 
Jon R.

Hallgeir *

Off topic? Ja, helt greit. Men som moderator burde du spart deg kommentarer om hva som er tøvete eller ikke tøvete.  :o  ;)
Super Leeds since 1968

lojosang

Quote from: hallghel on August 01, 2010, 12:41:08
Off topic? Ja, helt greit. Men som moderator burde du spart deg kommentarer om hva som er tøvete eller ikke tøvete.  :o  ;)

Moderatorer er også mennesker med til dels normalt utviklet følelses- og sjelsliv. Når vi ikke modererer på oss magesår hender vi går rundt i byen som vanlige menn. (Det vil si uten trenchcoat og ridestøvler om vi befinner oss i tropene)
Klem en moderator i dag!
- Leif Olav

Hallgeir *

Quote from: lojosang on August 02, 2010, 02:01:17
Quote from: hallghel on August 01, 2010, 12:41:08

Moderatorer er også mennesker med til dels normalt utviklet følelses- og sjelsliv. Når vi ikke modererer på oss magesår hender vi går rundt i byen som vanlige menn. (Det vil si uten trenchcoat og ridestøvler om vi befinner oss i tropene)
Klem en moderator i dag!
Uttalelser slår begge veier, men helt greit. Klem til alle moderatorer! (moderer dere..  ;) )
Super Leeds since 1968

Jon R

Legger meg paddeflat for kritikken, Hallghel.  ;)

Til mitt forsvar: Det var dessverre "nokenantibatestopicforkleddsomnoeheltannet" detektoren min som ble overopphetet. Fører alltid til støy på radaren.  :(
Jon R.

HåvardK

Moderatorer er også mennesker med til dels normalt utviklet følelses- og sjelsliv.

Synes det var på sin plass med en liten utheving her, lojo. ;)

lojosang

Quote from: HåvardK on August 02, 2010, 22:19:34

Moderatorer er også mennesker med til dels normalt utviklet følelses- og sjelsliv.

Synes det var på sin plass med en liten utheving her, lojo. ;)

Ja, man skal ikke overdrive.
- Leif Olav