Leeds-Liverpool

Started by Eriksen55, September 01, 2009, 20:15:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Eriksen55

Heldigvis så er det vel fare for at det kan bli fullt på denne kampen. Noe det ikke har vært de gangene jeg har vært over, kjøper billetter på stadion kampdagen.  For å få tak i 2 billetter til denne kampen, hvordan går jeg frem? Når blir dem evt lagt ut?

Tom S

COME ON LEEDS !!

Eriksen55

Tusen takk. Må bli member for å få billetter hvis jeg skjønte det riktig.

Funnet en billig rute med Norwegian, oslo-edinburg 603 kr. I natt i edinburg og en i Leeds på 3/4 stjerners på tilsammen 1285 kr. tog t/r edinburg-leeds  (ca 3 timer)750 kr.

Total pris ca kr 2650.

Syntes ikke det er så ille. Fryktelig sugen på den matchen ;)

Asbjørn

Quote from: eriksen55 on September 01, 2009, 22:45:58

Funnet en billig rute med Norwegian, oslo-edinburg 603 kr. I natt i edinburg og en i Leeds på 3/4 stjerners på tilsammen 1285 kr. tog t/r edinburg-leeds  (ca 3 timer)750 kr.

Total pris ca kr 2650.

Er ikke sikker på om det rekker (mht denne kampen) å tegne seg som member nå (er usikker her), kan kanskje være lurt om eksisterende members kjøper f.eks. to billetter i stedet for sin ene...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

holmen92

hvor raskt får du membersstatus da? Ser jo at du får forkjøpsrett på billettene da.

Asbjørn

Quote from: holmen92 on September 01, 2009, 23:28:57
hvor raskt får du membersstatus da? Ser jo at du får forkjøpsrett på billettene da.

http://www.leedsunited.com/news/ticket-information-for-liverpool-tie-20090901_2247585_1784747

...ut fra denne kan det jo virke som det fortsatt er mulig å tegne seg som members og få tilgang til billetter til denne kampen. Det som gjorde meg betenkt er at med vanlig sneglpost (du må bl.a. sende bekreftelse på riktig postadr. - et 'vanlig offentlig brev') og det tar jo sin tid. Men du får muligens et medl.nr. kjapt som kan benyttes i søknadsprosessen.
Jeg ville mailet med lorna@leedsunited.com (kjekk jente som bl.a. er avbildet i Svends bortekamp-reportasje i nyeste TPN) for sikkerhets skyld...

Tell me  Tell me

Dylan

holmen92

ok. prøver å ordne dette for far min og bror min. Begge leedsfans. Har ingen erfaring med leeds billetter da jeg egentlig er liverpoolfan. Heldigvis hadde bror min bruker her inne som jeg kunne låne og få litt hjelp. Har hun bare svar på hvordan å få tak i billetter eller skaffer hun billetter?

Takk for hjelpen.

Asbjørn

Quote from: holmen92 on September 02, 2009, 00:00:29
ok. prøver å ordne dette for far min og bror min. Begge leedsfans. Har ingen erfaring med leeds billetter da jeg egentlig er liverpoolfan. Heldigvis hadde bror min bruker her inne som jeg kunne låne og få litt hjelp. Har hun bare svar på hvordan å få tak i billetter eller skaffer hun billetter?

Takk for hjelpen.

Hun er 'billettsjef' :)

...kan jo også være at du kan faxe den nødv bekreftelsen i en fart, egentlig...

Men fikk iallefall bekreftet fra England nå (hehe, Facebook) at de som blir members i morgen kan kjøpe billetter :)

Tell me  Tell me

Dylan

holmen92

flott.  takk for hjelpen :)

holmen92

Total pris ca kr 2650.

Fly fra sas fra oslo til manchester koster bare 1531 kr.. tog fra manchester til leeds koster vel ikke mer enn 150 kr tur retur med lokaltog, usikker??(vet at motsatt vei, til liverpool, koster ca 150 kr tur retur) 3 stjerners hotell i leeds for 399 kr natta. Går tog til leeds fra manchester airport, veldig enkelt.

Totalt 2479 kr. Har reist mye med tog i england for å få billige reiseruter og jeg foretrekker ikke det. En del kortere togtur og to netter i leeds. Bare ett tips om du vil ha mindre togtur og og litt enklere reiserute. men via edinburg hørtes jo ut som en morsom rute :)

Asbjørn

Quote from: holmen92 on September 02, 2009, 00:33:46
tog fra manchester til leeds koster vel ikke mer enn 150 kr tur retur med lokaltog, usikker??(vet at motsatt vei, til liverpool, koster ca 150 kr tur retur) 3 stjerners hotell i leeds for 399 kr natta. Går tog til leeds fra manchester airport, veldig enkelt.

£24.10 tur retur betalt på flyplassen. Tar 1t17min om du unngår enkelte snegltog.

Tell me  Tell me

Dylan

simonn

Kampen blir visst vist på SkySports. Noen som vet om en pub i Gjøvikområdet som har den kanalen så jeg kan få sett den?

Asbjørn

Quote from: simonn on September 02, 2009, 00:43:22
Kampen blir visst vist på SkySports. Noen som vet om en pub i Gjøvikområdet som har den kanalen så jeg kan få sett den?

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?board=10.0
Tell me  Tell me

Dylan

simonn

Quote from: Asbjørn on September 02, 2009, 00:44:24
Quote from: simonn on September 02, 2009, 00:43:22

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?board=10.0

takktakk:) må bare prøve å finne fram da:D

Tom S

Norwegian: t/r London 600,-
*sikle*
COME ON LEEDS !!

anders

Herlig følelse å måtte gjøre flere forsøk for å kjøpe billett grunnet "high volume of activity". Kjøpte meg sete på East Stand Upper.

R - R

Quote from: Asbjørn on September 01, 2009, 23:25:29

Total pris ca kr 2650.

Er ikke sikker på om det rekker (mht denne kampen) å tegne seg som member nå (er usikker her), kan kanskje være lurt om eksisterende members kjøper f.eks. to billetter i stedet for sin ene...

Eg høyrte på YR klokka tolv, der Bates snakka om cupkampen. Dei som teiknar seg som medlem får billett. Per dags dato er det 29000 medlemmar, og meinar han sa Leeds har 32000 billettar til sals (i tillegg reknar eg med 4000-5000 går til Liverpool). Intervjuet går på nytt kl. seks på Yorkshire Radio for dei som vil ha klarheit i saka. Info ligger sikkert ute på nett og.
- Rune

sviper

Quote from: anders on September 02, 2009, 11:00:12

Herlig følelse å måtte gjøre flere forsøk for å kjøpe billett grunnet "high volume of activity". Kjøpte meg sete på East Stand Upper.

sitter å skal bestille bill,men får ikke gjort det pga at i kolonnen for members så står det kun more info og ikke bay som i de øvrige.
LIFE IS LEEDS

Asbjørn

Quote from: sviper on September 02, 2009, 14:30:32

sitter å skal bestille bill,men får ikke gjort det pga at i kolonnen for members så står det kun more info og ikke bay som i de øvrige.

Apropo, du må gå for International membership
Tell me  Tell me

Dylan

sviper

Quote from: Asbjørn on September 02, 2009, 15:27:58
Quote from: sviper on September 02, 2009, 14:30:32

Apropo, du må gå for International membership

har selvfølgelig membership,var nok bare litt stressa eller ivrig for etter tre forsøk så fikk j d til.
gleder meg allerede :)
LIFE IS LEEDS

sviper

noen her som skal bo på Juris Inn eller Diskovery Inn??
LIFE IS LEEDS

Asbjørn

Quote from: sviper on September 03, 2009, 16:20:23

Discovery Inn *hold up my hand*  :)

Tell me  Tell me

Dylan

sviper

Quote from: Asbjørn on September 03, 2009, 17:25:06
Quote from: sviper on September 03, 2009, 16:20:23

Discovery Inn *hold up my hand*  :)

bodd der før og går god for den?var litt blanda kritikk om det hotellet

LIFE IS LEEDS

Asbjørn

Quote from: sviper on September 03, 2009, 17:37:50

bodd der før og går god for den?var litt blanda kritikk om det hotellet

Bodd der før ja.  Min dom er at det var greit til den prisen. Frokosten inntar man over gata/opp en trapp (togstasjonen - sånn butikk med English breakfast til £2.50). Vet at f.eks. brødrene Skjerven slet litt med å finne frem inne på hotellet (opp en trapp bort en gang ned en trapp osv.) for å komme til rommet...

TV-utvalget  var lousy etc... ikke et sted der man er lenge på hotellrommet (ikke derfor jeg er i Leeds iallefall), men fikk dusja & sovet :)

Men navnet er i beste fall forvirrende, fortsatt er det skilt til Comfort Inn når du kommer ut av togstasjonen, og tror det er det som står på veggen også...

Tell me  Tell me

Dylan

McVallister

Vil ikke anbefale Discovery eller Comfort inn som det også kalles. Et "rotete" hotell. Synes også det var utrivelig og skittent. Eneste positive er at det inngangen er nabodøra til Scarborough. Nei, bruk litt mere penger å bo heller på Marriot.

stikles

For alle som ikke har mulighet for å se kampen LIVE, så har jeg fått bekreftet fra Canal Plus, ved Dag Solheim, at også de viser kampen. Gode nyheter for mange.

sviper

Quote from: McVallister on September 03, 2009, 18:33:34
Vil ikke anbefale Discovery eller Comfort inn som det også kalles. Et "rotete" hotell. Synes også det var utrivelig og skittent. Eneste positive er at det inngangen er nabodøra til Scarborough. Nei, bruk litt mere penger å bo heller på Marriot.

har vi fortsatt god pris på marriot?og var det sånn at vi måtte ringe eller ha en kode??
LIFE IS LEEDS

testo

Quote from: sviper on September 03, 2009, 23:18:47

har vi fortsatt god pris på marriot?og var det sånn at vi måtte ringe eller ha en kode??

Leit og finn min gode venn. ;)
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11969.0
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sviper

Quote from: testo on September 10, 2009, 21:15:03
Quote from: sviper on September 03, 2009, 23:18:47

Leit og finn min gode venn. ;)
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11969.0

leita litt du og eller?siden det tok ei uke å svare ;D ;D ;D
tok inn på Jurys Inn denne gangen,kansje vi snakkes?
LIFE IS LEEDS

Torpe-do

Noen members som kan skaffe 3 biletter?

Har fått tak i to kompiser som er Pool fans, som jeg gjerne skulle hatt med meg for å demonstrere litt ordentlig fotball?  ;D ;)