HUNTY OUT ON LOAN

Started by Tom S, September 10, 2009, 20:31:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

COME ON LEEDS !!

Torpe-do

Etter mitt syn et bra trekk både for Hunty og for Leeds.

Jon R

Wise ble vel nærmest genierklært da han hentet inn unge Huntington. Får håpe et låneopphold kan gjøre underverker for karrieren hans, selv om jeg tviler på det.  :-\
Jon R.

Tom S

Quote from: Jon R on September 10, 2009, 20:45:56
Wise ble vel nærmest genierklært da han hentet inn unge Huntington. Får håpe et låneopphold kan gjøre underverker for karrieren hans, selv om jeg tviler på det.  :-\

Ja, utfrå rapportene den gang og det vetle eg såg av han hadde/har eg trua på denne gutten. Han har vert veldig uheldig med skader og det vert nok vanskelig å erobre ein plass i forsvaret vårt no etter at Larry har fått inn "sine".
Med dette utlånet får han verdifull kamptrening, men tviler på om vi ser han meir i Leedstrøye.
COME ON LEEDS !!

stefan

Har tro på at han kan gjøre en jobb neste sesong for oss i Championship.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

ollan

desverre som ventet, håper at det gir en "ny start" for hunty. Hadde veldig tro på den signeringen. ???
Ollan

Trond90

Kan enda bli en god Leeds spiller i fremtiden.. er bare lån   :P
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Bites Yer Legs

Quote from: Jon R on September 10, 2009, 20:45:56
Wise ble vel nærmest genierklært da han hentet inn unge Huntington. Får håpe et låneopphold kan gjøre underverker for karrieren hans, selv om jeg tviler på det.  :-\

Han hadde jo en glitrende avslutning på 07/08-sesongen, og viste at han var vel verdt investeringen. Ã... være skadet i 1 år er ikke særlig bekvemt for utviklingen, at han spiller seg rett inn på et lag i flyt kan ikke forventes. Håper han kan nærme seg potensialet sitt igjen, for på det nivået er han en genial signering...
KEEP FIGHTING!!

Tom S

Hunty tar ein månad til hos Stockport.

Thursday, October 8
7.42am - Leeds United defender Paul Huntington has extended his loan at Stockport County for a second month.
(YEP)
COME ON LEEDS !!

flynn

Han skal vel uansett sone karantene, etter utvisning sist...