Dette med andre drakter

Started by Sander, October 25, 2009, 10:10:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sander

Jeg skjønner ikke helt hvordan noen klarer å tre på seg drakta til andre klubber selvom de taper veddemål.. En jeg jobbet med tidligere går stadig i Loserpooldrakt. Hvordan holder man ut?!

Vedd om andre ting da for rakkern. Hadde aldri ikledd meg en pooldrakt hvertfall!!

Noen her som har vært borti slik et mareritt?

Tom S

I 2005 var eg i Stavanger for å følge Leeds i preseason. Eg hadde med meg to kamerater, ein lpool og ein manu, på turen. Det de ikkje viste var at eg for anledningen hadde med meg to ekstra Leedsdrakter. Overtalelsen var lang (og dyr; måtte noen kalde til....), men til slutt fekk eg gutta til å dra drakta over hovudet og vi var klar for kamp. Dette var selvfølgelig på den betingelsen at eg ikkje fekk ta nokon som helst bilde for bevis og at de ville benekte alle antydinger om dette i framtiden. Men, for meg var dette gull verdt og vert stadig vekk brukt mot de.

:D
COME ON LEEDS !!

Lord-Meta

Har en Arsenal kompis som brukte Leeds drakt da vi var å så leeds - mk dons i fjor, han hadde ingen problemer med det. Kjøpte også 2 leeds drakter til sine to søstre som var west ham supportre ;D