Leeds - colchester 30.jan

Started by Atlas, January 22, 2010, 16:40:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Atlas

Hei! vurderer sterkt og ta turen over med en kamerat neste helg  :)
noen som kan gi tips om hvor vi får tak i billigst muli fly? fra gardemoen/torp og gjerne hotell tips.
er vel ikke noe problem og få kjøpt billet kampdag på elland Road til den kampen?
råd motas med takk  ;)

MOT

morty

Norwegian til Gatwick og flybe opp til Leeds/Bradford , Marriott er ett fint hotell å bo på ....

Atlas

gjør jeg noe feil når jeg ikke får til flybytte fra gatwick til Leeds/bradford Morty? åssen er f.eks bussforbindelsen Fra gatwick til Leeds? pris og reisetid?

fjellhaugen

Quote from: Atlas on January 23, 2010, 14:51:45
gjør jeg noe feil når jeg ikke får til flybytte fra gatwick til Leeds/bradford Morty? åssen er f.eks bussforbindelsen Fra gatwick til Leeds? pris og reisetid?

da tar du heller toget enn buss.

ryan air fra torp til dublin og videre til leeds?
har hørt at det er rimelig.

jurys inn er et kjemphotell.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Asbjørn

Quote from: Atlas on January 22, 2010, 16:40:46
Hei! vurderer sterkt og ta turen over med en kamerat neste helg  :)
noen som kan gi tips om hvor vi får tak i billigst muli fly? fra gardemoen/torp og gjerne hotell tips.
er vel ikke noe problem og få kjøpt billet kampdag på elland Road til den kampen?
råd motas med takk  ;)

MOT

http://www.svendanders.com/leedsunited.html
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

vikingutt

Eg og broremann har også tenkt oss på denne kampen! Avgjørelse taes i morgen:D Hadde vært konge og reist på denne. I såfall vil vi bli i Leeds til Leeds - Tottenham og prøve å få biletter til denne også:p Kjenner spenningen stiger..første pilgrimsferd er i ferd med å bli planlagt!

Så nå er det å lese litt rundt hva som blir anbefalt:D Hvis det er noe som er ekstra viktig på sin første tur å huske så taes alle tips med takk:D
-=VIkinGutt=-

Atlas

tur ble bestilt etter beckford`s nydelig straffe  ;D
ble ikke superbillig, men ble fly med KLM til Leeds med mellomlanding i nederland! er i Leeds da 10.10 om morgenen kampdagen! så da blir det øl-kamp-3poeng-øl og marriot 1 natt  :) gleder meg allerede! takk for tips