Hvem rykker rett opp?

Started by Leeds04, March 27, 2010, 19:15:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Leeds04

1. Norwich, har hatt en kanonsesong!
2. Millwall, sykt bra avslutning på sesongen

Og da havner vi faen meg på playoff igjen  :(
"Why settle for more, when you can settle for less"

Promotion 2010

Quote from: Leeds04 on March 27, 2010, 19:15:49
1. Norwich, har hatt en kanonsesong!
2. Millwall, sykt bra avslutning på sesongen

Og da havner vi faen meg på playoff igjen  :(

R............................som læreren ville skrevet!

Hva var spørsmålet og evt svaret igjen sa du?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SOL

De to som er øverst på tabellen ved sesongslutt ;D

Here we go again

Blir vel de to du nevner der når man ser på formen til lagene for tiden.  Men kanskje noen i positivitetens ånd vil lynsje meg nå siden vi tross alt ligger på 2. plass fortsatt med hele ett mål bedre målforskjell!  ;)

Leechap

Ser framover til neste kamp mot Swindon som kanskje blir en generalprøve før vi skal møte - ja, nettopp Swindon i play-off . . . Har hatt den følelsen i over to måneder nå - ser sannelig ut til å slå til. Ja, hvis vi ikke taper og taper og tuller bort enda fler poeng på de siste åtte og havner utenfor play-off - er det faktisk mulig?
Evner dessverre ikke å være særlig positiv lenger, selv om denne kampen var av de bedre fra vår side. Bare så totalt og enormt tannløst foran motpartens sitt mål, igjen . . .

euphor9

Quote from: Here we go again on March 27, 2010, 19:23:41
Blir vel de to du nevner der når man ser på formen til lagene for tiden.  Men kanskje noen i positivitetens ånd vil lynsje meg nå siden vi tross alt ligger på 2. plass fortsatt med hele ett mål bedre målforskjell!  ;)

Nå er nok toget med direkte opprykk gått,og Leeds sitter ikke på det toget lengere..

Så blir det play off igjen mest sannsynlig,og får håpe vi kan komme ut av den mørke spiralen vi har vært i når det gjelder cup-kamper.   Og rykke opp ett nivå.   Men fra nå har jeg ingen mening om opprykk lengere.  Kun BINGO.  Enten eller via play off mest sannsynlig..,

Og som nevnt ovenfor mitt innlegg.. Norwich og Millwall direkte opp.

Stephenjazz

Tåpelig tråd, skrevet i frustrasjon etter tapet i dag.
Det blir aldri umoderne å vinne

Tom S

Tipper det går heilt til siste runde før vi veit kven som tar andreplassen.
Norwich "sikret" nok opprykket med seieren i dag, 11p gir dei ikkje fra seg på siste 8 kamper.

Om vi klarer andreplassen er ikkje sikkert, men med bakgrunn i dagens innsats ser eg ikkje mørkt på det. Det som er viktig no er at det seine målet i mot ikkje tar tælen ut av gjengen og at vi slipper fleire under pari forestillinger framover.
Garantert muligens vil millwall avgi poeng i innspurten og da må vi vere klar!

Eg har (fortsatt) trua!
COME ON LEEDS !!

GeirO

Leeds selvfølgelig.
Samt.....kanskje Norwich?
MOT

stian94

tipper vi tar 7 poeng de neste 3 kampene og da er vi i rute når det gjelder opprykk! Spillet mot Norwich var jo tross alt oppløftende i forhold til kampene mot Southampton og millwall ;)
SJ

B_Ød

Ups & Ups!!