Southampton i Mars

Started by knut_eknes, January 20, 2010, 19:15:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

knut_eknes

Skal en tur å besøke en kamerat på Englands sørkyst i Mars og tenkte derfor å få med meg kampen mot Soton den 13. Mars.

Vil jo selvsagt sitte blandt Leeds fansen, men har forstått at man da må være member? Stemmer dette? Eller er det bare å gå å kjøpe billetter blant bortefansen? Noen som har erfaring med bortekamper og vet hvordan dette fungerer?

På forhånd takk! Mvh Knut

Promotion 2010

http://www.saintsfc.co.uk/page/TicketsHome/

Litt fiendtlig å sitte blant hjemmefansen. Kanskje du må være member (se linken). Du får neppe billett blant Leeds fansen hvis du ikke har spesielle kontakter...

Lykke til!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

knut_eknes

Takk for det!

Ja tror jeg må legge være ganske så nøytral om vi havner blandt hjemmefansen..Kan dog bli vanskelig om vi gjentar, i samme stil, 4-3 seieren i 2006 eller 7-0 fra 73 for den saks skyld!  :D

LeedsU878

Det er mulig å få billett blant Leeds-fansen, men du er ikke garantert billett. Det du må gjøre er å melde deg inn i klubben (Dette koster £30). Deretter må du registrere deg igjennom søknadssystemet som blir brukt for bortematcher - Dette gjør du enkelt ved å trykke på "Apply now" ved en av de bortekampene som står på siden.

Deretter må du sitte klar ved pcen 10 på 10 d. 1 februar hvor det åpnes for søknader for fase 4 (Som Suton er en del av), og oppdatere siden til kampene blir tilgjengelige på siden. Sørg for å ha kortnummer, og medlemsnummer klart. Jeg vil gjette på at søknader som blir sendt etter klokken 10:05 ikke vil få billett. Når det er gjort er det bare å håpe.

Vær klar over at du IKKE får beskjed hvis du ikke får billett, så du blir altså kun kontaktet hvis du får.

Jeg regner med at vi får en grei allokasjon til den kampen, så sørger du for at søknaden er sendt 10:02-10:03 vil jeg gi deg greie sjanser for å få billett.

PS: Jeg har hørt noen rykter om at man må sende inn bevis på adresse om man er International member, men det er vel andre herinne som kan av- eller bekrefte. Er det tilfellet så sørg for å ringe til billettkontoret etter du har meldt deg inn, og før 1. februar.

Lykke til :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

knut_eknes

Se der ja! Takk for infoen! Prosessen er satt i gang!

Asbjørn

Quote from: LeedsU878 on January 20, 2010, 20:56:14

PS: Jeg har hørt noen rykter om at man må sende inn bevis på adresse om man er International member, men det er vel andre herinne som kan av- eller bekrefte. Er det tilfellet så sørg for å ringe til billettkontoret etter du har meldt deg inn, og før 1. februar.

Ja, dette er standard vare :)
...og ikke særlig komplisert. Legg ved et mottatt brev/konvolutt som viser adressen din påtrykt.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

LeedsU878

Quote from: Asbjørn on January 21, 2010, 19:33:21
Quote from: LeedsU878 on January 20, 2010, 20:56:14

Ja, dette er standard vare :)
...og ikke særlig komplisert. Legg ved et mottatt brev/konvolutt som viser adressen din påtrykt.

Se der ja. Da fikk vi slått fast det og :)

I grunn litt rart at de ikke krever dette fra UK-members - Ser ikke helt forskjellen.

LeedsU878

Tenkte bare jeg ville påminde folk om at søknader for fase 4 blir akseptert fra klokken 10 (engelsk tid) i morgen.

Fase 4 inkluderer: Suton, Norwich, Yeovil, Carlisle, Gillingham.

Charlton-kampen kan man ikke søke på, da dette er en av årets 3 "loyalty games"