Main Menu

Molde

Started by Boos, March 20, 2008, 20:29:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Boos

Lurer på om det er ett møtested for Leeds fans i Molde ???

Tenkte på kampen på lørdag  ;)

Er hos svigers i påsken, så kunna godt tenkt meg og møttes en gjeng for og se kamp  ;)
GOD PÃ...SKE!! ;D

MrK

1911 - Alexandra Hotell - ikke sant Runar!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Runar

Ja.... Desverre så er de 2 andre leeds supporterne i Molde hjemme hos sine foreldre i påsken :)

Regner med at www.sportspuben1911.no sender kampen.

Boos

Da trapper jeg opp på Sportsklubben 1911 :)

Har dessverre ikke med meg skjerf eller noe, iom jeg er bare på ferie med svigers.
Men så lenge Leeds er i hjertet og kampen blir sett, da tar det av :)

Sjåast i morgen da ;)

Runar

Kan bekrefte at sportspuben 1911 sender begge play off kampene :)

donfrode

Quote from: Runar on May 03, 2008, 21:17:13

For de som ikke har sky/mulighet til å dra på pub, men har pc og 24,-, sjekk ut www.livesport247.com
Men selvfølgelig, fotball er best på storskjerm og pub  :)

Boxman

Quote from: Runar on May 03, 2008, 21:17:13

Er dette 100% sikkert? Viser de via Sky da, eller har de tenkt å streame kampen på storksjerm?
Trodde ikke de hadde Sky!?
Proud to be Leeds!

Runar

Streamer fra internett...

www.sportspuben1911.no

Boxman

Quote from: Runar on May 10, 2008, 16:58:40
Streamer fra internett...

www.sportspuben1911.no

Og det fungerer bra?
Pga brannmuren til nettverket jeg sitter på her, får jeg ikke gjennom noen stream, så da er 1911 et alternativ. Men gidder ikke kjøre fra Aukra til Molde for å se kampen på en laptop e.l.
Proud to be Leeds!

Runar

Blir på storskjerm på torsdag som det var på mandag

Runar

Det ryktes om at mannen i baren kommer til å servere alle med leeds drakt pils til den nette sum av 35,- det er også ikke unaturlig at Marching on together blir spilt på anlegger fra ca. klokken 20:00....

Igjen dette er løse rykter, men det kan altså være en ide å komme i Leeds drakt

lojosang

Hvis rusmiddeldierktoratet ser dette kan pøbben få trøbbel. De er helt psykopatiske med tanke på hva de kaller alkoholreklame. Og en sånn melding som Runar kommer med her, som ansatt ville de ikke like. De er en mekrelig rase de som jobber der. Bilde av en bygning som en gang Dahls har holdt til i ble sin tid regnes som alkoholreklame.

Men jeg tror JEG kan fortelle folk i Molde at alle med Leedsdrakt får spesialtilbud på 1911 på torsdag uten at de kan protestere. Jeg bor tross alt i en annen by, og har ikke noe med denne påbben å gjøre i det hele tatt.
- Leif Olav

HåvardK

Quote from: lojosang on May 14, 2008, 22:40:22

Jeg bor tross alt i en annen by, og har ikke noe med denne påbben å gjøre i det hele tatt.

Hva er en "påbb"?

lojosang

Quote from: HåvardK on May 15, 2008, 11:48:00
Quote from: lojosang on May 14, 2008, 22:40:22

Jeg bor tross alt i en annen by, og har ikke noe med denne påbben å gjøre i det hele tatt.

Hva er en "påbb"?

Kodespråk for å lure eventuelle direktoratører, eller hva de nå kaller seg.
- Leif Olav

Runar

blir kamp på onsdag... usikker på om puben er åpen, men om d ikke er tilfeldet så skal jeg sørge for at d blir mulig å se kampen om jeg har mulighet

Boxman

Quote from: Runar on October 07, 2008, 00:11:41
blir kamp på onsdag... usikker på om puben er åpen, men om d ikke er tilfeldet så skal jeg sørge for at d blir mulig å se kampen der ansett

Hva er det for slags sted, som kaller seg fotballpub, som ikke har åpent en onsdags-kveld? Ã..., nå kom jeg på det. Samme sted som ikke har åpent 17. mai, og viser FA cup-finalen. Merkelig holdning til fotball på den plassen der...  ::)
Proud to be Leeds!

Runar

hehe...kan være meget enig. I utgangspunktet så er ikke puben åpen hver dag, tanken er nok at det skal være åpen, men når den eneste som er ansatt 100% er sykemeldt i 2 uker. Så er det jo avhengig at noen andre jobber og siden jeg vet at "resten" av de deltidsansatte har eksamen torsdag eller fredag og ikke kan jobbe så for man se hva hotell ledelsen velger og gjøre.

I utgangspunktet så er det jo bare denne kampen på onsdag så hvem vet.

Boxman

Quote from: Runar on October 07, 2008, 07:32:54
hehe...kan være meget enig. I utgangspunktet så er ikke puben åpen hver dag, tanken er nok at det skal være åpen, men når den eneste som er ansatt 100% er sykemeldt i 2 uker. Så er det jo avhengig at noen andre jobber og siden jeg vet at "resten" av de deltidsansatte har eksamen torsdag eller fredag og ikke kan jobbe så for man se hva hotell ledelsen velger og gjøre.

I utgangspunktet så er det jo bare denne kampen på onsdag så hvem vet.

Vel, jeg synes stedet ikke kvalifiserer for å kalle seg fotball-pub i det store og hele. Jeg var innom lørdag, og midt i kampen mellom Sunderland - Arsenal, ble vi bedt om å flytte oss, fordi noen skulle kaste darts. Hallo!?!
Men kanskje jeg er bortskjemt, som er vant med Three Lions, som jeg har vanskelig for å forstå ikke kan være annet enn Norges suverent beste fotball-pub.
Proud to be Leeds!

MrK

Gå oftere på pub da bowman
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Boxman

Quote from: MrK on October 07, 2008, 11:44:18
Gå oftere på pub da bowman

Hvorfor det?
Jeg går ofte nok på pub når jeg hr fri, og er hjemme i Trondheim. Men uheldigvis har jeg vært noen lørdager i Molde, og vært innom(eller hatt planer om sådan) 1911 tre ganger. Med "uheldige" erfaringer hver gang.
Første gangen skulle vi bestille pizza, og fikk da en meny å velge utfra. Når vi så bestilte, og skulle betale, fikk vi beskjed om at prisen hadde gått opp, men de hadde ikke hatt tid til å lage nye meyer, med korrigerte priser! Ikke at noen kroner fra eller til betyr så mye, men sånt kommer ikke akkurat under hva jeg kaller god service!
Andre gang, skulle jeg se FA Cup-finalen, sammen med en gjeng Viking-supportere som var igjen i byen etter kampen mot Molde dagen før. Men nei, da var utrolig nok puben stengt(Når det er sagt, så fant vi mange andre steder som hadde åpent, men ikke et eneste sted som viste kampen).
Og nå tredje gang, måtte vi altså flytte oss fra plassen foran tv'en, fordi noen tullinger fant ut de skulle kaste darts midt i tippekampen!
Så utfra min personlige oppfatning, har jeg da vært på både Norges beste og dårligste fotball-pub, i løpet av det siste halvåret.  ::)
Proud to be Leeds!

Runar

vi var nesten 2 sifret og så den begredelige kampen mot oldham... flere enn mot Donaster i Playoff finalen.... SYKT -  uansett kjekt å se leeds supportere støttelaget sitt!

donfrode

Viser 1911 play- off kampene på lørdag og torsdag?

Runar

ja, akkurat fått det bekreftet

Budda

Jeg er hjemme i Molde i morgen, og lurer dermed på om det er noen som vet om kampen vises på 1911 eller noe?
Endre

Boos

Regner med dere samles for og se Spurs - Leeds United?  ;D

Mulig jeg er i Molde på lørdag, så hadde vært kjekt og sett kampen med en gjeng Leeds fans  ;)

Boos

Er i Molde, lurer da på om noen Leeds fans samles et sted for og se kampen mot Spurs, på onsdag ?  :)