Skrevet av Emne: Gratulerer Newcastle!  (Lest 2388 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Beckford-Newcastle-sant

  • Gjest
Gratulerer Newcastle!
« på: April 20, 2010, 17:05:47 »
Ble litt skuffet over at ingen hadde laget en slik tråd, gutta. ??? Som dere alle vet sikret Newcastle ligamesterskapet i går med 2-0 over PLymouth.

Kom med gratulasjoner, folkens!

Tom S

Sv: Gratulerer Newcastle!
« Svar #1 på: April 20, 2010, 17:08:52 »
Gratulerer
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Gratulerer Newcastle!
« Svar #2 på: April 20, 2010, 17:43:03 »
Gratulerer med opprykket Gambi :)

lojosang

Sv: Gratulerer Newcastle!
« Svar #3 på: April 20, 2010, 20:39:26 »
Kan også koste på meg en gratulasjon. Newcastle spiller tross alt ikke i rødt. Det skal de ha.  8)
- Leif Olav

berlin

Sv: Gratulerer Newcastle!
« Svar #4 på: April 20, 2010, 21:05:10 »
Er ikke overvettes begeistret for disse geordiene, spesielt etter å ha opplevd en uheldig episode etter at vi slo de tidlig i sesongen 2-0 på bortebane.

Antar de har gode muligheter for å holde seg i PL da, de skal jo ha for at de er en bitteliten by og stabler bra med supportere på bena. Mer imponerende er det at Sunderland har vokst seg store, tenk så små de var når det slo Leeds i FA-Cup finalen i 1973.

Nei, jeg går på Gateshead-kamp om jeg er i området, som kjemper for å unngå nedrykk fra Conference.

berlin

Sv: Gratulerer Newcastle!
« Svar #5 på: April 20, 2010, 21:23:53 »
Er ikke overvettes begeistret for disse geordiene, spesielt etter å ha opplevd en uheldig episode etter at vi slo de tidlig i sesongen 2-0 på bortebane.

Antar de har gode muligheter for å holde seg i PL da, de skal jo ha for at de er en bitteliten by og stabler bra med supportere på bena. Mer imponerende er det at Sunderland har vokst seg store, tenk så små de var når det slo Leeds i FA-Cup finalen i 1973.

Nei, jeg går på Gateshead-kamp om jeg er i området, som kjemper for å unngå nedrykk fra Conference.


Gateshead kamp, ja. Why not.
Newcastle er ikke noen bitteliten by. Til å være engelsk er den ikke sååå stor, men større enn de fleste byene til PL lagene.

bitteliten sa jeg bare for tull.  8) Man må absolutt tenke område når man snakker om Newcastle, da snakker vi om millionen av innbyggere. Offisielt har Newcastle som by i underkant av 300.000, men det føles ikke sånn.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Gratulerer Newcastle!
« Svar #6 på: April 20, 2010, 21:34:38 »
Skål for Newcastle. Hadde i min ungdomstid  sans for Kevin Keegan og han hadde jo en periode der.(har fortrengt hans periode hos Looserp...).

auren

Sv: Gratulerer Newcastle!
« Svar #7 på: April 20, 2010, 22:20:19 »
Jaja Gambi, da får du gå over til ditt opprinnelige nick "Beckford-Newcastle-Sant"  ;)

Kanskje like greit han ikke ble Newcastlespiller likevel?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: Gratulerer Newcastle!
« Svar #8 på: April 21, 2010, 08:13:41 »
whatever :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Gratulerer Newcastle!
« Svar #9 på: April 21, 2010, 13:00:03 »
Jo, jo, imponerende sesong, gratulerer til de heldige jævl.....!
Yeboahs vitne

p0ndus

  • Gjest
Sv: Gratulerer Newcastle!
« Svar #10 på: April 21, 2010, 18:16:28 »
Både Leeds og Newcastle supporter GAMBI! Hvordan er % fordelingen?

Per Arne

Sv: Gratulerer Newcastle!
« Svar #11 på: April 21, 2010, 19:05:54 »
Jaja Gambi, da får du gå over til ditt opprinnelige nick "Beckford-Newcastle-Sant"  ;)

Kanskje like greit han ikke ble Newcastlespiller likevel?

auren

Burde jo kanskje det! Likte det søte nicket. ;)
Jepp, Beckford kan like gjerne dra til Everton. For dårlig for neste års ligamestre. ;D

Dette er første gang på mange år at jeg synes det er digg å være Newcastle supporter. Men, hey - ekte supportere er motgangssupportere! Dra til helevete Manshitter! :)

Jeg blir mer og mer skeptisk til gambis egen påstand om at han er 12 år gammel....

 ???

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Gratulerer Newcastle!
« Svar #12 på: April 21, 2010, 20:39:32 »
Jaja Gambi, da får du gå over til ditt opprinnelige nick "Beckford-Newcastle-Sant"  ;)

Kanskje like greit han ikke ble Newcastlespiller likevel?

auren

Burde jo kanskje det! Likte det søte nicket. ;)
Jepp, Beckford kan like gjerne dra til Everton. For dårlig for neste års ligamestre. ;D

Dette er første gang på mange år at jeg synes det er digg å være Newcastle supporter. Men, hey - ekte supportere er motgangssupportere! Dra til helevete Manshitter! :)

Jeg blir mer og mer skeptisk til gambis egen påstand om at han er 12 år gammel....

 ???

12 år er han nok ikke, men hen er jo grei gutt og holder seg her inne på OT og Junioravdelingen og unngår å trakke oss på tærene når vi har det som verst :)

Per Arne

Sv: Gratulerer Newcastle!
« Svar #13 på: April 21, 2010, 20:57:10 »
Jaja Gambi, da får du gå over til ditt opprinnelige nick "Beckford-Newcastle-Sant"  ;)

Kanskje like greit han ikke ble Newcastlespiller likevel?

auren

Burde jo kanskje det! Likte det søte nicket. ;)
Jepp, Beckford kan like gjerne dra til Everton. For dårlig for neste års ligamestre. ;D

Dette er første gang på mange år at jeg synes det er digg å være Newcastle supporter. Men, hey - ekte supportere er motgangssupportere! Dra til helevete Manshitter! :)

Jeg blir mer og mer skeptisk til gambis egen påstand om at han er 12 år gammel....

 ???

12 år er han nok ikke, men hen er jo grei gutt og holder seg her inne på OT og Junioravdelingen og unngår å trakke oss på tærene når vi har det som verst :)

Er også uten tvil ganske skeptisk til en evnt voksen person som figurerer som 12-åring på juniorsidene...

Trond90

Sv: Gratulerer Newcastle!
« Svar #14 på: April 23, 2010, 03:25:42 »
Hehe, lov å spekulere, gutter! Men jeg er faktisk 97 modell. :) Det kan alle på Newcastle forumet bekrefte. :)
Hva vil "alle" si? 10-15 stk? Kan vel ikke være flerne på Newcastle forumet?  ;D  ;)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Bites Yer Legs

Sv: Gratulerer Newcastle!
« Svar #15 på: April 23, 2010, 15:43:26 »
Chris Hughton har mye skyld i Beckford-oppstyret i januar, som mange her inne mener har skyld i vår 2010-prestasjoner. Har alltid hatt sansen for klubben, men når de har den arrogante drittstøvelen som sjef unner jeg dem ikke en dritt! >:(

For all del, gratulerer, selv om et opprykk fra CCC ikke burde være 'hæla i taket' med 2 argentinske landslagspillere i troppen..
« Siste redigering: April 23, 2010, 17:24:06 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

euphor9

Sv: Gratulerer Newcastle!
« Svar #16 på: April 23, 2010, 15:45:24 »
Er Wise fortsatt ansatt i Newcastle Gambi?

Bites Yer Legs

Sv: Gratulerer Newcastle!
« Svar #17 på: April 23, 2010, 15:49:03 »
Er Wise fortsatt ansatt i Newcastle Gambi?

Nei, han er vel (om mulig) mer mislikt der enn her.
KEEP FIGHTING!!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Gratulerer Newcastle!
« Svar #18 på: April 23, 2010, 16:27:09 »
Gratulerer Newcastle!

Hadde aldri trodd at de skulle suse gjennom The Championship som de gjorde, men så feil kan man ta.

Ser ut som de har hatt en eier som har besinnet seg, og holdt seg rolig gjennom hele sesongen - og Hughton har jo vist seg som en god manager i denne situasjonen.

Er alllikevel spent på hvor hard landing de får i The Premier League neste år....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....