Hvor vises kampen i din by?

Started by Cbas10an, April 27, 2010, 21:21:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cbas10an

Noen som vet om kampen på lørdag vises på en pub eller noe i trondheim?

Edit: Fant svar på spørsmålet mitt..

Men oppdaterer her på hvor kampen vises ettersom folk skriver inn sted på sin hjemplass..

Trondheim: Three Lions
Stord: Blå Time
Kristiansund: Christian Bar
Bergen: Fotballpuben
Valderøy: Kjellern til Stig-Ove (Så om noen trenger plass å se kamp på Valderøy er dette plassen):P
Oslo: Oslo Sportsbar
Bodø: Wembley Pub
MOT

Joachim

HåvardK

Ikke bare på en pub eller noe, men rett og slett på Three Lions, Norges beste fotball-pub.

Cbas10an

Quote from: HåvardK on April 27, 2010, 21:45:32
Ikke bare på en pub eller noe, men rett og slett på Three Lions, Norges beste fotball-pub.

Sikker?   Så de viser ikke PL i stedet for?
MOT

Joachim

Tom S

Quote from: Cbas10an on April 27, 2010, 21:47:27

aldri vert der, men om det stemmer som Håvard sier at det er norges beste fotball-pub, ja da viser de ikke PL i steden for.
  ;)
COME ON LEEDS !!

Cbas10an

Quote from: Tom S on April 27, 2010, 21:52:20

aldri vert der, men om det stemmer som Håvard sier at det er norges beste fotball-pub, ja da viser de ikke PL i steden for.
  ;)

Vil nok tro at de er Norges beste fotballpub ja..  Har vært der et par ganger å sett kamp tisligere..
Men ville tro de viste City-Villa, eller Spurs-Bolton i stedet for Leeds..  Men, som sagt jeg aner ikke..  Så om noen kan bekrefte at det er Leeds som vises på Three Lions på lørdag hadde det vært supert..
MOT

Joachim

tobn på tur

Prøver her jeg og. Noen som vet om en pub som viser kampen i Lillehammer?

Cbas10an

Kan bekrefte for meg selv, og andre i tr.heim at kampen vises på Tree Lions..  Var inne på hjemmesiden deres, og der sto det:

BIG GAME

SATURDAY 1ST OF MAY.

LEEDS VS CHARLTON

16:00
MOT

Joachim

asLeeds

DALHEIM WHITES

JacobScreek

Valderøy: Kjelleren til Stig-Ove  ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Promotion 2010

Quote from: Cbas10an on April 27, 2010, 22:21:11
Kan bekrefte for meg selv, og andre i tr.heim at kampen vises på Tree Lions..  Var inne på hjemmesiden deres, og der sto det:

BIG GAME

SATURDAY 1ST OF MAY.

LEEDS VS CHARLTON

16:00

Hmmmm..... HJEMMEKAMP FOR OSS!!!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Quote from: Cbas10an on April 27, 2010, 22:05:30
Quote from: Tom S on April 27, 2010, 21:52:20

;)

Vil nok tro at de er Norges beste fotballpub ja..  Har vært der et par ganger å sett kamp tisligere..
Men ville tro de viste City-Villa, eller Spurs-Bolton i stedet for Leeds..  Men, som sagt jeg aner ikke..  Så om noen kan bekrefte at det er Leeds som vises på Three Lions på lørdag hadde det vært supert..

City - Villa trekker potensielt tjue personer. I Playofffinalen mot Doncaster var det over hundre Leedsfans på 3L. Og i tillegg kan de vise minst 6 forksjelliga kamper samtidig. Ikke noe problem. Og Leeds blir prioritert. Bare synd jeg må i konfirmasjon sør for Boknafjorden til helgen. Hvor i Sandnes eller Stavanger finner man kamp?
- Leif Olav

Torpe-do

rogak

Kristiansund: Christian Bar åpner dørene 15.45. Leeds-priser på all drikke. Ta med ren LUSK-skjorte, nyrensede negler og gode nerver :) Spennende blir det uansett. Og kanskje bidrar LUSK-medlem Idar Olsen live fra The Valley.
MOT

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Quote from: Leedsfan on April 28, 2010, 20:23:17
Oslo?

Tillater at denne ligger ute på OEF ettersom dette gjelder televisionkringkasting av en av historiens viktigste Leeds kamper.  :)

Oslo Sportsbar i Gamlebyen har bekreftet at de viser kampen. Se lokale avdelinger for nærmere info. http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,5901.0.html
Jon R.

Cbas10an

Quote from: Jon R on April 28, 2010, 23:26:22
Quote from: Leedsfan on April 28, 2010, 20:23:17
Oslo?

Tillater at denne ligger ute på OEF ettersom dette gjelder televisionkringkasting av en av historiens viktigste Leeds kamper.  :)

Oslo Sportsbar i Gamlebyen har bekreftet at de viser kampen. Se lokale avdelinger for nærmere info. http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,5901.0.html

;D

Tråden har blitt endret  litt etter jeg fikk svar på spørsmålet mitt.. 
Så etterpå at den burde kanskje ligge et annet sted..  Menmen, man kan ikke huske alt hver eneste gang..  :P
MOT

Joachim

lufc86

Til alle Leeds-fans som studerer eller bur i Australia; Kampen blir sendt direkte på fox-tel og heilt sikkert på din nærmaste lokale pub. Les meir her for info: http://www.waccoe.com/index.php?showtopic=181610

Marching on together
@m_sortland på twitter

Andor

Bodø ser i kampen på Wembley Pub
Andor