De seks siste rundene

Started by Evig Pint, April 06, 2010, 01:08:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

Quote from: TrJ on April 14, 2010, 09:28:04
Etter gårsdagens tap for Leyton Orient så er Norwich bare 6 poeng foran.
De har igjen følgende kamper:
Charlton (A)
Gillingham (H)
Bristol Rovers (A)
Carlisle (H)

Hvis de taper på lørdag mot Charlton (og våre gutter selvfølgelig vinner) så er vi bare 3 poeng bak.
Tør vi håpe på en sprekk hos Norwich?
;D

Viktigere at Millwall, Swindon og Charlton sprekker enn Norwich.
For meg er 2.plassen like mykje verd som 1., det er direkte opprykk som gjelder.
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

Quote from: Tom S on April 14, 2010, 09:33:21
Quote from: TrJ on April 14, 2010, 09:28:04
Etter gårsdagens tap for Leyton Orient så er Norwich bare 6 poeng foran.
De har igjen følgende kamper:
Charlton (A)
Gillingham (H)
Bristol Rovers (A)
Carlisle (H)

Hvis de taper på lørdag mot Charlton (og våre gutter selvfølgelig vinner) så er vi bare 3 poeng bak.
Tør vi håpe på en sprekk hos Norwich?
;D

Viktigere at Millwall, Swindon og Charlton sprekker enn Norwich.
For meg er 2.plassen like mykje verd som 1., det er direkte opprykk som gjelder.

...ikke det at vi kan velge, men er alternativene et threehorserace om tittelen eller at to lag (der Leeds er inkludert) stikker fra, er valget mitt  e n k e l t :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

pedro

Vi går for tittelen, hvorfor ikke 8)
Leedsomaniac

jaho

Irriterer meg fortsatt over Millwalls utligning på overtid.. Kunne blitt gull verdt å ha 2 poengs ledelse istedet for 1. Ser for meg ett scenario der Millwall avslutter med 3-1-0 (uavgjort mot Hudd), og vi avslutter med 3-0-1 (tap mot Charlton.) Da blir det målforskjell, og der er vi p.d. to bak, (noe som selvsagt kan snus..) Men man får stole på at Hudd vinner på fredag, da tror jeg faktisk mye er gjort. Vi tåler da ett tap mot f.eks. Charlton, så sant vi seirer de 3 andre. charlton og Swindon kan da komme max på samme poeng, men de klarer ikke vår målforskjell.

Stephenjazz

Quote from: jaho on April 14, 2010, 12:50:18
Irriterer meg fortsatt over Millwalls utligning på overtid.. Kunne blitt gull verdt å ha 2 poengs ledelse istedet for 1. Ser for meg ett scenario der Millwall avslutter med 3-1-0 (uavgjort mot Hudd), og vi avslutter med 3-0-1 (tap mot Charlton.) Da blir det målforskjell, og der er vi p.d. to bak, (noe som selvsagt kan snus..) Men man får stole på at Hudd vinner på fredag, da tror jeg faktisk mye er gjort. Vi tåler da ett tap mot f.eks. Charlton, så sant vi seirer de 3 andre. charlton og Swindon kan da komme max på samme poeng, men de klarer ikke vår målforskjell.
Det er aldri gunstig å basere seg på at andre gjør jobben for oss! Eneste som kan stoles på er at gutta gir alt og skaffer nødvendige poeng til opprykk
Det blir aldri umoderne å vinne

columbi

Håper at vi kan tåle et tap mot Charlton og likevel være foran dem før siste kamp mot Bristol Rovers. Vinner vi mot Gillingham og DONS tror jeg at vi godt kan tape mot Charlton og likevel rykke direkte opp med seier i siste. Så 9 poeng til nå, er vi formodentlig klare :-)
Dette blir sjukt spennende.

Evig Pint

Etter Millwalls tap i dag (som både ble håpet og spådd) vil Leeds kunne ha en fire poengs (!) luke hvis de vinner i morgen. Hvem hadde trodd det etter Swindon-kampen? MEN Leeds har en jobb å gjøre først!
Marching on together

jaho

Quote from: jaho on April 14, 2010, 12:50:18
Hiiihaaa! Der røyk gudskjelov det scenarioet!! 3 seiere nå så er vi der!! Tror jeg blander meg en til!!  :D

Evig Pint

Konklusjon per idag - 17. april: Så kom nedturen. Et sinnsykt skuffende 3-2 tap for Leeds del, borte mot Gillingham. HELDIGVIS er de andre lagene også menneskelige - og viser alt annet enn god form. Millwall med tap borte mot Huddersfield (takk), Charlton med tap hjemme mot Norwich (takk) og Swindon med uavgjort hjemme mot Walsall (takk). Uavhengig av hjelp fra de andre lagene - dette er fortsatt i våre hender og vi kan avgjøre dette selv. (Husk 2.plassen er jinxet). Neste kamp er hjemme mot MK Dons. Millwall, Swindon og Charlton har alle overkommelig motstand og vi kan ikke forvente mye hjelp der. Det er sannsynlig at alle vil ta tre poeng.
Marching on together

GeirO

Dette blir en rysare de neste ukene. Jeg tipper på følgende poeng for de aktuelle lagene framover:

Leeds Uniteds tre siste:
Leeds United v MK Dons, 3p
Charlton v Leeds United, 0p
Leeds United v Bristol Rovers, 3p

Millwalls tre siste:
Millwall v Leyton Orient, 3p
Tranmere v Millwall, 1p
Millwall v Swindon, 3p

Swindons tre siste:
Wycombe v Swindon, 3p
Swindon v Brentford,3p
Millwall v Swindon, 0p

Charltons tre siste:
Exeter v Charlton, 1p
Charlton v Leeds United, 3p
Oldham v Charlton, 1p

Hvis dette slår inn er det målforskjellen mellom Leeds og Millwall som bestemmer direkte opprykk.
Huff og gru!
MOT

Tom S

Trur vi havner på 86p, og er difor avhengig av at Millwall taper ein kamp til.
Kan vi håpe på borte mot Tranmere?
COME ON LEEDS !!

tobn på tur

Leeds Uniteds tre siste:
Leeds United v MK Dons, 1p

Millwalls tre siste:
Tranmere v Millwall, 1p
Millwall v Swindon, 3p

Swindons tre siste:
Wycombe v Swindon, 1p
Swindon v Brentford,3p
Millwall v Swindon, 0p

Charltons tre siste:
Exeter v Charlton, 1p
Oldham v Charlton, 3p

Leeds are going UP!

h.b

Tror vi rett og slett er avhengig av uavgjort mellom Millwall og Swindon. For jeg tror de vinner de 2 andre kampene sine og vi drar ikke fra Charlton med 3 poeng

Tom S

Forutsatt at vi vinner de to siste heimekampene (det forlanger eg), så blir Charltonkampen ein nøkkelkamp for oss. Charlton er vel i praksis uten sjanse på 2.plassen, kan det vere i vår fordel?

Millwall har vanskelig kamp borte mot Tranmere, siste heime trur eg dei vinner ettersom Swindon nok tenker mest på PO.
COME ON LEEDS !!

Peters

Quote from: GeirO on April 17, 2010, 18:31:12
Dette blir en rysare de neste ukene. Jeg tipper på følgende poeng for de aktuelle lagene framover:

Leeds Uniteds tre siste:
Leeds United v MK Dons, 3p

Millwalls tre siste:
Tranmere v Millwall, 1p
Millwall v Swindon, 3p

Swindons tre siste:
Wycombe v Swindon, 3p
Swindon v Brentford,3p
Millwall v Swindon, 0p

Charltons tre siste:
Exeter v Charlton, 1p
Oldham v Charlton, 1p

Hvis dette slår inn er det målforskjellen mellom Leeds og Millwall som bestemmer direkte opprykk.
Huff og gru!

Jeg er ikke enig... alle de tre andre lagene skal møte lag som kjemper om nedrykk og som er i brukbar form. Tror de får det tøft alle tre  ;) Det er kun Leeds som møter et lag som ligger midt på tabellen. Vet ikke om det hjelper oss stort i vår kamp da... proppfulle av nerver på ER

..kjemper om å unngå nedrykk skulle det være...

Volda69

Millwall kan få det tøft mot Orient også. Det er eit skikkeleg nabooppgjer. Berre Themsen som skiljer dei to laga. Her luktar det uavgjort. :)
MOT

p0ndus

Siste rundene så har resultatene vært rimlig uforutsigbare, tror dette blir close race hele veien videre  og at små tilfeldigheter kan avgjøre playoff eller direkte opprykk. Håper uansett at vi ihvertfall viser full innsats siste tre matchene slik at ingen kan si noe annet enn at vi har kjempet så godt vi kan. MOT

Evig Pint

Konklusjon per idag - 24. april: Deilig 4-1 seier over MK Dons, som kunne og burde (!) vært større. Millwall tok tre poeng hjemme mot Orient, mens både Charlton og Swindon spilte avgjort og viser skranglete form. Millwall seiler opp som Leeds sin hovedutfordrer før de to siste kampene. I neste match tar Charlton i mot Leeds, og Swindon tar imot Brentford, mens Millwall skal ut i bortekamp mot Tranmere.
Marching on together

Ferre

På papiret har vi en tøffere kamp enn Millwall, men tror ikke Mølleveggen får det lett mot Tranmere som kjemper for å overleve i League One.

For en spennende lørdag det blir!

Leechap

Så er det vel nærmest bankers at det står mellom oss og mølleveggen om kjøttbeinet. Føler sterkt at runden den 1. mai kan være avgjørende for hvem som får spise kjøttet på beinet og hvem som bare får gnage på snaue beinet.
Setter min lit til at Tranmere står opp og river ned mølleveggen - laget er i desperat poengnød. For å berge plassen må faktisk Tranmere ta poeng her og helst alle tre. For vår del tror jeg fortsatt ikke på mirakler, men som det er skrevet her på siten - på tide å slå til mot kvalifisert motstand - Charlton - på bortebane.
Det kan også være status quo etter runden den 1. mai og avgjørelsen faller dermed i siste serierunden. Tror ikke vi kan feste lit til at Swindon bistår oss på det tidspunktet hvis laget allerede da kun står igjen med playoff.
Jobben må vi dermed gjøre sjøl mot Bristol R. Seier her med nødvendige mål gir opprykk. Har noen løsnegler å avse . . .

Kickthemdown

Millwall får store problemer borte mot Tranmere. Jeg tror ikke de vinner, maks uavgjort! Dermed kan kan kan kan kan vi rykke opp på neste lørdag. herregud for en fest det kan bli  ;D :o :-* ;)

Evig Pint

Konklusjon per idag - 2. april: Tap for Millwall, Tap for Leeds. Alt blir avgjort neste helg. Jevnere kan det nesten ikke bli. Vinner Leeds hjemme mot Bristol Rovers er det ingenting som kan nekte dem direkte opprykk til CCC. Vår verste fiende er oss selv..... Men lever i håpet! Marching on together!
Marching on together