Promotion 2010

Started by Promotion 2010, May 14, 2009, 23:13:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Jeg tror jeg må ta meg en pause fra denne destruktive og nedverdigende livsstilen!

Promotion 2010

:)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Promotion 2010, til CCC.

Velger å prøve så fort som mulig å vri dette til noe positivt, fremfor å gi Bates skyld for at Beckford trillet ballen til keeper på straffa og at markeringen svikter på baklengsmålet. Alt dette våset om at alle må selges og et nytt lag kjøpes inn... Crap...

Neste år har Simon Grayson ansvaret for laget hele sesongen. Vi har et lag hvor omtrent ingen var gode nok ved jul (i følge oss alle sammen) men hvor en forsterkning (Naylor) snudde om og det holdt nesten - laget var under Grayson ligaens beste. Det holder selvsagt ikke å bare prestere halve sesongen for å rykke opp, men det gir håp for neste år.

Vi mister antakelig våre to beste og viktigste spillere, men Grayson vil finne gode erstattere. Neste sesong stiller Leeds med ryggrad, taktisk kunnskap, individuelle ferdigheter og et bedre balansert lag. Vi skal opp!

En liten utblåsning på en kveld hvor jeg har fått to forferdelige nyheter.

PS. La dette være en positiv tråd og ikke dra inn hvorfor bikkja til Bates bør selges...?

Marching on together!

Torgeir

Quote from: Mr Kaizer on May 15, 2009, 00:12:34
Promotion 2010, til CCC.

Velger å prøve så fort som mulig å vri dette til noe positivt, fremfor å gi Bates skyld for at Beckford trillet ballen til keeper på straffa og at markeringen svikter på baklengsmålet. Alt dette våset om at alle må selges og et nytt lag kjøpes inn... Crap...

Neste år har Simon Grayson ansvaret for laget hele sesongen. Vi har et lag hvor omtrent ingen var gode nok ved jul (i følge oss alle sammen) men hvor en forsterkning (Naylor) snudde om og det holdt nesten - laget var under Grayson ligaens beste. Det holder selvsagt ikke å bare prestere halve sesongen for å rykke opp, men det gir håp for neste år.

Vi mister antakelig våre to beste og viktigste spillere, men Grayson vil finne gode erstattere. Neste sesong stiller Leeds med ryggrad, taktisk kunnskap, individuelle ferdigheter og et bedre balansert lag. Vi skal opp!

En liten utblåsning på en kveld hvor jeg har fått to forferdelige nyheter.

PS. La dette være en positiv tråd og ikke dra inn hvorfor bikkja til Bates bør selges...?

Hvem bikkje ??? ??? ??? ??? ???

8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Promotion 2010

Quote from: Promotion 2010 on May 14, 2009, 23:13:23

Jeg tror jeg må ta meg en pause fra denne destruktive og nedverdigende livsstilen!

Promotion 2010

:)

Ja-ja, da ble det sånn da!

PROMOTION 2010

På Elland Road på lørdag fikk jeg endelig utløp for den uforløste følelsen av at alt som regel går til Bloksberg hver gang noe virkelig betyr noe for oss Leedssupportere!

På 1-1 kastet jeg meg om halsen på en lett overvektig kar i hvit trøye med tung ølpust! Fire minutter etterpå, på 2-1, lå jeg i en haug med godt voksne karer 10 meter borte fra min plass! Brukte en halv evighet på å kjempe meg opp for å se feiringen på banen!

HERLIG!

Ellers så har jeg vel aldri sett noe som er tilsvarende til byttene til Beckford og Becchio. Sistenevnte snudde seg til Becks da nummeret kom opp på tavlen og takket ham for kampen, deretter gikk han innom dommeren og tok også ham i hånden før han forlot banen. Litt av en sydamerikaner!
Becks selv klemte vel halve laget og ga armbindet til Howson før har til ellevill jubel gikk av banen og rett til Grayson som fikk en bjørneklem!

Akkurat denne dagen var suksess MENT TO BE!!!!![/b]  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

tori_no

Du må være rask å sikre deg nicket "Promotion 2011" nå!