Hvordan vil Leeds gjøre det i The Championship neste sesong?

Started by Geiremann, November 12, 2009, 21:00:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

testo

Dette er et hypotetisk spørsmål som ikke lar seg svare på om du ikke allerede har et lag som er klart.

Skal det svares på dette pdd så blir det nedrykk ettersom vi har kvitta oss med Ankers og en del andre spillere :P
Kunne like gjerne spurt om hvor vil vi ende om vi stiller med Barca sitt lag  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

JacobScreek

Vi vinner CCC sjølvsagt...ja faktisk tar vi the Treble...vi blir tidenes første lag i England som spiller en heil sesong uten poengtap, samt at vi vinner både FA-cupen og Liga-cupen.

Sanne mine ord!

MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Andersen

Jeg skal være glad vi klarer oss i Championship Leage, sesongen 10/11 . At vi bruker et par sesonger på å snuse på toppen i ligaen kan også skje. Tror mye avhenger i hvilke nye spillere som kommer til klubben . LEEDS4EVER

SuperLeeds!

Mange pessimister her da. Vi ruller selvfølgelig igjennom denne ligaen som jeg tror ikke er særlig bedre enn årets utgave av League one. Borte er sterke lag som Newcastle og WBA. Har tro på en play off plass i hvert fall. :)

Sølvreven

Jeg gjentar det jeg har sagt tidligere. Bare vi rykker vi opp fra L1, så blander vi oss rett opp i opprykksstriden i CCC til neste år. Det er marginale forskjeller på disse to ligaene. MOT

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

harvey

Får vi tak i noen som har mer fart enn de vi har idag så kan vi kjempe om opprykk/play-off.
Så det blir 4-5 nye spillere, håper jeg.  Ellers må ungdomen få prøve seg. 

DenHviteYeboah

Quote from: Sølvreven on May 16, 2010, 13:47:46
Jeg gjentar det jeg har sagt tidligere. Bare vi rykker vi opp fra L1, så blander vi oss rett opp i opprykksstriden i CCC til neste år. Det er marginale forskjeller på disse to ligaene. MOT
For noe tullball!dagens stall hadde vært blant de 3 beste i ccc?yeah right....foreslår at du tar på deg de objektive foppalbrillene ;D
Vi hadde kanskje vært en middelhavsfarer!

lojosang

Quote from: DenHviteYeboah on May 16, 2010, 15:08:11
For noe tullball!dagens stall hadde vært blant de 3 beste i ccc?yeah right....foreslår at du tar på deg de objektive foppalbrillene ;D

Hva ER det du rører om? Vi er jo beviselig bedre enn laget som tok 2. plass i Premier League!  ;D
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Quote from: lojosang on May 16, 2010, 15:12:43
Quote from: DenHviteYeboah on May 16, 2010, 15:08:11

Hva ER det du rører om? Vi er jo beviselig bedre enn laget som tok 2. plass i Premier League!  ;D
nei nei..vi er verdens beste lag ;DMOT!

jarle

Tror vi kan klare oss godt...

Men skal vi opp må det hentes spillere, og vi skal jo opp...  ;D

7 mann inn...

sportcarl1

Quote from: jarle on May 16, 2010, 16:59:27
Tror vi kan klare oss godt...

Men skal vi opp må det hentes spillere, og vi skal jo opp...  ;D

7 mann inn...

lag som swansea och leicester har klarat sig bra, jag har ingen koll men tror inte de förstärkte nämnvärt, , vi har gjort det svåra steget nu nämligen att lämna league one, tror på en plats på övre halvan, med några bra förstärkningar kan vi gå rakt igenom eller komma bland de 6 främsta