Main Menu

Leeds t-shirt

Started by Ferre, February 08, 2007, 06:17:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

Utrolig mange stilige t-skjorter her! Løp og kjøp [:)]

-WE'LL BE BACK-

Jon R

TØFT! Noen som vet om den finnes en sånn retro shop i Leeds med de samme varene? [:p]

Jon R.
Jon R.

Tom S

Desse var råtøffe!

Må handle...

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

asLeeds

BARE må ha den med Ken Bates på....HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE, NIKS!!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

asLeeds

som jon R,lurer eg på om dette er noke dei selger i Leeds??
skal jo tross alt over om 22 dager[:D][:p][:)][8D]

Gooooooooooooooooooo   LEEDS!!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

RuneR

Disse har jeg allerede blakket meg på et par ganger, men nå tror jeg at jeg må til pers igjen.
Skjortene selges nok ikke i Leeds, derimot trykkes de ved bestilling gjennom Spreadshirt (i Tyskland?)......

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Budda

Hvem er det som kjøper Rui Marques t-skjorte? Litt sært....
Endre

Ferre

quote:
Originally posted by RuneR

Disse har jeg allerede blakket meg på et par ganger, men nå tror jeg at jeg må til pers igjen.
Skjortene selges nok ikke i Leeds, derimot trykkes de ved bestilling gjennom Spreadshirt (i Tyskland?)......

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

Er redd jeg kommer til å blakke meg også, så jeg får bare vente på stipendet [8D]

-WE'LL BE BACK-

kjelvi

kuule trøyer. blir nok å bestille et par-tre.

vær ops også på 'Mega Sale' på LU Shop: http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~978309,00.html

dexter90

Jeg venter fortsatt på noe jeg bestilte fra Leeds shoppen. Det har tatt nøyaktig 24 dager!!! Noen som vet hvor lang tid det vanligvis tar fra man har bestilt til man får pakken i posten? Noen?

MooCow

Nåken so veit om dei e store elde smaoe t størrelsen ?

Ferre

For dere som er interessert, så vil det bli salg på retroleeds.com fra 10 juli til 17 juli. 30% og gratis frakt.

Ler mer her:

http://www.waccoe.co.uk/index.php?showtopic=132006

Kjell Skjerven

Bra at Beeston får litt god reklame og :)
Side before self,every time.

TrulsVikane

Hva er kursen på £ 10.00 nå? Og noen som vet hvor mye man betaler i porto når du bestiller disse t-shirtene?

lojosang

Tollvesenets omregningskurser forteller deg i hvert fall hvor mye du kan handle for og holde deg under 200-kkronersgrensa. Ser ut til å ligge rett over en tier for et pund. Du må nesten sjekke med banken din for å finne kursen du ender opp å betale.
- Leif Olav

auren

Henter opp denne gamle tråden. De har nok fått ganske mange nye trøyer nå. Den med Snoddy, Snoddy, Snoddy, Oi, Oi, Oi var kul. Blir nok å bestille ...at least until the world stops going round med smiley badge.

Dette var KULT!

Synes også at tråden bør flyttes til OEF.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Har ventet i noen dager på pakke nummer 3 fra retroleeds. Fantastisk kvalitet på alle varer!  :) Utrolig fornøyd.

auren

Quote from: Alta-White on May 21, 2010, 02:19:59
Har ventet i noen dager på pakke nummer 3 fra retroleeds. Fantastisk kvalitet på alle varer!  :) Utrolig fornøyd.

Så bra at skjortekvaliteten er bra! Hvordan er størrelsene? Er det slik som på LUFC-shoppen at str. M UK = L EU?

auren

asLeeds

3 stk t-skjorter bestillt ;D
DALHEIM WHITES

auren

Quote from: asLeeds on May 21, 2010, 10:27:44
3 stk t-skjorter bestillt ;D

Hvilke bestilte du?

auren

asLeeds

Paris 75
There`s only one united
Leeds call to arms

Happy no lojosang ;) ;D
DALHEIM WHITES

Per-Stian

To t-skjorter er bestilt :D Mykje kult der inne!

lojosang

Quote from: asLeeds on May 21, 2010, 14:10:12
Paris 75
its only one united
og den kor Billy Bremner har armene i været(husker ikkje tekst)

THERE Asle! THEEEEERE!   :-[
Du har jo nettopp bestilt skjorta!
:D
- Leif Olav

Kickthemdown

Quote from: auren on May 21, 2010, 08:56:21
Quote from: Alta-White on May 21, 2010, 02:19:59

Så bra at skjortekvaliteten er bra! Hvordan er størrelsene? Er det slik som på LUFC-shoppen at str. M UK = L EU?

auren
Størrelsen er helt vanlig "europeiske" størrelser. Bruker du M så passer M knall her.  :)