Klubbrekord antall scorede ligamål...

Started by Jon R, March 08, 2011, 00:53:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

..i løpet av en sesong....

Noen som vet hva den er? Kan vi slå den? Hvis vi opprettholder samme snitt (dvs over 1,9 mål pr kamp ) resten av sesongen ender vi på 88-90 mål. Vi har ikke gjort fler i løpet av min tid som Leeds supporter (75`) ihvertfall, så spørsmålet er evnt hvor langt tilbake i tid vi må gå for å finne bedre. Mulig vi finner noen sesonger med høyere snitt pr kamp men med 46 kamper kan vel en rekord stå for fall her?  :o
Jon R.

kongsmo

tror klubbrekorden er 98 ligamål i 1927-28 sesongen, så vi må nok gasse på litt for å slå den!!!!

men alt er jo mulig for detter super gode leeds laget framover på banen ;) 
"SNIFFER"

flynn

Leeds har tradisjoner for å være et gjerrig lag, med få mål begge veger. Jeg må derfor si at det faktisk er litt moro med dagens Leedslag og mange mål, selv om det selvsagt er irriterende med så mange baklengs. Men, jeg foretrekker faktisk 3-2 framfor 1-0!

flynn

Sydhagen

Quote from: flynn on March 08, 2011, 08:29:33
Leeds har tradisjoner for å være et gjerrig lag, med få mål begge veger. Jeg må derfor si at det faktisk er litt moro med dagens Leedslag og mange mål, selv om det selvsagt er irriterende med så mange baklengs. Men, jeg foretrekker faktisk 3-2 framfor 1-0!

flynn

Enig i dette, men er litt verre når det ofte blir 3-3/2-2 istedet for det 3-2 resultatet....
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

bwirum

Quote from: Sydhagen on March 08, 2011, 08:31:00
Enig i dette, men er litt verre når det ofte blir 3-3/2-2 istedet for det 3-2 resultatet....
Som det dessverre så altfor ofte gjør...
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

flynn

Quote from: bwirum on March 08, 2011, 09:56:21
Quote from: Sydhagen on March 08, 2011, 08:31:00
Som det dessverre så altfor ofte gjør...

Så dere mener det er artigere å vinne enn å spille uavgjort  :o 8)

Enig det, men tross alt artigere med 3-3 enn 0-0 også vel ?