Main Menu

The Kooks

Started by h.b, October 15, 2011, 13:42:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Er det noen som har hørt noe særlig om dette bandet. Harkonert i Leeds den 18 desember. Og det lile jeg har hørt av de virker lovende

kalle_92

Hei! Om du liker musikken, av det du har hørt til nå (Always Where I Need To Be, Seaside, Naïve mv.), så kan det være noe å gå på. Guttene fra Brighton har et relativt godt rykte i henhold til live-performances. Selv liker jeg musikken godt.

Hallgeir *

Ikke akkurat grensesprengende (etter en liten gjennomgang på You-Tube, hadde ikke hørt om bandet tidligere), men greit og snilt. Hører gjerne på den type musikk til tider.
Super Leeds since 1968

Geiremann

De har gitt ut tre album. Jeg har hørt mye på albumet "Konk", som jeg blir i godt humør av og liker veldig godt. Platekompaniet skriver følgende om deres siste album "Junk of the heart": Junk Of The Heart er album nummer tre fra The Kooks, som siden sist (Konk, 2008) har hatt et par utskiftninger i besetningen. Denne gang plasserer indiepop-gruppa fra Brighton seg i et mer modent lydbilde, samtidig som varemerket er i behold - dette er varm og sjarmerende popmusikk med tilbakelente vers, akustiske gitarer, ivrige synther og refrenger som maner til allsang.

Men husk at Platekompaniet alltid ønsker å selge og derfor skryter av alle album.

Hadde jeg reist til Leeds denne helga hadde denne konserten helt klart vært "et must" for meg.
Member of "The Peterborough eight".