Vurdering av de nye!

Started by Kato, August 07, 2010, 20:18:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Schmeichel - Verdensklasse. Bare tull at han skulle tatt den første. Kjempekeeper

Bessone - Grei defensivt, svak offensivt. En av mange middelmådigheter

Connolly - Middelmådig. Spør meg hvorfor vi signerer spillere i denne klassen.

Collins - Hjelpesløs. Her hadde selv Michalik gjort en bedre jobb

Sam - Svak, virker å være veldig av og på. Definitivt av i dag.

Watt - Har noe fint over seg. Fart, involvert, utfordrer. Kommer med kamptrening  

Konklusjon: Førsteinntrykk at vi har hentet inn altfor mye middelmådige spillere. Bedre å bruke penger på færre, med bedre kvalitet. Spillere som Bromby er like bra som de vi har hentet bak. Og det er ikke fordi Bromby er så forbanna bra. Dette mannskapet trenger sårt fart i forsvarsleddet og en holding på midten.

Kickthemdown

Quote from: Kato on August 07, 2010, 20:18:49
Schmeichel - Verdensklasse. Bare tull at han skulle tatt den første. Kjempekeeper

Watt - Har noe fint over seg. Fart, involvert, utfordrer. Kommer med kamptrening  

Konklusjon: Førsteinntrykk at vi har hentet inn altfor mye middelmådige spillere. Bedre å bruke penger på færre, med bedre kvalitet. Spillere som Bromby er like bra som de vi har hentet bak. Og det er ikke fordi Bromby er så forbanna bra. Dette mannskapet trenger sårt fart i forsvarsleddet og en holding på midten.
Nei du sier ikke det? Er vel noen som har sagt det gjennom hele sommeren. Kasper, sam og Watt blir bra, resten er .. ja.. helt rævva. Connolly? Why Simon whyyyyyyyyyyyyy?

Leppan

Schmeichel - burde kanskje ikke tatt den, men burde dekka første stolpen bedre. Hadde ikke havna i den situasjon hvis forsvaret hadde gjordt jobben. Eller veldig bra.

Bessone - Litt på etterskudd noen ganger men ellers enig.

Connolly - Ingen store feil, ingen store bidrag idag.

Collins - Kan bare bli bedre enn idag

Sam - Av idag, helt riktig.

Watt - Så ingen ting som imponerte meg.

Konklusjon: Ingen av de faste fra ifjor var noe bedre så vi får håpe det blir bedre når de blir mer samspilte og noen skadde spillere kommer tilbake.
Glory years will come again!

DenHviteYeboah

Schmeichel -  Kjempesigning,men det visste vi!

Bessone - treig middelmådighet
Connolly - enda dårligere treig middelmådighet

Collins - Hjelpesløs treig middelmådighet

Sam - ujevn, men har en del bra sider.ok signing synes jeg.

Watt - Bra,synd vi låner ham.
Var egentlig litt positiv i forkant, men ble skremt av forsvaret.MÃ... heve seg!

Pheriox

Synes ikke Collins var så håpløs flere vil ha det til, Connolly derimot...
Collins klarte seg relativt bra i duellene. Jeg tror at hvis han får en rask midtstopper ved siden av seg, så kan det bli bra. Naylor er for treg, og var i tillegg svak i duellspillet.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

DenHviteYeboah

Quote from: Pheriox on August 07, 2010, 20:37:25
Synes ikke Collins var så håpløs flere vil ha det til, Connolly derimot...
Collins klarte seg relativt bra i duellene. Jeg tror at hvis han får en rask midtstopper ved siden av seg, så kan det bli bra. Naylor er for treg, og var i tillegg svak i duellspillet.
Naylor MÃ... snarest inn i trenerteamet.....

B-m

Vurdering av spillere etter én kamp, og konklusjonen er dårlig signing allerede - fantastisk.

Gi gutta litt tid, var nervøst i dag. Ellers er jeg også bekymret over forsvaret, men tror dette vil komme seg. Er trossalt en nykomponert firer - men personlig liker jeg Bromby og Bruce(det lille jeg har sett) bedre enn Collins og Naylor.

Syntes Sam og Bessone var preget av presset, og venstresiden var helt borte defensivt og offensivt i første omgang. Men også her er vår venstre side helt ny.

Tror det blir bedre når våre beste spillere Snod og Max er tilbake.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

DenHviteYeboah

Quote from: B-m on August 07, 2010, 20:53:26
Vurdering av spillere etter én kamp, og konklusjonen er dårlig signing allerede - fantastisk.

Gi gutta litt tid, var nervøst i dag. Ellers er jeg også bekymret over forsvaret, men tror dette vil komme seg. Er trossalt en nykomponert firer - men personlig liker jeg Bromby og Bruce(det lille jeg har sett) bedre enn Collins og Naylor.

Syntes Sam og Bessone var preget av presset, og venstresiden var helt borte defensivt og offensivt i første omgang. Men også her er vår venstre side helt ny.

Tror det blir bedre når våre beste spillere Snod og Max er tilbake.
så du mener at de blir raskere etterhvert...?problemet her er at man blir fraløpt.Er man treig blir man fraløpt i neste kamp...og neste kamp...at man er for treig har ingenting med nerver å gjøre.

Leechap

Colins og Naylor vil gi masse hodepine med total mangel på fart og teknikk. Blir avkledd av raske, tekniske spisser - takk til Kasper som redder dagen med fantastisk keeperspill. Både Colins og Naylor hadde sjanser til å rette opp feil, men en lemping og en heading traff treverket og forsvant ut i drømmeland. Inn med Bromby og Bruce - en med litt mer fart og en som kanskje besitter litt mer teknikk?

Kato

Dette pratet om at vi er en storklubb og skal liksom dra spillere på det er bare tull.

Er vel stort sett kun på forumet her inne vi fremdeles er en storklubb.

Pengeboka rår. Russell, Eustace og resten av gjenget i divisjonen går dit pengene er.

Så ender vi opp med andresorterings og ungdommer fra Premier League.

Masse ferdigheter disse unggutta vi låner, men trenger kamptrening og venne seg til nivået. Blir sikkert mye opp og ned på Watt og co. Viktig at vi da ikke har for mange av dem.

gill

Synes Sam og Watt ligner mye på Max Gradel. Gi gutta tid. Trur dem blir bra utover sesongen,

Hallgeir *

Jeg synes det er tidlig å vurdere de vi har fått inn siden forrige sesong, men mangel på fart i midtforsvaret blir en achilleshæl for oss med Collins, Naylor og Bromby. Jeg håper virkelig at Bruce har litt bedre sprintegenskaper og kunne tenke meg å prøve han i neste seriekamp. Sam, Watts, Bessone og resten av nykommerne må jeg se mer av for å konkludere noe om.

Ellers er det få her som vet forskjell på ordene ENNÃ... og ENDA. Tips...enda= selv om...ennå= fremdeles.
Og med det er kveldskurset slutt... ;) Natta...  :)
Super Leeds since 1968

samadhi

var bruce suspendert eller skada i dag?
marching on together,
derudaf forever...

Leechap

Quote from: hallghel on August 07, 2010, 23:24:05
Jeg synes det er tidlig å vurdere de vi har fått inn siden forrige sesong, men mangel på fart i midtforsvaret blir en achilleshæl for oss med Collins, Naylor og Bromby. Jeg håper virkelig at Bruce har litt bedre sprintegenskaper og kunne tenke meg å prøve han i neste seriekamp. Sam, Watts, Bessone og resten av nykommerne må jeg se mer av for å konkludere noe om.

Ellers er det få her som vet forskjell på ordene ENNÃ... og ENDA. Tips...enda= selv om...ennå= fremdeles.

enda om mengde - ennå om tid

Hallgeir *

Quote from: Leechap on August 07, 2010, 23:48:25

Godt tips fra en journalist. Jada, jeg er her ennå....  ;)
Super Leeds since 1968

Leechap

Quote from: hallghel on August 07, 2010, 23:51:25
Quote from: Leechap on August 07, 2010, 23:48:25

Godt tips fra en journalist. Jada, jeg er her ennå....  ;)

bare hyggelig - verre blir det når noen benytter søysamrøyri "prosentpoeng" - da får jeg direkte vondt.

B-m

Connolly tror jeg blir en god spiller for oss, synes han virker brukbar. Har i hvertfall rett innstilling og gir jernet. Bessone var jeg fryktelig skuffet over, virker som han spiller med enorme nerver. Blir det en av mange venstrebacker som bukker under for leeds-presset? The list goes on.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

sportcarl1

jag instämmer med dig, man kan ju inte ge en rättvis bedömning efter en match och särskilt inte efter en förlust, vinner vi nästa match mot nottingham är det annat ljud i skällan

auren

Så fint vi baserer alt på en enkelt kamp! FLOTT!

Ironi til side - vi var SVAKE defansivt, og jeg håper Grayson og gutta klarer å mobilisere litt mer til neste kamp borte mot Forest. Vi kan lett stå med null poeng på to kamper.

Forøvrig imponert over Kasper som absolutt viste verdensklasse ved et par anledninger.

På Sauaskiten Open har vi spilt MOT på full styrke etter tapet - Vi reiser oss igjen!

We all love Leeds!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Boxman

Hvorfor signerer vi spillere i denne klassen?  ::)
Proud to be Leeds!

Borge

som mange har nevnt før, vi trenger fart i midtforsvaret og en konge på midtbanen....de vi spilte med bakerst i dag kommer til å slite utover i sesongen.
Borge

Mr. Leeds

Quote from: Boxman on August 08, 2010, 07:45:23

Hvorfor signerer vi spillere i denne klassen?  ::)
Trolig fordi dette er det beste vi fikk til med tanke på overgangs og lønnsbudsjett :-[

Må si at jeg savner en Batty type og en rask midtstopper som kan LØPE opp en spiller... Og mens jeg drømmer så ønsker jeg en temposterk spiss også.. Er bekymra over manglende tempo - gjett om vi kommer til å bli avslørt gang på gang av bedre lag enn Derby som vel er tippa rundt nr 8 - 15!
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Joe Jordan

Har trua på at Sam og Watts kan bli en ressurs for laget. Connolly virker typisk stallfyll, men litt tidlig å dømme ennå. Collins er for meg en uforståelig signering, så litt av han forrige sesong og han var akkurat like treig og middelmådig da.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson