Puben til Lorimer

Started by Leif Sverre, August 23, 2010, 01:16:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leif Sverre

Var innom puben fredag før Millwall-kampen og etter kampen på  lørdag. Likte meg bare litt.. !Hyggelig å treffe igjen Peter selvfølgelig og stort for min reisevenn for første gang å få truffet sin store helt fra 70 tallet.Lorimer var både hyggelig og grei som vanlig.

På fredag var det bråkmusikk (90 desibel) og likeså på lørdag etter kampen.Nesten uråd å føre en vanlig samtale.Har Lorimer startet diskotek  ?

Og som det så ut, skittent og lite innbydende.....  Og hvor er skien  til Frode Estil ? Leste i medlemsbladet at det var hengt opp en ski og et startnummer.Lette både høyt og lavt, men kunne ikke se noe.

Gikk også en runde rundt huset,, hvorfor har han piggtrådgjerde rundt sin lille hage ?

RuneR

Quote from: Leif Sverre on August 23, 2010, 01:16:59
Var innom puben fredag før Millwall-kampen og etter kampen på  lørdag. Likte meg ikke særlig. !Hyggelig å treffe igjen Peter selvfølgelig og stort for min reisevenn for første gang å få truffet sin store helt fra 70 tallet.Lorimer var både hyggelig og grei som vanlig.

På fredag var det bråkmusikk (90 desibel) og likeså på lørdag etter kampen.Nesten uråd å føre en vanlig samtale.Har Lorimer startet diskotek  ?

Og som det så ut, skittent og lite innbydende.....  Og hvor er skien  til Frode Estil ? Leste i medlemsbladet at det var hengt opp en ski og et startnummer.Lette både høyt og lavt, men kunne ikke se noe.

Gikk også en runde rundt huset,, hvorfor har han piggtrådgjerde rundt sin lille hage ?
Skia til Frode henger der. Over "inngangen" til peiseavdelingen (ikke så lett å forklare). Så den senest før kampen på lørdag  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Leif Sverre

Ok, så gløtta jeg ikke opp der da kanskje ;D Bra at den ikke var tatt ned og brukt til peisved ;)

fjellhaugen

nå er vel ikke commercial akkurat "the ritz" standard nei. sjappa hadde nok bukka under for leeeenge siden om det ikke var for at det var for Peter.

kan vel også nevne at glassvaskingen her når nye høyder av skrekk når man ser vaskevannet. det går stort sett i flaskepils når jeg er der (hvertfall med under 2 i promille  ;) )

alltid sjarmerende å ta seg et slag biljard på lotto bordet til Peter dog. kulene triller jo ikke akkurat den veien man sikter. men her kommer primillen inn i bildet igjen  ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

MrK

Commercial er Peters og supportere som er utenbys/lands plass. Gamle helter etc. Renhold er så som så men det har sin sjarm og Peter er True Legend og det er godt nok for meg. Han sa i Bergen at han gledet seg til sesongen startet slik at han fikk opp omsetningen! Utenfor sesong er der vel knapt folk!
the Commercial er deilig uformellt og en plass en treffer likesinnede - hadde sikkert blitt stengt her på berget - but I love it!

Det går sikkert an å be om å få justert lydnivået!!
Har herlige historier fra folk som har bodd der - da snakker vi om tvilsomt renhold:-)
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Kjell Skjerven

Quote from: Leif Sverre on August 23, 2010, 01:16:59
Var innom puben fredag før Millwall-kampen og etter kampen på  lørdag. Likte meg ikke særlig. !Hyggelig å treffe igjen Peter selvfølgelig og stort for min reisevenn for første gang å få truffet sin store helt fra 70 tallet.Lorimer var både hyggelig og grei som vanlig.

På fredag var det bråkmusikk (90 desibel) og likeså på lørdag etter kampen.Nesten uråd å føre en vanlig samtale.Har Lorimer startet diskotek  ?

Og som det så ut, skittent og lite innbydende.....  Og hvor er skien  til Frode Estil ? Leste i medlemsbladet at det var hengt opp en ski og et startnummer.Lette både høyt og lavt, men kunne ikke se noe.

Vanlegvis er det stilt og roleg inne på puben til Peter men på fredag var det eit bursdagsselskap der med innleigd DJ.Er heilt einig med att det var bråkmusikk for eg var der eg og :)
Side before self,every time.

Bjorn

Så litt "one off" alstå.  :D
Drar alltid innom når jeg er i by'n. Og det blir det sikekrt i September også.
Selv om glassene ikke er reine smaker ølen merkelig nok like godt!  ;)

SKÃ...L
Marching On! 4276

ANNAN

vi går vel ikke til Peter for å slappe av og spise god mat Leif Sverre?vi drar dit for å fyre opp til kamp og treffe likesinnede,og til det så fungerer stedet bedre enn de fleste ;)
LIFE IS LEEDS

Leif Sverre

Quote from: ANNAN on August 23, 2010, 18:06:36

vi går vel ikke til Peter for å slappe av og spise god mat Leif Sverre?vi drar dit for å fyre opp til kamp og treffe likesinnede,og til det så fungerer stedet bedre enn de fleste ;)

Jo jeg skal slappe av der, ikke spise mat heller.Men prate fotball med likesinnede og
det var vanskelig på lørdag etter kampen. Fredagens diskotek, ja det ser jeg bort fra.
Brukte 10 pund der de to timene jeg var der , så problemet mitt er ikke så stort. :)

Men et besøk til Lorimer på hver tur over  ja det vl jeg nok fortsette med så lenge jeg kan
og så lenge Lorimer holder ut. :)

ANNAN

Quote from: Leif Sverre on August 23, 2010, 21:44:47
Quote from: ANNAN on August 23, 2010, 18:06:36

Jo jeg skal slappe av der, ikke spise mat heller.Men prate fotball med likesinnede og
det var vanskelig på lørdag etter kampen. Fredagens diskotek, ja det ser jeg bort fra.
Brukte 10 pund der de to timene jeg var der , så problemet mitt er ikke så stort. :)

Men et besøk til Lorimer på hver tur over  ja det vl jeg nok fortsette med så lenge jeg kan
og så lenge Lorimer holder ut. :)

Glimrende,var redd du var begynt å bli gammel å prippen :D
LIFE IS LEEDS

The Patriot

Quote from: fjellhaugen on August 23, 2010, 08:30:28
nå er vel ikke commercial akkurat "the ritz" standard nei. sjappa hadde nok bukka under for leeeenge siden om det ikke var for at det var for Peter.

kan vel også nevne at glassvaskingen her når nye høyder av skrekk når man ser vaskevannet. det går stort sett i flaskepils når jeg er der (hvertfall med under 2 i promille  ;) )

alltid sjarmerende å ta seg et slag biljard på lotto bordet til Peter dog. kulene triller jo ikke akkurat den veien man sikter. men her kommer primillen inn i bildet igjen  ;D
Hehe, den vasken la jeg merke til selv. Sort vann, og det så ut som 2-3 do-børster stakk opp av vannet ;) Men så lenge glassene ser nogen lunde rene ut så er det greit for meg. Jeg trives godt der, men kunne godt ha vært litt mer folk innom ja!

MrK

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Hobben

Kun flaskeøl hos Lorimer. Den vaskingen der skulle mattilsynet fått med seg :P

Men eit besøk der etter kamp er alltid lakt i timeplanen! :)
Rogaland Whites

magnuer

Var hos Lorimer før Sheff Utd kampen. Er et sted for dem som ønsker å treffe skandinaviske supportere. Jeg anbefaler en Spencer's. Der er det mest engelskmenn, men de er Leeds frelst så det blir mye synging :)