Season Long 2010/2011 - Påmelding

Started by flynn, August 05, 2010, 12:20:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

flynn

Basert på kartleggingen, http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,14885.0.html, tyder det på at interessen er stor nok til at vi drar igang en ny runde med Season Long.
Majoriteten ønsker at vi hever innsatsen til kr 200,- pr.pers.
Med f.eks 25 betalende gir det en premiepott på småpene 5.000,- til vinneren ved sesongslutt!
Det kan fort bli mer også, i skrivende stund har 31 stk sagt at de ønsker å være betalende deltagere.

Konkurransen starter fra og med første kamp, Leeds - Derby, 7.august. Alle obligatoriske kamper teller med, inkl. eventuelle playoff-kamper til slutt.
Reglementet finner dere her: http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,3123.0.html

Frist på påmelding settes til 20.august. Overfør penger til Esten Hoel, ktnr. 9710 48 03230 , og merk innbetalingen med nick'et ditt slik at det er mulig å forstå hvem som egentlig melder seg på.

Det er selvsagt anledning til å være med i konkurransen uten å betale, men da kjemper dere eventuelt kun om heder og ære...

flynn,
Season-Long adm.

Asbjørn

...jeg redigerte inn hvilken sesong det dreier seg om i tittelen (vi har jo en del tidligere årganger gående) samt at jeg også oppdaterte til 2010/2011 i den linkede regel-tråden.

Flottings, Flynn :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lakris

Er det ikke like greit å bare slette de gamle seasonlong-trådene...?

lojosang

Quote from: lakris on August 05, 2010, 13:23:44
Er det ikke like greit å bare slette de gamle seasonlong-trådene...?

Galskap! Dette er jo historiske dokumenter fullt på høyde med den originale Grunnlovsunderskrivelsen. Det slettes intet her uten Statsarkivets velsignelse skriftlig og i triplikat!
- Leif Olav

lakris

Så du har vunnet en eller annen gang ;D?

lojosang

Quote from: lakris on August 05, 2010, 21:48:58
Så du har vunnet en eller annen gang ;D?

Kun Moderatorkampen.  :)
Og så innkasserte jeg en pen andreplass i fjor.
- Leif Olav

flynn

Det kommer en del påmeldinger nå, i øyeblikket er det 8 stk som har betalt.
Fristen er til fredag, så sleng dere med folkens!

Det er ikke alle innbetalinger jeg klarer å tolke. De som har betalt, men som ikke blir markert med stjerne i resultattråden får nesten sende meg en PM og tilkjennegi seg selv!

flynn

JacobScreek

Da har jeg betalt..gleder meg til å få 'stjerne'!
  ;D ;D ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

JanT

Jan Tore, luscos 1119

Asbjørn

Done!
...men denne fristen holdt jeg på å glemme  ::)

Kom'an, folkens!!!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Jeg har PRØVD å betale i hvert fall. Jeg er med om det har svikta, uansett om jeg får minuspoeng og Asbjørn sveiver inn tohundre poeng.  ;D
- Leif Olav

flynn

Jeg har fått innbetaling fra 19 stykker. En ser ut til å ha overført 2*200 uten at jeg skjønner om det er på vegne av to deltagere, eller en glipp.
Noen av dere har jeg ikke klart å finne ut av hvem er, så om dere savner stjerne bak nicket i resultattråden så får dere si fra!

flynn

flynn

Da tror jeg status er som følger;

21 deltagere har betalt 200,- til en premiepott som da totalt er på 4.200,-
Noe å kjempe om det!

flynn