Leeds vs Doncaster, 5/3

Started by Tom S, December 29, 2010, 18:12:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

7cato7

flere som tar flyet over fra rygge til Newcastle fredag den 4 mars 12.35? og evt tilbake søndag 6 mars kl 14.15? vi er to stk som drar over sammen. tenkte på evt taxi/buss
Cato Visdal Mikalsen

rastafari

Skal på Doncaster matchen, men reiser t/r Liverpool med en gjeng. Forrige gang jeg var på ER, 3 år siden, var det busser fra ER til sentrum etter kampen. Mener at de stod bak East stand. Er dette tilbudet fortsatt der??
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

chief

Quote from: rastafari on February 22, 2011, 10:27:33
Skal på Doncaster matchen, men reiser t/r Liverpool med en gjeng. Forrige gang jeg var på ER, 3 år siden, var det busser fra ER til sentrum etter kampen. Mener at de stod bak East stand. Er dette tilbudet fortsatt der??

Bussene kommer ned Elland road, på utsiden av South stand.

Ellers så kan du jo gå ned til Commercial for en pint etter kampen.
Vi er flere som skal dit  ;)
1 4 all and all 4 1

rastafari

Thanx chief!  Commercial er ikke utenkelig etter matchen, men tror vi har "tidlig" tog til Lpool. Derfor kan bussen være kjekk å ha. Blir nok Old Peacock før matchen. Hva med Billy's bar, er det free-bar?

Henning

Eigne supporterbussar går vel fortsatt både til og frå Elland Road. Utanfor East Stand, bak Members Pavillion. Lokale bussar går forbi South Stand.

rastafari

Quote from: Henning on February 22, 2011, 20:34:10

Eigne supporterbussar går vel fortsatt både til og frå Elland Road. Utanfor East Stand, bak Members Pavillion. Lokale bussar går forbi South Stand.

Det var de jeg sikta til, ja. Og de er fortsatt på plass forstår jeg.

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

7cato7

Bare 4 dager igjen før turen går til MEKKA!!!! Fy f... som jeg gleder meg :) Her MÃ... det blir 3 poeng og god stemning!!! MOT!!!!! 4-0  Somma 2, Howson og Johnson!!!
Cato Visdal Mikalsen

Vinvagen

Like før avreise nå:-). Jury's Inn blir igjen base gutta fra "møre". Sikker på seier, og skal sette noen pund på en trippel fra Snoddy denne helga!
Marching on together....

Geiremann

Hvordan går det med dere som er på fellestur? Er det mulig å få noen korte rapporter?

Sjefen min (rektor) er med tiltross for at han ikke er Leedsfan, men han skal visstnok ha kjøpt Leedsdrakt i dag, og med stor stemning på kamp i morra og seier regner jeg med at han har funnet den rette sti!
Member of "The Peterborough eight".