Jason Morrison på prøvespill i Leeds

Started by trondt, December 14, 2010, 08:07:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Tror det vil være en smart invistering

kalle_92

Jeg er litt småskeptisk til Morrison. Ikke er han spesielt ung, og dermed er det også usannsynlig at han vil være aktuell for PL, med tanke på at han sannsynligvis ikke vil ta så mange steg opp? Hvilket grunnlag har han for å være god nok for Leeds? Noen som har noen referanser eller noe? Skulle gjerne sett reservelagskampen og vurdert litt ut i fra den. Men jeg vet ikke nok om Morrison og hans bakgrunn utenom Strømsgodset til å vurdere han.

Trond90

Noen som vet hvilken spillertype han er? midtbanekriger? playmaker?

MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

trondt

Quote from: Trond90 on December 15, 2010, 14:59:56
Noen som vet hvilken spillertype han er? midtbanekriger? playmaker?

MOT
Litt Annan (uten rompeklyping).
For meg så fremstår han som litt midtbanekriger, litt playmaker, litt midtbaneanker, altså litt for mye litt for meg.
God nok for midtbanen til Godset, men skeptisk til om han kan gå inn og heve kvaliteten på Leeds.

GeirO

Synes Morrison er en fornuftig kar som for tiden er aktuell for Norgesmestrene i fotball 2010 i Norge (Godset) og verdens beste lag: Leeds United ;)

Forøvrig mener jeg vel seriøst at Morrison virker bedre enn Faye og Kilkenny som anker. Spørsmålet er om han tackler engelsk fotball, men tror ikke han har noe lang skadehistorie bak seg.

Kjøp Morrison gratis og la han få sjansen på laget. Det går nok veldig bra.
MOT

auren

Fullførte 90 minutter i dag da et meget sterkt reservelag kun klarte 2-2 hjemme mot Rochdale:

http://www.leedsunited.com/news/20101221/mccormack-at-the-double-against-dale_2247585_2248881

Blir spennende å se om Morrison blir tilbudt kontrakt. Vil nok være en bra mann å ha i stallen.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sveifors

Skeptisk til denne karen. Håper vi signer noen som garantert løfter laget eller en mann for framtiden. Tror ikke denne karen er noen av delene.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

testo

Quote from: sveifors on December 22, 2010, 00:50:23
Skeptisk til denne karen. Håper vi signer noen som garantert løfter laget eller en mann for framtiden. Tror ikke denne karen er noen av delene.

Helt enig med deg her....Er redd dette bare blir stallfyll som vi ikke kan bruke v evnt oppprykk.
Denne karen var også på prøvespill i Sheffeld U 2006? men ble ansett som ikke god nok den gang....
Har han blitt bedre da ?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sydhagen

Quote from: testo on December 22, 2010, 06:12:24

Helt enig med deg her....Er redd dette bare blir stallfyll som vi ikke kan bruke v evnt oppprykk.
Denne karen var også på prøvespill i Sheffeld U 2006? men ble ansett som ikke god nok den gang....
Har han blitt bedre da ?

Et prøvespill for Sheff U for 4 år siden er vel ikke særlig relevant idag?  ::)

Men er ellers enig i skepsisen om denne mannen vil være en forsterkning for Leeds.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Borge

Vi ligger idag på 2. plass...er det ikke på tide å hente spillere som kan bidra til at vi ikke kommer noe lavere enn dette når alt gjøres opp i mai, og som i tillegg er åpenbare forsterkninger som også kan levere på PL nivå?
Borge

lojosang

Har han blitt bedre da ?

Man får vel anta folk er blitt noe bedre i jobben sin fra de var 22 til de er 26?
- Leif Olav

trondt

Quote from: lojosang on December 22, 2010, 09:52:10
Har han blitt bedre da ?

Man får vel anta folk er blitt noe bedre i jobben sin fra de var 22 til de er 26?
I tillegg til at han slet med arbeidstillatelse i 2006. Har noen fler landskamper nå og ble for et par uker siden karibisk mester i fotball med Jamaica, dog uten å være på banen i finalen. Austin ifra Brann spilte den kampen (digresjon).
Det karibiske mesterskapet i fotball er forøvrig et mesterskap jeg virkelig kunne tenkt meg å overvære.

HåvardK

Quote from: lojosang on December 22, 2010, 09:52:10
Har han blitt bedre da ?

Skal for en gangs skyld ta deg litt alvorlig, lojo: Denne logikken holder ikke alltid mål når det gjelder fotballspillere. Per Ciljan Skjelbred, f eks, var adskillig bedre i jobben sin da han var 17 enn hva han er nå (er han 23 eller deromkring?).

Dennis

Har han blitt bedre da ?

Det handlet vel om at Morrison ikke fikk godkjent arbeidstillatelse?
Marching on together!

janesoer

Noen som har anelse hva som skjer.
Låneoppholdet ble forlenget, spillte 2 kamper og gjorde det brukbart etter som jeg har forstått.

Så lenge de to stabiliserende midtbanespillerne BJ og NK er på vei ut er det tydelig at Morrison er aktuell.
Jeg kjenner ikke spilleren godt og aner ikke om han er god nok til å bekle denne rollen for oss.

Kickthemdown

Quote from: janesoer on December 28, 2010, 22:08:24
Noen som har anelse hva som skjer.Låneoppholdet ble forlenget, spillte 2 kamper og gjorde det brukbart etter som jeg har forstått.

Så lenge de to stabiliserende midtbanespillerne BJ og NK er på vei ut er det tydelig at Morrison er aktuell.
Jeg kjenner ikke spilleren godt og aner ikke om han er god nok til å bekle denne rollen for oss.

Juleferie på Jamaica. Høres ikke så verst ut i grunn.. :)