Tilskuertallene på ER

Started by SuperLeeds!, August 30, 2010, 14:29:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SuperLeeds!

Tidlig ennå, men et snitt på like i overkant av 25 000 tilskuere på det to første kampene i Championship er kanskje ikke helt som man kunne vente/håpe?

Har prisene gjort et byks, er det der skoen trykker?

Promotion 2010

Tatt opp i en uendelig rekke tråder.

Folk i Leeds er vel bare rett og slett ikke interessert i noe annet enn PL.  :o

Uendelig rekke er vel en ganske så stor overdrivelse, men men...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Har tenkt det samme, SuperLeeds. Snittet er godt under hva jeg hadde trodd. Jeg hadde regnet med masse folk og åpen East Stand Upper til å begynne med, for så ganske fort å bli mindre publikum hvis vi surrer sånn ca rundt midten. Derimot, hvis vi ypper oss i tetstriden ville jeg regne med mer publikum.

Ellers blir det interessant å se om Leeds-folket synes det er stas med disse Yorkshire-derbiene etterhvert. Mot akkurat Sheff U ganske snart (som er litt "alvorligere" enn Scunny og Barnsley)
antar jeg fulle hus med East Stand åpnet (35000 +).

flynn

Tar opp en litt gammel tråd.

Hjemme har vi nå et snitt på tett oppunder 27.000. Regner med at dette øker noe mot slutten av sesongen, ettersom vi vil være "in the hunt" i alle fall noen runder til...
Men, snittet burde vært minst 5.000 høyere synes jeg. Er det prisene som er problemet, eller er ikke interessen for Leeds større?

Ser vi på tilskuertall når Leeds spiller borte så er det slik i år som det var de åra vi spilte i L1; våre kamper er som regel de som trekker flest tilskuere! Faktisk har hele 10 lag årets høyeste antall på kamper mot oss. Og enda har vi fem kamper igjen å spille borte, hvorav de fleste er klare kandidater til å havne på denne lista!
Lag som har hatt høyere oppmøte i andre kamper har utelukkende fått det i rene lokaloppgjør.

Dette skyldes sikkert to ting;
1) vår lojale kjerne av supportere som også følger laget uansett hvor de spiller, og
2) Vi har fortsatt et navn og en merkevare som er interessant!

flynn