nPower League 2011-12

Started by Per-Stian, May 30, 2011, 13:35:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Joe Jordan

Det gir ingen mening i å spå neste sesong når man ikke har noe håndfast grunnlag å basere seg på. Leeds med dagens stall? 8-12 plass. Laget må forsterkes, forsterkes, forsterkes!

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

h.b

Quote from: Joe Jordan on May 30, 2011, 20:45:33
Det gir ingen mening i å spå neste sesong når man ikke har noe håndfast grunnlag å basere seg på. Leeds med dagens stall? 8-12 plass. Laget må forsterkes, forsterkes, forsterkes!

Er mere redd for at laget er svekka svekka svekka og atter svekka til seristart

DenHviteYeboah

Quote from: h.b on May 30, 2011, 20:48:02
Quote from: Joe Jordan on May 30, 2011, 20:45:33

Er mere redd for at laget er svekka svekka svekka og atter svekka til seristart
Vi får se...det kan jo hende det dukker opp en ny Gradel,Kisnorbo eller Becchio....

Jon R

Quote from: Leedsfan on May 30, 2011, 18:51:03

Har ingenting imot hotellplaner eller nye dasser. Jeg gleder meg til å teste ut de nye dassene. En kompis av meg er SCUM fan og han syntes det var noe religiøst over det å legge en kabel på Old Trafford, jeg har aldri hatt den samme følelsen på Elland Road.

Jeg glemmer ikke hvilket lag jeg holder med, jeg er bare litt mer tilstedeværende enn det du er..

Hi-hi. Fornøyelig.  ;D
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on May 30, 2011, 23:59:43
Quote from: Leedsfan on May 30, 2011, 18:51:03

Har ingenting imot hotellplaner eller nye dasser. Jeg gleder meg til å teste ut de nye dassene. En kompis av meg er SCUM fan og han syntes det var noe religiøst over det å legge en kabel på Old Trafford, jeg har aldri hatt den samme følelsen på Elland Road.

Jeg glemmer ikke hvilket lag jeg holder med, jeg er bare litt mer tilstedeværende enn det du er..

Hi-hi. Fornøyelig.  ;D

Har faktisk ikke gjort noe annet enn å late vannet.. Kanskje det forandrer seg fra høsten av...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.