Leeds supporters likely to face dissapointment....

Started by Askertiger, July 08, 2011, 14:38:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Askertiger

Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

lojosang

Quote from: Askertiger on July 08, 2011, 14:38:23
http://life.hereisthecity.com/2011/07/08/leeds-united-fans-likely-to-face-disappointment/

What's new, spør nå jeg.....  :(

En livvstilsside for London sitt tabelltips som ikke kommer med noe nytt ifølge ditt eget utsagn er altså verd en ny tråd?  ;D
- Leif Olav

bwirum

Er vel ikke det. Spesielt ikke når tabelltipset kommer allerede nå, og pr def ikke er verdt båndbredden den er skrevet på. Ikke hadde den vært det om dette var siste dag før seriestart heller, og jeg tenker da ikke bare på Leeds... hele listen (kanskje bortsett fra topp 2) er jo på trynet.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

lojosang

Mye frekke artikler om sjampisbarer, tenorer og slanketips på den siden da.  ;D
- Leif Olav

Kato

Vi kan jo være sure for at vi er plassert langt nede. Dessverre tror jeg de treffer ganske godt, basert på situasjonen akkurat nå.

Så får vi heller håpe tipsene ser annerledes ut om noen uker......

Gufrias

Det er nå en underlig argumentasjon, da...

At Grayson foreløpig ikke har klart å hente inn forsterkninger, er greit nok.

At skaren av bekymrede og misfornøyde fans vokser i silly season tror jeg ikke påvirker tabellposisjonen noe særlig. Dessuten er det bare en bieffekt av mangelen på forsterkninger.

At Grayson er nødt til å selge nøkkelspillere mener jeg er tøv. Han har solgt en spiller så langt, og er nødt til å hente en erstatter for i det hele tatt å ha nok keepere i a-stallen.

Når det er sagt, mener jeg at en del spillere må heve seg betraktelig for at dagens stall skal klare en topp 6-plassering.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Quote from: Gufrias on July 09, 2011, 10:15:37

At skaren av bekymrede og misfornøyde fans vokser i silly season tror jeg ikke påvirker tabellposisjonen noe særlig. Dessuten er det bare en bieffekt av mangelen på forsterkninger.

At Grayson er nødt til å selge nøkkelspillere mener jeg er tøv. Han har solgt en spiller så langt, og er nødt til å hente en erstatter for i det hele tatt å ha nok keepere i a-stallen.

Når det er sagt, mener jeg at en del spillere må heve seg betraktelig for at dagens stall skal klare en topp 6-plassering.

Enig med mye av det du skriver, men nå må det komme noen signeringer snart. Sentral midtbane skriker etter et par rivjern og en 1. keeper må inn. Jeg er ikke så stressa over venstrebacken, Bessone, Parker og White må kunne klare å mestre den plassen. Kommer Lichaj inn på høyre sammen med Connoly så er mye gjort.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Quote from: Leedsfan on July 09, 2011, 10:37:55

Enig med mye av det du skriver, men nå må det komme noen signeringer snart. Sentral midtbane skriker etter et par rivjern og en 1. keeper må inn. Jeg er ikke så stressa over venstrebacken, Bessone, Parker og White må kunne klare å mestre den plassen. Kommer Lichaj inn på høyre sammen med Connoly så er mye gjort.
Og så du da, mr. Positiv ;)  :o
Da er det virkelig sant at fansen holder på å bli desperate.

For øvrig er jeg enig i hele innlegget ditt.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Quote from: Gufrias on July 09, 2011, 11:30:55
Quote from: Leedsfan on July 09, 2011, 10:37:55

Og så du da, mr. Positiv ;)  :o
Da er det virkelig sant at fansen holder på å bli desperate.

For øvrig er jeg enig i hele innlegget ditt.

Så langt er jeg ikke fornøyd med jobben Bates/Grayson har gjort for å signere de rette spillerne. Kommer det som sagt ikke inn 3-4 klare forsterkninger + et par gode lånespillere så blir det vanskelig å kjempe om en opprykksplass. Ã... gamble på play-off er ikke noe å håpe på.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.