Doncaster - Leeds 14 oktober (generelt spørsmål om bortebilletter)

Started by Tom, August 16, 2011, 10:51:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom

Hvor får man kjøpt bortebilletter sammen med Leeds-supporterne? Noen som har noen erfaringer? Ser ut som det er vanskelig å få til på hjemmesiden til Leeds, de selger fortrinnsvis til sesongkortholdere, og da maks 1 billett.

fjellhaugen

skal du ha bortebilett med leeds fansen MÃ... du minst være member(international) eller sesongkort innehaver.

til denne kampen vil det nok bli vanskelig uansett da det er en populær kamp
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Tom

OK, takk for svar. Jeg får vel prøve å skaffe meg billett sammen med hjemmesupporterne da. Så får jeg bare holde en evt glede inni meg til kampen er over:)

stikles

Havner blant hjemmesupporterene her . Eneste mulighet. Håper jeg får se kampen denne gang. Sist jeg skulle se tilsvarende kamp var halve banen frosset. Avlysning. Det jeg husker var det enorme politioppbudet rundt kampen som ble avlyst 2 timer før kampstart

Kenneth

Da var 2 bortebillettar i boks. Ser Leeds har fått 4200 billettar. Får du nokon som er "member" til å kjøpa via www.leedsunited.com så trur eg ikkkje du treng visa medlemskortet i porten. Er ikkje ofte det er nødvendig har eg forstått..

Tom

Quote from: stikles on September 25, 2011, 18:34:44
Havner blant hjemmesupporterene her . Eneste mulighet. Håper jeg får se kampen denne gang. Sist jeg skulle se tilsvarende kamp var halve banen frosset. Avlysning. Det jeg husker var det enorme politioppbudet rundt kampen som ble avlyst 2 timer før kampstart

Hei

Jeg fikk tak i billetter til kampen gjennom å sende mail direkte til billetkontoret. Turde ikke si at jeg var Leeds-supporter i frykt for å bli avvist så jeg skal være på hjemmetribunen. Legger ved mailadressen til hun jeg var i kontakt med hvis du vil prøve å skaffe billetter på denne måten: tracy.bawden@keepmoatstadium.com

Kan sikkert være lurt å si at du kommer fra Norge, tror de er litt mer behjelpelig da når de vet du har reist langt:)