Skrevet av Emne: Hva er det som skjer på Elland Road?  (Lest 6645 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Hva er det som skjer på Elland Road?
« Svar #30 på: Februar 13, 2012, 09:11:01 »
Det snakkes om kjøp, bla at 2 mill for Jonny er 2 1 mill spillere inn. Tror dere en spiller til 1 mill gidder spille i Leeds for 2000 i uka?

Stallen er som det nevnes stor og med lønns/transfer potten Bates kjører vil jeg heller gå for "en pompey" dvs en tynn stall med kvalitet.

Når sesongen 2012/2013 sparkes i gang har vi ut i fra dagens stall:
3 keepere, lonergan, cairns og rhubarb
5 forsvarere. Connoly, paddy, o brian, Lees, bromby og white. 3 backer og 3 stoppere.
5 midtbanespillere. Pugh, clayton, rogers, snodds Og nunez.
4 spisser. Becchio, Ross, paynter og somma.

17 mann det, hvorav rachubca, paddy og paynter er HELT ute mens connoly og nunez er jeg usikker på. Cairns trenger mer utlån og rutine og rogers kan jeg ikke uttale meg om.

Da blir det sånn:
Lonners, bromby, Lees, obrien, white, snodds,clayton,pugh, ?, Ross, becchio,
Benk: somma

Stor stall? Tja
Det forsvinner mye pund til sommeren som bør reinvesteres i kontrakten til snoddy, pluss kvalitet på høyreback, stopperplass og midtbaneanker.

Dette er de som har kontrakter som går ut til sommeren og som mest sannsynlig forsvinner;

Maik Taylor
Alex Bruce
Ben Parker
Aidan White
Darren O’Dea (lån)
Adam Smith (lån)
Mika Vayrynen
Michael Brown
Lloyd Sam
Mikal Forrsell


Håper å beholde White, Smith og Sam.

og dette er de som etter min mening også må ut;

Paul Rachubka
Paul Connolly
Patrick Kisnorbo
Leigh Bromby
Billy Paynter  
Ramon Nunez

Har vi ikke opsjon på Adam Smith?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Joe Jordan

Sv: Hva er det som skjer på Elland Road?
« Svar #31 på: Februar 13, 2012, 09:43:27 »
Tilbake til tema for tråden:

Hvis det er slik at Grayson totalt mistet garderoben så er det vel ikke så rart at spillergruppa er fryktelig positiv til Redfearn.

Har stusset over flere utsagn her siste tiden av typen "nei, han vil vi ikke ha, han er ei klyse", eller "ja han virker som en hyggelig fyr".

Vil IKKE ha en hyggelig fyr, det som trengs nå er en tyrann som har balletak på samtlige, som setter seg i skikkelig respekt og får denne stallen til å fungere. I tillegg må han selvfølgelig være en dyktig trener...  :P

Dessverre blir det gjort grep for seint for denne sesongen.
Kan liksom ikke se at det er gjort rare grepene jeg..ikke til det bedre hvertfall.

Var forsåvidt det jeg mente jeg også, at OM det blir gjort grep så er det nok allerede for sent i forhold til inneværende sesong.  ;)
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hva er det som skjer på Elland Road?
« Svar #32 på: Februar 13, 2012, 10:01:47 »
Da har jeg kommet meg såpass at jeg orker å skrive noen ord om elendigheten...!! Skuffelsen var enorm i helga når nok et hjemmetap var et faktum. Overskriften på denne tråden er det vanskelig å svare på. Jeg ser at NR snakker om mangel på profesjonalitet og at guttene ikke forstår at det er et privilegium å spille for Leeds United! Da, for pokker, får noen forklare dem det i klartekst.

Ingen tvil om at det under SG har sneket seg inn og festet seg en ukultur i laget som forhindrer skikkelug seiersvilje og en gjeng som tror det er farlig å bli slitne og få skrubbsår på knærne. Det er ikke holdbart i en så tøff serie som dette er. Hvis en har et lag bestående av middelmådigheter så er det kun en medisin som hjelper og det er rå innsats! Det har vi sett eksempler på med andre lag som kun har hatt arbeidsfolk på laget, men likevel klart å hevde seg.

Elland Road har i flere sesonger vært stedet vi har tapt masse poeng og skikkelig dummet oss ut, så også denne sesongen. Jeg forstår inderlig godt hjemmefansens raseri!! Hjemme i vår egen storstue avgir vi poeng etter poeng mot lag vi før aldri hørte om annet enn når avisene trykket tabeller for lavere divisjoner. Nå er det snart ingen som har hørt om Leeds United. Når jeg stolt ikler meg drakta eller andre plagg med vår logo myser folk og lurer på hvilket lag dette er.... >:(!! Pokker ta deg Ridsdale, Blackwell, Grayson, Wise, Bates og hele sulamitten. Dette finner jeg meg for svingende ikke i!! Få laget dit det hører hjemme for svarte!!!!!!!!!!!!!!!!   >:(
Yeboahs vitne

RoarG

Sv: Hva er det som skjer på Elland Road?
« Svar #33 på: Februar 13, 2012, 10:09:51 »
Da har jeg kommet meg såpass at jeg orker å skrive noen ord om elendigheten...!! Skuffelsen var enorm i helga når nok et hjemmetap var et faktum. Overskriften på denne tråden er det vanskelig å svare på. Jeg ser at NR snakker om mangel på profesjonalitet og at guttene ikke forstår at det er et privilegium å spille for Leeds United! Da, for pokker, får noen forklare dem det i klartekst.

Ingen tvil om at det under SG har sneket seg inn og festet seg en ukultur i laget som forhindrer skikkelug seiersvilje og en gjeng som tror det er farlig å bli slitne og få skrubbsår på knærne. Det er ikke holdbart i en så tøff serie som dette er. Hvis en har et lag bestående av middelmådigheter så er det kun en medisin som hjelper og det er rå innsats! Det har vi sett eksempler på med andre lag som kun har hatt arbeidsfolk på laget, men likevel klart å hevde seg.

Elland Road har i flere sesonger vært stedet vi har tapt masse poeng og skikkelig dummet oss ut, så også denne sesongen. Jeg forstår inderlig godt hjemmefansens raseri!! Hjemme i vår egen storstue avgir vi poeng etter poeng mot lag vi før aldri hørte om annet enn når avisene trykket tabeller for lavere divisjoner. Nå er det snart ingen som har hørt om Leeds United. Når jeg stolt ikler meg drakta eller andre plagg med vår logo myser folk og lurer på hvilket lag dette er.... >:(!! Pokker ta deg Ridsdale, Blackwell, Grayson, Wise, Bates og hele sulamitten. Dette finner jeg meg for svingende ikke i!! Få laget dit det hører hjemme for svarte!!!!!!!!!!!!!!!!   >:(
To sjeler, samme følelse. Appluaderer dette innlegget :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Joe Jordan

Sv: Hva er det som skjer på Elland Road?
« Svar #34 på: Februar 13, 2012, 10:25:24 »
Jeg er overbevist om at stallen per dato er god nok for playoff, men det har manglet disiplin og myndighet. Det finnes managere der ute som kunne gjort noe med det. Det finnes også mye rask der ute... 
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

DenHviteYeboah

Sv: Hva er det som skjer på Elland Road?
« Svar #35 på: Februar 13, 2012, 10:34:25 »
Jeg er overbevist om at stallen per dato er god nok for playoff, men det har manglet disiplin og myndighet. Det finnes managere der ute som kunne gjort noe med det. Det finnes også mye rask der ute... 
De managerene du tenker på koster penger....derfor velger KB Redfearn :o

B_Ød

Sv: Hva er det som skjer på Elland Road?
« Svar #36 på: Februar 13, 2012, 10:43:39 »
Jeg er overbevist om at stallen per dato er god nok for playoff, men det har manglet disiplin og myndighet. Det finnes managere der ute som kunne gjort noe med det. Det finnes også mye rask der ute... 
Jeg tror du har rett i dette, det jeg derimot lurer veldig på, er hvordan en "sterkere" managertype ville fungert sammen med vår elskede chairman? Rimelig kniveggs balansering det vil jeg tro.
Det jeg faktisk tror ville ha hatt den beste (og kjappeste)effekten, er en reduksjon av prisene på ER. ER er en litt for stor arena til at 17-20000 holder som oppmøte. Blir for glissent med halvtom stadion, og det virker mest sannsynlig demoraliserende på de som skal yte på banen.
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Hva er det som skjer på Elland Road?
« Svar #37 på: Februar 13, 2012, 12:11:16 »
Jeg er overbevist om at stallen per dato er god nok for playoff, men det har manglet disiplin og myndighet. Det finnes managere der ute som kunne gjort noe med det. Det finnes også mye rask der ute... 
De managerene du tenker på koster penger....derfor velger KB Redfearn :o
Hvis KB tenker penger hele tiden, er det jo mye mer penger å hente i PL. Derfor velger han en annen mann enn NR.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Hva er det som skjer på Elland Road?
« Svar #38 på: Februar 13, 2012, 12:14:53 »
Hvis KB tenker penger hele tiden, er det jo mye mer penger å hente i PL. Derfor velger han en annen mann enn NR.
Tror vi hadde hatt den nye mannen nå, hvis det hadde vært prioritert.
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Hva er det som skjer på Elland Road?
« Svar #39 på: Februar 13, 2012, 13:05:33 »
Hvis KB tenker penger hele tiden, er det jo mye mer penger å hente i PL. Derfor velger han en annen mann enn NR.
Tror vi hadde hatt den nye mannen nå, hvis det hadde vært prioritert.

Jeg tror at Bates venter på at Warnock skal bli ferdig med oppgjøret sitt med QPR.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Hva er det som skjer på Elland Road?
« Svar #40 på: Februar 13, 2012, 13:21:26 »
Hvis KB tenker penger hele tiden, er det jo mye mer penger å hente i PL. Derfor velger han en annen mann enn NR.
Tror vi hadde hatt den nye mannen nå, hvis det hadde vært prioritert.

Jeg tror at Bates venter på at Warnock skal bli ferdig med oppgjøret sitt med QPR.
det hadde vært noe!
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Hva er det som skjer på Elland Road?
« Svar #41 på: Februar 13, 2012, 13:22:37 »
Tilbake til tema for tråden:

Hvis det er slik at Grayson totalt mistet garderoben så er det vel ikke så rart at spillergruppa er fryktelig positiv til Redfearn.

Har stusset over flere utsagn her siste tiden av typen "nei, han vil vi ikke ha, han er ei klyse", eller "ja han virker som en hyggelig fyr".

Vil IKKE ha en hyggelig fyr, det som trengs nå er en tyrann som har balletak på samtlige, som setter seg i skikkelig respekt og får denne stallen til å fungere. I tillegg må han selvfølgelig være en dyktig trener...  :P

Dessverre blir det gjort grep for seint for denne sesongen.

Det viktigste er å ansette en SJEF, men også en som spillerne respekterer og tror på. Han må også tåle presset det er å trene en sovende gigant som Leeds... Det er ikke mange slike managere ledig på markedet, den eneste jeg kan tenke meg er Warnock...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Hva er det som skjer på Elland Road?
« Svar #42 på: Februar 13, 2012, 13:26:00 »
Hvis KB tenker penger hele tiden, er det jo mye mer penger å hente i PL. Derfor velger han en annen mann enn NR.
Tror vi hadde hatt den nye mannen nå, hvis det hadde vært prioritert.

Jeg tror at Bates venter på at Warnock skal bli ferdig med oppgjøret sitt med QPR.

Jeg tror og håper det samme...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hva er det som skjer på Elland Road?
« Svar #43 på: Februar 13, 2012, 15:45:46 »


Dette er de som har kontrakter som går ut til sommeren og som mest sannsynlig forsvinner;

Maik Taylor
Alex Bruce
Ben Parker
Aidan White
Darren O’Dea (lån)
Adam Smith (lån)
Mika Vayrynen
Michael Brown
Lloyd Sam
Mikal Forrsell


Håper å beholde White, Smith og Sam.

og dette er de som etter min mening også må ut;

Paul Rachubka
Paul Connolly
Patrick Kisnorbo
Leigh Bromby
Billy Paynter  
Ramon Nunez

Har vi ikke opsjon på Adam Smith?

Vet ikke, men mener å vite at kontrakten Smith har med Spurs går ut etter denne sesongen!