Adeccoligaen 2013

Started by Sydhagen, May 09, 2013, 20:33:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hobben

Quote from: Hallgeir * on June 30, 2013, 20:10:32
Quote from: Hobben on June 30, 2013, 16:43:21
Tror Bryne tar med seg minst 1 poeng borte mot Hødd i dag!

Det ble sågar 3 poeng til Bryne. Alle slår alle for tiden. Unntaket er Bodø/Glimt som befester sin posisjon i toppen.  8)

Imponerende! Vi har også 1 kamp mindre spilt en lagene over oss, 2 mindre en KBK.
Rogaland Whites

Hallgeir *

Ny knusende seier for Glimt mot Fredrikstad. Laget er vanligvis best på høsten, så dette ser svært bra ut.
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Glimt virker sterke og stabile og får sjansen til å stikke av alene i toppen når de andre topplagene er ustabile.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hobben

Bryne plukker poeng etter poeng, gikk riktignok på en smell borte mot Strømmen, men er på veg igjen. To tre poengere på rad, og nå venter Glimt borte, og KBK hjemme. Tøft, men kan gå!
Rogaland Whites

Hallgeir *

Glimt er uten riper i den gule lakken hjemme på Aspmyra - ni strake trepoengere. Bryne er neste motstander til helgen, og Bodø-laget har garantert lyst til å ta igjen for bortetapet tidlig i sesongen. I den kampen var det full kontroll i 1. omgang før det raknet i de siste 45.

Kan jærlaget bli det første til å ta poeng i Bodø?
Super Leeds since 1968

Hobben

Quote from: Hallgeir * on August 06, 2013, 19:00:07
Glimt er uten riper i den gule lakken hjemme på Aspmyra - ni strake trepoengere. Bryne er neste motstander til helgen, og Bodø-laget har garantert lyst til å ta igjen for bortetapet tidlig i sesongen. I den kampen var det full kontroll i 1. omgang før det raknet i de siste 45.

Kan jærlaget bli det første til å ta poeng i Bodø?

Med fare får å være for høy på pæra.. Så tror jeg faktisk at Bryne kan ta poeng i Bodø på Lørdag om det er 100 % konsentrerte, det er det som kreves på Aspmyra!

Litt uenig med deg ang kampen på Jæren... Synes det var meget jevntspilt i første omgang, før Bryne virkelig vartet opp med klassefotball!
Rogaland Whites

Hobben

Da har Ørjan Hopen fra Sogndal gått på lån til Bryne for resten av sesongen. Bryne håper på å få klar enn ny spiller ganske klart. Andreas Ulland Andersen har underskrevet ny kontrakt på 2 år, og Bryne er i dialog med Anders Kristiansen og Oddbjørn Skartun om forlengelser!

Det skjer mye positivt på Jæren fortiden!
Rogaland Whites

Hobben

Sandefjord tapte to poeng på overtid i går hjemme mot Elverum. Elverum var også redusert til 10 mann. Så om bare Bryne vinner på Aspmyra i dag så kan ser det godt ut for jærbuene !
Rogaland Whites

Hobben

Jeg spiser mine egne ord! Bryne har fanken ikke sjanse her mot Glimt engang!  >:( Fy så flaut dette kan bli..
Rogaland Whites

auren

5-3. Fin sluttspurt av Bryne. For å være diplomatisk så håper jeg begge laga rykker opp. Fornøyd med Skartun, Hobs?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Har ikke sett kampen på Aspmyra i dag, men nå skal det vel mye til for at Glimt ikke skal klare opprykk. Kun en total kollaps i høst kan fravriste Bodø-klubben seriegull. Vanligvis pleier laget å være sterke da.

Ærlig talt hadde jeg ikke den store troen på Jan Halvor Halvorsen, men han har tilført laget flere dimensjoner sammenlignet med fjoråret: Treningsvillighet, viktigheten av restitusjon mellom tette kamper + at han har videreført måten laget har spilt på i mange år. Forsterkningene han har fått inn, går stort sett rett inn i førsteelleveren også.
Super Leeds since 1968

John I

Glimt fosser videre og vinner fortjent atter en gang på Aspmyra.  Bryne får noen mål ut av ingenting og klarer å skape spenning i slutten av kampen.  Kampen kunne fort ha fått et styggere resultat for Bryne en det ble til slutt.  Sanè og Badou er to klassespillere som holder tippeliganivå og vel så det.   Glimt har virkelig truffet rett  med å hente disse til Bodø.   

Glimt har som mål å ikke tape hjemme i år og det er de på god vei til å klare.
Marching on together

Hobben

Quote from: auren on August 10, 2013, 17:24:26
5-3. Fin sluttspurt av Bryne. For å være diplomatisk så håper jeg begge laga rykker opp. Fornøyd med Skartun, Hobs?

auren

Ja! Skartun jobber å sliter i 90 + minutter hver kamp, å scorer en hel del mål! Ingen tvil om at han er god nok får tippeligaen!

Såvidt jeg vet, så foregår det forhandlinger om ny kontrakt, håper virkelig han skriver under!

PS: Han skjøt jo Viking ut av cupen! Legende allerede da :-)
Rogaland Whites

Hallgeir *

Et presumtivt bananskall, borte mot hardt kjempende Follo, gikk greit uten baklengs for Glimt. Femte borteseier på rad, denne gang på en bane full av hull og med overflatevann. Sterk prestasjon av et lag som spiller kjappe overganger i et 4-3-3-system. 14 poeng ned til tredjeplassen.  8)
Super Leeds since 1968

Leif Sverre

Har sett Glimt 4 ganger live denne sesongen , 4 seire, og tre tv-kamper. Og jeg liker meget godt det jeg har sett !! At Glimt og Tromsø (?) bytter plass i Tippeligaen passer meg utmerket !! :) ;D

Hallgeir *

Gratulerer til Glimt som har rykket opp til Tippeligaen i kveld. Fortsatt ingen avgitte poeng på Aspmyra!   :) 8)
Super Leeds since 1968

Gufrias

Hødd who?
Bryne who?
Sandefjord who?

Ranheim er laget!  ;D
Hekta på Leeds siden 1974